Ayasha schreef:Waarom zou je niet kunnen fietsen? Is nog goed voor die gezondheid waar je zo bezorgd om bent ook.
Omdat niet alles binnen fietsafstand ligt? Dan maar met de trein en bus, naar bijv. familiebezoekjes, alleen maar omdat je ouders het niet uitmaakt dat ze de kans op kanker bij je vergroten? Omdat ze niet dat half uur of uur zonder sigaret kunnen? Of niet op een langere rit even een stop willen maken bij een parkeerplaats om te roken? Wat een flutverhaal is dat
Net als je argument daarna, dat je in huis je eigen kamer rookvrij kan houden. Ga je dan ook gezellig in je slaapkamer dineren zonder je gezin? In je eentje savonds gezellig TVhangen of een bordspel doen op je slaapkamer? Alleen maar omdat je weigert je longen te laten verkankeren?... Dat is allemaal een stuk ingewikkelder dan gewoon even je sigaret buiten, of uit/bij een open raampje roken... Maar zoals ik al zei, als mijn ouders of goede vrienden zo egoïstisch waren, nam ik inderdaad de keuze niet meer bij ze in huis of in de auto te zitten. Dan hoefde ik ook weinig met ze te maken te hebben denk ik.

komt nog bij dat roken klauwen vol met geld kost, vrienden zijn gratis. Tja en als echte hollander houd ik van dingen die gratis zijn