zelfs met de kinderen erbij als de kinderen het gezellig vinden..alleen mogen ze niet alleen bij hem gaan spelen, noch komt hij bij de kinderen als ik er niet zou zijn.. En daar zou ik ook heel duidelijk in zijn..
Ik heb hem dan ook persoonlijk liever naast mij willen hebben dan drie straten verderop bij wijze van spreken.. want dan heb ik zicht op de situatie.. plus in het geval van iemand die vrijgelaten is en behandeld wordt, heb je ook nog eens extra toezicht op hem..
beter dat dan een onbekende pedoseksueel die 6 huizen verder zonder dat iemand het weet woont.
----
daarnaast wil het niet zeggen dat de pedofiel die naast je woont het op je kinderen voorzien heeft natuurlijk of zelfs maar vecht tegen zijn behoefte waar het jouw kinderen betreft.. immers jij valt toch ook niet op iedere hetero buurman?
het is het gevoel 'hij zou op mijn kinderen kunnen vallen' wat de situatie een beetje op scherp zal zetten.. maar ik denk dat je je moet beseffen dan in zo'n geval, dat hij dat net zo erg vind als jijzelf. hij weet dat jij weet dat hij op kinderen kan vallen (net als een hetero, zal hij ook niet continue verliefd zijn en op alle kinderen vallen natuurlijk) en dat jij je daar zeer onprettig bij voelt.. dat voelt voor hem ook niet prettig want hij trickert dan bij jou een gevoel, maar hij kan er niets aan doen om dat gevoel weg te nemen..
'ik zal het bewijzen, geef je kinderen maar mee dan ga ik naar de speeltuin'.. dat zou de situatie immers alleen maar erger maken

enige wat hij kan doen is zijn ballen op sterk water laten zetten en het aan je laten zien.. maar ja, dat gaat ook wel weer heel erg ver om het vertrouwen van je buren te krijgen toch?