Moeder steekt eigen kinderen in brand.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:26

Kim_Asterix schreef:
Is dit wel echt gebeurd? Ik zie het nergens op de normale nieuwssites en het kwam ook niet op het nieuws...

stond een reactie op een van de vorige pagina's van een boktgebruiker uit dezelfde gemeente?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:30

heb er gewoon geen woorden voor.... echt verschrikkelijk.

wat een zieke geest heb je als je dit kan doen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:32

Het is echt gebeurd hoor, de nieuwssites en kranten staan er vol van, ik weet niet hoe het komt dat jij dat mist?
edit op www.hln.be staat het gewoon rechstreeks op de voorpagina als belangrijkste item.

Voor dat oudste kind is dat ook een drama ja. Wat gaat er nu dan gebeuren? Bij de vader blijven, die niet biologisch is maar wel vertrouwd? Of beter bij de grootouders, bij vrienden? Haar leven zal ook op haar kop staan. En zeker als het dan nog eens je éigen moeder is die zoiets gedaan heeft...probeer maar aan een kind uit te leggen dat haar moeder tot zoiets in staat is, dat is al moeilijk als het een stiefmoeder is...

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:36

wendyenbram schreef:
Dit is verschrikkelijk, Dit is gewoon machtsmisbruik. Dit is.......
Ik kan me eigen heel veel voorstellen, dat je iets je kind aan zou doen (nooit goedkeuren, maar voorstellen.) Maar DIT!? NEE nooit.
Ik hoop dat die moeder (mag ze de naam moeder dragen?) Ooit bijkomt, en dan inziet wat voor verschrikkelijks gedaan heeft. Dat ze dan haar leven lang moet leven met die wetenschap.

Kan me niet voorstellen dat je met je normale verstand zo iets doet... die moet haast gek doorgedraaid zijn en in een "aanval" van "iets" dit gedaan hebben???
Als dat niet zo is, en ze het gewoon in koele bloede gedaan heeft? Dan is het geen mens, maar een monster!

Precies dit.. Ik zou t niet beter kunnen verwoorden.. Wat een monster.. Walgelijk..

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:38

Wat een vreselijke dood zullen die arme kindjes gehad hebben. Het is niet gewoon voor te stellen dat iemand zo iets doet...

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:39

Doet me denken aan het verhaal van medea, vreselijk :n

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:42

Just like... WTF!!! :oo

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:47

Er is zeker wat gesnapt bij haar toen die deurwaarder aan de deur stond met die brief dat ze uit het huis moest en dat de vader de kinderen wou. Dus ja... op die moment zal ze gedacht hebben.. hoe pak ik hem het meest hard terug... en dat is nu net wat ik niet kan geloven.. ook al haat je iemand zo erg, je blijft met je fikken van kinderen af!! Maar zij heeft op de meest verschrikkelijke manier die kinderen vermoord... ze opgesloten in een hok, brandversnellers gebruikt, en in brand gestoken. Ondertussen telefoneert ze naar de vader om hem op de hoogte te brengen dat zijn kinderen zullen sterven.. hij zou ze nog horen schreeuwen hebben door de telefoon.. ;( ... hij heeft zijn zus en de brandweer gebeld, ook al was hij zelf niet zo ver maar hij wou zo snel mogelijk hulp ter plekke hebben.. veel te laat, kindjes waren al dood. Ze waren onherkenbaar verbrand, je moet niet vragen.. zo erg ;(

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:49

wow.. hoe kan je zoiets doen..

purny

Re: Moeder steekt eigen kinderen in brand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:58

Moeder zal er wel vanaf komen met een pietleuterige straf... Mag alleen hopen voor haar dat ze alleen nooit herkenbaar in beeld zal komen. Zijn nu zat mensen in NL en België die haar hetzelfde aan willen doen.

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:59

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:00

purny schreef:
Moeder zal er wel vanaf komen met een pietleuterige straf... Mag alleen hopen voor haar dat ze alleen nooit herkenbaar in beeld zal komen. Zijn nu zat mensen in NL en België die haar hetzelfde aan willen doen.

Zag net al een foto van haar op internet staan.
En ergens snap ik die mensen ook nog.. wat een monster is die vrouw -O-

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:02

Wat een verschrikkelijk verhaal..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:08

wat een monster!
Hopelijk houden ze het 4de kind ver weg van deze feeks.

esli14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:17

wat verschrikkelijk... :n
wat ben je dan voor vreselijk mens als je zoiets doet :x |o

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 20:24

Bah ik word hier gewoon misselijk van. Wat een afschuwelijk verdrietig drama. Ik vraag me af of die moeder ooit echt van haar kinderen gehouden heeft .... Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat je dit kunt doen, laat staan zo koelbloedig en hetgeen ze er blijkbaar rustig over zei. Walgelijk zeg pfff. En wat een drama voor de vader en helemaal voor het vierde kind dat op school zat. Wat een trauma moet dat zijn. Eigenlijk is dan heel je jeugd en leven al bepaald..... ;(

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:56

Ik moet hier nu al de hele dag aan denken en vind het zo gruwelijk dat ik het niet eens aan iemand durf te vertellen |( |(

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 23:12

manon_goldy schreef:
Doet me denken aan het verhaal van medea, vreselijk :n

Precies eerste wat ik ook dacht..

Wat een ontzettend naar verhaal, hier kan je toch met je hoofd niet bij ;(

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 01:23

Moderatoropmerking:
Na overleg met het team is besloten dit topic te sluiten omdat het niet aan de regels voldoet. De regels zijn hier nogmaals terug te lezen:[NM] Regels en richtlijnen [NM] Nieuws en Maatschappij. Topics moeten een discussiewaarde hebben en dat is hier niet het geval.