Er staat toch écht; LIJKT ME logisch dat dit meisje een verzorgpony minder heeft ( of zelfs niet één meer ) dus puur en alleen uit MIJN oogpunt gezien.
( sjonge jongen.......je hebt ze er bij, die dagen dat je in berichten wel erg goed moet articuleren .......dus dat laatste slaat NIET alleen op Wemkelover)
Wow wow wow, kalm aan raafsmits, het is al warm genoeg. Elkaar zo afsnauwen hoeft echt niet.
Als dit meisje mijn verzorgster zou zijn, zou ze gewoon mogen blijven verzorgen. Ik denk dat ze niet het inzicht heeft van een "normale" 12 jarige. Dat de eigenaar als eerste de ouders heeft gebeld vind ik echt super netjes. Hopelijk begrijpt ze nu achteraf wel wat ze fout heeft gedaan en dat dit echt niet kan. Ze zou van mij zeker een tweede kans krijgen.
wie zegt dat ik alleen op jou reageerde, reageerde namelijk over het algemeen aangezien er meerdere zijn. Heb jou naam er niet bij gezet. Dus het is ook beetje onnodig om zo te reageren.
7ofhearts
Geplaatst: 13-06-15 15:54
Ik snauw niet......ik wil alleen iets duidelijk maken. En zo warm is het niet......gister was beter........maar dat terzijde.
Banjer
Lid Nieuwsredactie