Schokkend rijschoolhouders geven les in ruil voor sex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Re: Schokkend rijschoolhouders geven les in ruil voor sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:27

Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord dus ik vind het wel apart. Maar tegenwoordig verbaast mij niks meer in deze wereld.
Ik zou het zelf nooit doen. Ik werk me liever kapot dan dat ik mijn lichaam aanbied. Als andere dat wel willen doen, vind ik dat prima. Moeten zij zelf weten. Het is mijn lichaam niet, dus dan ga ik me er ook niet mee bemoeien. Wel moeten de desbetreffende personen beide 18+ zijn. Minderjarig vind ik niet kunnen. Volgens mij is dat ook strafbaar? Maar dat weet ik niet zeker.

CoolHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:27

Ayasha schreef:
Ik zie hier bokkers reageren die geen probleem hebben met seks zonder liefde (die ik me nog herinner uit dat topic) maar die nu ineens moord en brand schreeuwen. Deze meiden krijgen tenminste nog wat terug voor hun seks zonder liefde.

Kijk, hier kunnen we wat mee: het woordje liefde heb ik tot nu toe een beetje gemist in dit topic.
Zelf geloof ik dat je alleen seks kunt hebben met iemand waar je echt van houdt. Zoiets intiems wil je toch niet delen met de eerste de beste? ;)

En dan snap ik best dat de helft hier denkt: het is toch eigen keuze?
Zeker, dat zal best allemaal. Maar het feit dat iets iemands eigen keuze is, betekent in mijn ogen niet gelijk dat het ook goed is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:30

Argai schreef:
Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord dus ik vind het wel apart. Maar tegenwoordig verbaast mij niks meer in deze wereld.
Ik zou het zelf nooit doen. Ik werk me liever kapot dan dat ik mijn lichaam aanbied. Als andere dat wel willen doen, vind ik dat prima. Moeten zij zelf weten. Het is mijn lichaam niet, dus dan ga ik me er ook niet mee bemoeien. Wel moeten de desbetreffende personen beide 18+ zijn. Minderjarig vind ik niet kunnen. Volgens mij is dat ook strafbaar? Maar dat weet ik niet zeker.

Vanaf 16 jaar is er niks aan de hand, mits er geen foto's/videobeelden worden gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:32

Ik wil anders de "respectabele" getrouwde vrouwen de kost niet gaan geven, die in hun huwelijk, spelen en hun voordeel halen dmv seksuele diensten verlenen aan echtgenoot, voor het ene paar dure laarzen, of voor mijn part een nieuwe vaatwasser...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:32

Ah ok, ik dacht dat het tot 18 was

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:33

CoolHorse schreef:
Ayasha schreef:
Ik zie hier bokkers reageren die geen probleem hebben met seks zonder liefde (die ik me nog herinner uit dat topic) maar die nu ineens moord en brand schreeuwen. Deze meiden krijgen tenminste nog wat terug voor hun seks zonder liefde.

Kijk, hier kunnen we wat mee: het woordje liefde heb ik tot nu toe een beetje gemist in dit topic.
Zelf geloof ik dat je alleen seks kunt hebben met iemand waar je echt van houdt. Zoiets intiems wil je toch niet delen met de eerste de beste? ;)

En dan snap ik best dat de helft hier denkt: het is toch eigen keuze?
Zeker, dat zal best allemaal. Maar het feit dat iets iemands eigen keuze is, betekent in mijn ogen niet gelijk dat het ook goed is.

Oh, dat vind ik in dit geval juist weer wel :). Leven in een land waar het oké is je eigen keuzes te maken (die uiteraard passen binnen de wet) en waar je niet veroordeeld wordt voor die keuzes. Leven en laten leven. Ik vind het prachtig.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-15 12:34

Ojajoh vind ik ook erg triest, dan ben je toch alleen materialistisch bezig. Er is toch meer op de wereld dan dat?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:37

Die paar die zeiden dat "als ze het geweten hadden", die noemden er ook bij, dat het wel een mooie man moest wezen enzo.
Waarschijnlijk hadden ze het dan zonder die lessen ook wel gedaan. Haha
Echt serieus zal dat in ieder geval niet geweest zijn.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:38

Moeilijk, ik vind het niet oké omdat de doelgroep kwetsbaar is. Tegenwoordig gaan veel mensen met 16,5 al, dat kan dus sowieso al niet. En als zijn ze 18, iemand van 30 of ouder heeft dan qua mentale ontwikkeling en inschattingsvermogen een voorsprong op jou. Daar begint die scheve machtsverhouding al. Bovendien schijnt het echt voor te komen dat deze meiden extra lang moeten rijden, terwijl dat nergens voor nodig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:39

