Emmaa_ schreef:Ik ben het hier ook mee eens.Ik vind het juist wel goed dat er hier ook wordt aangegeven dat er mensen zijn die het er niet mee eens zijn. Ik had er ook mijn vraagtekens bij, maar je ziet wel dat deze vrouwen alleen maar de beste bedoelingen heeft en daar heb ik ook respect voor. Dat haar manier van goede bedoelingen uiten misschien iets anders zijn hoe de meeste mensen het doen betekent niet dat ze dit verdient. Het is gewoon ontzettend sneu en ik gun haar alles om het zo snel mogelijk weer op te bouwen.
Mensen moeten natuurlijk zelf bepalen of ze geld willen doneren of niet, maar het is heel goed dat de mogelijkheid er is. Ik heb zelf overgemaakt wat ik kon missen op dit moment, wat niet veel is. Mocht er nog behoefte aan zijn als ik wat ruimer zit over twee weken dan gaat er absoluut nog iets die kant opDenk dat als iedereen een euro overmaakt ze al een bedrag heeft waar ze in ieder geval mee kan beginnen.

Kreeg ook al een paar pb's met de vraag of ik mijn reactie wilde aanpassen en begon al te twijfelen of die ongepast was, maar ik vind hem zelf heel netjes, zeker vergeleken bij andere reacties.
Dit gun je inderdaad je ergste vijand nog niet en de dieren komen er niet mee terug als men door blijft gaan over hoe het beter/anders had gekund.
Ik zal zelf niks doneren of geven, dat heb ik eerder aangeboden en daar kreeg ik een onwijze k*treactie op, maar ik hoop dat ze in ieder geval van de verzekering genoeg geld terug krijgt om iets nieuws op te bouwen en misschien zo ook een betere plek voor haar dieren kan realiseren.
Ik zou niet graag in haar schoenen willen staan.