[***] schreef:En zeurvrije mensen horeca, stinkende mensenvrije horeca, hondenvrijehoreca, slechtemuziekvrije horeca, mensendieoverallastvanhebbenvrije horeca. Voor mensen die er niet van houden om naar dikke of dunne mensen te kijken ook horeca waar die er niet in komen. Of voor mensen met geverfd haar, brrrr
Schijnbaar is de welvaart in Nederland zo goed dat er mensen zijn die denken zich zo wel gelukkig te voelen. Volgende keer eens op vacantie naar een land waar IS de scepter zwaait of buiten een resort in een sloppenwijk.
Als je geen last van kinderen wilt hebben ga je gewoon wat later naar een restaurant, naar een wat duurder restaurant of je zet gewoon je ergerknop eens uit
Ja, dit exact! Mensen mensen, kinderen HOREN nou eenmaal in de maatschappij.
'Ik wil geen kinderen, hoef ook niet opgescheept te worden met die van anderen.' Hoe asociaal is dit?? Lekker tolerant!
Waar houdt het op? Ik wil geen blond haar, dan hoef ik ook niet tegen het blonde haar van jou aan te kijken

Ik wil liever ook niet gehandicapt zijn. Dus daar wil ik ook niet tegenaan kijken. En alcohol drink ik niet, dus mensen met een wijntje ook toedeledoki.
Jeetje, als je zo graag geïsoleerd en ongestoord wilt leven, ga dan ZELF lekker in een hutje op de hei

Of ga inderdaad wat later naar een restaurant. Of kook zelf
Nederland, zuurpruimenland

Nou. En ik heb mijn driejarige zoon afgelopen vakantie een keer of 5 mee genomen naar een restaurant. Waar hij zich meestal goed gedroeg. En ook een keer moe was en een huilbui kreeg. Ja, vervelend. Maar ik troost hem, pak zijn favoriete Playmobil, en we spelen eventjes totdat het eten komt.
Maar ook restaurant in Engeland meegemaakt waarin grote gezinnen met kinderen heerlijk lol hadden, spelletjes deden, hard lachten, grapjes maakten. EN GEEN HAAN DIE ER NAAR KRAAIDE. Gasten, noch personeel. Werd volledig geaccepteerd. Heerlijk toch

Leven en laten leven, hoor!