Ja natuurlijk karuna, maar dat wat ik als voorbeeld gaf is wel van alle tijden en de wereld word toch ook steeds materialistischer? Ze moeten toch met 12 jaar al met de duurste Iphones lopen? En toch vooral dus ook op je 18e je rijbewijs halen? Het gross van de mensheid kan dat nu al niet meer betalen, dus tja, dan roeien ze met de sexy riemen die ze wel hebben...
Wat vrouwen over de hele wereld al sinds het begin der tijden doen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:39

karuna schreef:
Goldenarrow daar zou ik geen probleem mee hebben zoals ik al geschreven had. Dan is er geen sprake van machtsmisbruik en scheve verhouding.

Dat vind ik eigenlijk nog vreemder dan die mensen die seks hebben in ruil voor rijlessen (of een tuinman, of een loodgieter). Iemand mag zich dus wel prostitueren en daar geld voor ontvangen. Waarbij óf de vrouw het zelf doet en dan vaak ook gevaar loopt, óf onder een pooier werkt (dit kan zowel een nette als een slechte pooier zijn). Op welke manier ook is er wel een machtsverhouding.
En van dat geld mag ze dus rijlessen betalen. Maar in jouw ogen mag ze niet het stapje geld overslaan omdat hier een machtsverhouding is?

Als ik rijlessen neem voor geld dan is er ook een machtsverhouding. De instructeur is namelijk niet voor niets de persoon die mij les geeft. Hij/zij kan mij dus voor het geld langer laten lessen. Precies hetzelfde gebeurt dus als ik mijn rijlessen met seks zou betalen. Als ik het niet vertrouw en naar een andere rijschool ga om te kijken of ik inderdaad achterloop dan maakt het niks uit of ik met geld of met seks heb betaald. Die mogelijkheid heb ik namelijk altijd.

Daarnaast 18+ is volwassen. Dan mag je ook de seks-industrie in. Dus als je dab graag je lichaam verkoopt voor rijlessen dan moet je dat zelf weten. Onder de 18 is het illegaal en dus mag dat niet.

En nee; ik spaar ook gewoon nog even door voor mijn rijlessen. Overigens kom ik uit Nijmegen; stadsmeisje dus.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 12:41

Wordt nu ook wel door een aantal vanuit gegaan dat het initiatief altijd bij de rijschoolhouder ligt, nou dan verkijk je je er nog vies op: zijn echt wel dames en heren die zélf dit aanbieden en zichzelf vrijwillig prostitueren en t is echt niet alleen maar een hele kwetsbare doelgroep maar zitten ook echt wel zelfverzekerde dames en heren tussen die weten wat ze doen.

Zou mijn eer te na zijn, maar als 2 volwassenen het wel prima vinden tja... Ik vind vrijwillige prostitutie niet het einde van de wereld.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:06

karuna schreef:
Ik ben nu echt verbijsterd dat veel mensen het kennelijk volledig normaal vinden en de risicos of het gevaar er van niet inzien,

Al is het voor het beschermen van de kwestsbare vrouwen en meisjes die de gevaren of de gevolgen ervan niet zien. Dan kan je net zo goed een weedverkoper pal naast een lagere school zetten, dat is in mijn ogen hetzelfde. Er dan van uit gaan dat alle kindertjes het verstand hebben om geen weed te kopen.

En wat me eigenlijk nog meer verbaasd is dat kennelijk het volstrekt "normaal en logisch" gevonden wordt om je lichaam aan te bieden in ruil voor goederen. Waar is je zelfrespect gebleven dan? Zijn goederen zo belangrijk geworden dat je eigen lichaam gebruikt kan worden als speeltje van een ander hitsig figuur. Die met ik weet niet hoeveel hetzelfde doet. En je eigenlijk een opblaaspop bent voor die persoon.

Een prostitue die het volledig vrijwillig doet vind ik een ander verhaal. Ik zou het zelf niet doen maar als je werkt bij een club of als callgirl. Dan ben jij degene die de baas is en heb je zeggenschap over je lichaam. En het levert zelfs dan nog meer op dan een rijles omdat je daarvoor 3 keer met de instructeur moest.

Als iemand met een leraar zou gaan hupsen voor een beter cijfer of diploma op school. Wordt dat dan ook als normaal beschouwd?

