Verscheen net op de liveblog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chimello schreef:Ik moet de 30e met het vliegtuig naar Berlijn... Ik was de enige die voor de trein gestemd had. Ik heb echt geen behoefte meer nog te gaan nu.
Ik denk dat ze inderdaad vrij snel het bewustzijn verloren zijn na zo'n gigantische drop in hoogte in zo'n korte tijd. Ik hoop het voor ze
Nils_010 schreef:Laatste update van mijn kant.
Toestel heeft ongeveer 3 minuten op cruise hoogte gevlogen (38000ft) daarna snelle daling (redelijk gecontroleerd lijkt het) van gemiddeld 3375ft per minuut naar een hoogte van 6800ft. Het terrein in een straal van 3km rond het toestel is daar op sommige plekken meer dan 8900ft dus het toestel vloog een minuut lang tussen de bergen.
Een reden om zo hard te moeten dalen vanaf die hoogte zou kunnen zijn het verlies van druk in de cabine door een technisch probleem of het fysiek falen van de romp van het toestel. Het ziet er wel naar uit dat het toestel gecontroleerd heeft gedaalt tot het laatste moment. De snelheid is niet uit de hand gelopen en niet boven de mach 0.87 gekomen (0.9 is maximum voor het toestel).
Het toestel vloog om 09:41:11z (dat is de allerlaatste update) op een koers van 26 graden op een berg af van 8900ft terwijl het toestel op 6800ft zat.
purny schreef:Het is je nooit eerder opgevallen. Sinds het rampjaar van 2014 word het steeds vaker in het nieuws gebracht. Moet je eens gaan kijken hoeveel verkeersdoden er vallen in een jaar
SAKKIA schreef:Nils_010 schreef:Laatste update van mijn kant.
Toestel heeft ongeveer 3 minuten op cruise hoogte gevlogen (38000ft) daarna snelle daling (redelijk gecontroleerd lijkt het) van gemiddeld 3375ft per minuut naar een hoogte van 6800ft. Het terrein in een straal van 3km rond het toestel is daar op sommige plekken meer dan 8900ft dus het toestel vloog een minuut lang tussen de bergen.
Een reden om zo hard te moeten dalen vanaf die hoogte zou kunnen zijn het verlies van druk in de cabine door een technisch probleem of het fysiek falen van de romp van het toestel. Het ziet er wel naar uit dat het toestel gecontroleerd heeft gedaalt tot het laatste moment. De snelheid is niet uit de hand gelopen en niet boven de mach 0.87 gekomen (0.9 is maximum voor het toestel).
Het toestel vloog om 09:41:11z (dat is de allerlaatste update) op een koers van 26 graden op een berg af van 8900ft terwijl het toestel op 6800ft zat.
Oh hoe weet jij dat allemaal?
Zouden ze dan tegen een berg gevlogen zijn?
purny schreef:Het is je nooit eerder opgevallen. Sinds het rampjaar van 2014 word het steeds vaker in het nieuws gebracht. Moet je eens gaan kijken hoeveel verkeersdoden er vallen in een jaar