Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Kort door de bocht wordt in dit topic beweert dat ik hypocriet ben en verder niks doe en me niet openstel voor alle ellende in de rest van de wereld. Nou bedankt... over kortzichtig gesproken.
kiki1976 schreef:Als ik zo op fb kijk is de grootste deel gecoverd met de Franse vlag.
Wat ik wel behoorlijk ongepast vind en mee meer aan stoor, zijn alle plaatjes van een bepaalde groep PVV aanhangers.
Over ongepast gesproken.
Noppes schreef:Tigra_ schreef:Ik heb eigenlijk al vaker voorbij zien komen hoe ik er tegenover sta en dat is eigenlijk ook wel dat ik niet mee zou doen met het kuddegedrag. Zeker als vele van je vrienden het doen voelt het bijna als een verplichting om het ook maar te doen. Denk dat het voor vele dus inderdaad meer het meelopen is dan dat het als mooi gebaar bedoelt is. Dus naar mijn idee schiet het z'n doel wel voorbij.
Hoezo is dit meelopen en zou dit niets als mooi gebaar bedoelt zijn? Ik gok dat het grootste gedeelte van de mensen oprecht meeleeft. Waarom wordt dat dan als meelopen bestempeld?
Doe allemaal toch niets zo moeilijk over iets wat alleen een steunbetuiging is.
Sonja_vR schreef:Ik lees een paar reacties dat ik denk ...
Wel meeleven met frankrijk maar vergeten dat er elders ook mensen dezelfde zaken moeten doorstaan....
Ja... want meeleven met het 1 sluit meeleven met het ander uit ??
Ik doe niet mee met kuddegedrag??
Het boeit mij geen ene fluit wat een ander doet... of ik nu iets doe wat een ander ook doet... of juist niet doet... echt , why the feck should i care... maar ik ga niet dingen niet doen omdat een ander het doet ivm "ojeetje... anders ben ik een meeloper en doe ik aan dom kuddegedrag"
chimello schreef:En dan is het volgende week toch weer vergeten net zoals de aanvallen in andere landen uberhaupt niet genoemd worden