Dit dus..............
Op vandaag vind ik dat de jongeren weinig zelfrespect meer hebben, dat hoort een beetje bij de generatie volgens mij.
Als je over het algemeen al kijkt wat mensen zich onderling aan doen.
Ik vind dit trouwens wel een soort van prostitutie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:11

Dat is niet 'de generatie'. Dat gebeurde vroeger ook gewoon.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:17

Vroeger gebeurde het misschien nog wel meer dan tegenwoordig, maar toen wist men het alleen niet. Of deed alsof men het niet wist.
Tegenwoordig wordt er vrijer over gesproken en misschien maakt dat het juist wel beter te controleren en in goede banen te leiden.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:26

Wellicht zijn er ook wel jongens die het met een instructrice doen...... Kijk maar na de vele berichten over leraressen die *kuch* bijles geven

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:28

vuurneon schreef:
Wordt nu ook wel door een aantal vanuit gegaan dat het initiatief altijd bij de rijschoolhouder ligt, nou dan verkijk je je er nog vies op: zijn echt wel dames en heren die zélf dit aanbieden en zichzelf vrijwillig prostitueren en t is echt niet alleen maar een hele kwetsbare doelgroep maar zitten ook echt wel zelfverzekerde dames en heren tussen die weten wat ze doen.

Zou mijn eer te na zijn, maar als 2 volwassenen het wel prima vinden tja... Ik vind vrijwillige prostitutie niet het einde van de wereld.

Precies.. denk dat er ook wel de nodige instructeurs verleid worden :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:42

ohjajoh6 schreef:
Ik wil anders de "respectabele" getrouwde vrouwen de kost niet gaan geven, die in hun huwelijk, spelen en hun voordeel halen dmv seksuele diensten verlenen aan echtgenoot, voor het ene paar dure laarzen, of voor mijn part een nieuwe vaatwasser...

Klopt, zelfs in een huwelijk wordt seks nog ingezet om dingen voor elkaar te krijgen.

Vind ik het goed? Nee. Maar vind ik het schokkend? Nee dat ook niet. En iedereen heeft een prijs denk ik maar zo. En die bepaal je helemaal voor jezelf. Ik zou het zelf niet doen maar kan me wel voorstellen dat het een optie voor iemand zou zijn. Ik veroordeel het niet. Ik vind het net zoiets als een ONS of vriendschap plus. Daar ben je ook niet meer dan een wip zonder liefde. Hier krijg je er tenminste nog geld (of rijlessen) voor terug.
Ik ben sowieso niet voor seks buiten een relatie maar dat was een ander topic met heeeeeeeeel veel pagina's.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:29

_San87_ schreef:

T is het oudste beroep van de wereld denk ik :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:39

vuurneon schreef:
_San87_ schreef:

T is het oudste beroep van de wereld denk ik :')

Het beroep prutsmuts, ja. In natura betalen is geen beroep :+.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:40

Nee, maar ik vind het gewoon prostitutie als je met seks de rekening betaald haha. Betalen in natura kan ook met een taart bakken en is wat algemener. Dit is wel heel specifiek :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:46

Ach; je hebt toch tegenwoordig ook van die wijffies, die alleen maar gaan daten met een kerel met geld, om er zoveel mogelijk dure cadeau's uit te halen, zijn zeer stellig in het zeggen dat er geen seks aan te pas komt, maar die spelen met de suggestie.
Of van die modellen op hun retour, die spannende foto's online zetten, of een filmpje dat ze paardrijden, met een hele waslijst aan artikelen die ze graag nog willen krijgen, die de heren dan kwijlend en al maar wat graag leveren.
Of inderdaad de luxe callgirl...

Maar zijn die meiden dan gewoon slim en de dames, die het voor een bepaalde tegenprestatie doen, dom en goedkoop?

Als je het maar goed genoeg doortrekt in het hele leven, is elke vrouw een prutsmuts en elke man een klootzak...

(het is maar een voorbeeld hoor, dus nou niet gelijk met zijn allen de messenger neerknallen :7 :D )

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:51

Toen ik 20 jaar geleden rijles gaf gebeurde dit ook al. En het gebeurd in iedere branche waar afgerekend moet worden. Maar je kunt het beter doen voor een rijles dan voor een Breezer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:53

vuurneon schreef:
Nee, maar ik vind het gewoon prostitutie als je met seks de rekening betaald haha. Betalen in natura kan ook met een taart bakken en is wat algemener. Dit is wel heel specifiek :P

Valt allemaal onder betalen in natura, hoor :D. Maar dat doet er ook niet toe verder :P. Het is al zo oud als de mensheid zelf.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:54

_San87_ schreef:
vuurneon schreef:

Valt allemaal onder betalen in natura, hoor :D. Maar dat doet er ook niet toe verder :P. Het is al zo oud als de mensheid zelf.

ja dat weet ik ook wel :')

Zou mij ook een zorg zijn als twee volwassenen blij zijn met een dergelijke contructie, niets schokkends aan :')