"Verplichte anticonceptie moet mogelijk worden"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:46

Ailill schreef:
Heus niet grappig hoor ^)

Ethiek is zoooo 1999. Tsssss ga toch eens mee met je tijd en ga verder terug in de tijd :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:48

vuurneon schreef:
Ailill schreef:
Heus niet grappig hoor ^)

Ethiek is zoooo 1999. Tsssss ga toch eens mee met je tijd en ga verder terug in de tijd :')

Je bedoelt de tijden waarin vrouwen geen enkel recht van spreken hadden, laat staan van enig invloed waren betreffende de besluitvorming?

O:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:53

Ailill schreef:
vuurneon schreef:

Je bedoelt de tijden waarin vrouwen geen enkel recht van spreken hadden, laat staan van enig invloed waren betreffende de besluitvorming?

Protest!!!!

Dan toch maar die chemische castratie.... :)*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:58

Ailill schreef:
vuurneon schreef:

Crap, ehhh enige recht is het aanrecht? Ik zeg; chemische castratie voor die gedachte van je :D

Niet l*llen maar zaadloos vrouwtjes vullen :')

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:05

Moet mogelijk worden??? Het moet toegestaan zijn!!!

Ik was een kapster en er kwam een klant binnen met haar kindje, mijn baas ging haar knippen en ik was bezig met een andere klant. Het kindje was heel lief en ging me helpen met de haren aanvegen, deed hij geheel vrijwillig zonder dat ik erom had gevraagd.

De moeder stoof naar het kind en pakte de bezem zeer hardhandig af en sloeg het kind hard vol in het gezicht, en vanaf dat moment ging het helemaal fout..............ik had zwaar medelijden met het kind, het was echt een heel lief kind van tussen de 2 a 3 jaar oud.

Toen moest het arme kindje ook geknipt worden toen de moeder klaar was en het kindje was bang voor mijn baas en nog overstuur van de klap van de moeder, toen mocht ik het gaan proberen en dat ging beter, maar moeder vond dat hij niet stil genoeg zat en ging het in een wurggreep ineens van zijn stoel afhalen en op de schoot zetten en dwong het kind met extreme geweld stil te zitten, het kindje stikte zowat. Ik was intussen allang klaar mee met dat extreme gedrag van die vrouw, gelukkig kwam op dat moment een oom binnen van het kindje, die hield het kindje in de gaten omdat hij zijn zus niet vertrouwde en nam het kindje over en hij was heel blij zijn oom te zien, je zag de enorme opluchting en ging het uithuilen bij hem.

Toen vernamen we dat ze niet spoorde en zwaar borderliner was en het kind eigenlijk niet had mogen krijgen. Ze veroerde ineens geen vin en keek vinnig naar haar broer en ging kwaad zonder kind weg.......

Vreselijk, gelukkig heeft hij een hele lieve oom die hem beschermd tegen zijn eigen moeder en hem goed in de gaten hield, maar kan moeilijk overal tegelijk zijn......Gelukkig werd er vanaf dat moment werk van gemaakt om het kind te beschermen.

Dat ben ik nooit meer vergeten, na 20 jaar nog steeds niet.

Kinderen mag nooit de dupe van zijn, zeker niet als men weet dat een vrouw/ man beter geen kind kan gaan krijgen.......................
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 18-04-15 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 21:08

Ik vind het nog steeds geen argument om gelijk 3 stappen verder te denken. Zo'n vernieuwde wetgeving moet dan ook weer goedgekeurd worden, daar gaat dan heus niemand voor zijn. Dat de verergerende trap ergens van niet meer ehtisch te noemen is wil niet zeggen dat dit óók niet kan.

Kan even niet helemaal op alles reageren want mobiel, sorry.