Kim_Asterix schreef:Is dit wel echt gebeurd? Ik zie het nergens op de normale nieuwssites en het kwam ook niet op het nieuws...
stond een reactie op een van de vorige pagina's van een boktgebruiker uit dezelfde gemeente?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendyenbram schreef:Dit is verschrikkelijk, Dit is gewoon machtsmisbruik. Dit is.......
Ik kan me eigen heel veel voorstellen, dat je iets je kind aan zou doen (nooit goedkeuren, maar voorstellen.) Maar DIT!? NEE nooit.
Ik hoop dat die moeder (mag ze de naam moeder dragen?) Ooit bijkomt, en dan inziet wat voor verschrikkelijks gedaan heeft. Dat ze dan haar leven lang moet leven met die wetenschap.
Kan me niet voorstellen dat je met je normale verstand zo iets doet... die moet haast gek doorgedraaid zijn en in een "aanval" van "iets" dit gedaan hebben???
Als dat niet zo is, en ze het gewoon in koele bloede gedaan heeft? Dan is het geen mens, maar een monster!
purny schreef:Moeder zal er wel vanaf komen met een pietleuterige straf... Mag alleen hopen voor haar dat ze alleen nooit herkenbaar in beeld zal komen. Zijn nu zat mensen in NL en België die haar hetzelfde aan willen doen.