Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:36

Chiave schreef:
xxrossiexx schreef:
Bij mij is npo 2 ook zwart... bij jullie ook?

Yep. Wordt iets live uitgezonden. Denk zekere voor het onzekere. ;)

Aah ja dat kan natuurlijk ook, had al gezien dat het live was maar im amsterdam. Dus dacht dat kan wel door gaan. ..

_Annika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:36

Het beeld staat maar stil :\
Meeh, wilde net wie is de mol kijken. :')
Alles loopt uit volgensmij, wie is de mol begint ook later denk ik, anders was het nu wel begonnen -O-

Esther_r20

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:40

Voelt toch niet goed. Waar gaat het heen net deze wereld. ...

ik denk ook dat mensen dit soort acties van elkaar overnemen. Als andere het kunnen waarom "ik" dan ook niet.

verootjoo

Jikkeee schreef:
Bedankt, echt, bedankt :). Dat heb ik inderdaad. Maar sorry, ik zie dit niet zo. Maar ik trek me maar denk ik uit deze 'ik steek mijn kop braaf in het zand' discussie. Ik wil realistisch blijven en hoop vooral dat hier snel wat aan gedaan wordt.

Oh ennuh, even een verduidelijking; met een zak over het hoofd bedoelde ik niet een gegijzelde, maar de mensen die mensen gegijzeld houden. Ik kom even niet op het woord :).

Ja misschien zijn het fantasieën, maar hoe veel nare fantasieën zijn al werkelijkheid geworden? Gezien de geschiedenis... Nee ik vind dit niet iets wat weggelachen moet worden. Ik wil ook niet acuut de IS beschuldigen, al komt dit misschien wel zo over. Maar na Parijs, België. Sja dan is het niet geheel onlogisch...

Kom op; je wil realistisch blijven, maar komt met zo'n wild west fantasie. Ik schoot serieus in de lach toen ik het las. Als je realistisch wilt blijven, blijf dan bij de feiten ;)
Er lopen nog altijd meer gekken rond dan er vast zitten, maar dat wil niet zeggen dat iedereen een gijzeling gaat plegen bij het journaal of een moslimterrorist is. Daar zijn er gelukkig maar relatief weinig van. En wat zouden die bij het journaal moeten doen :?

Ik vraag me überhaupt af wat hij met de zendtijd wilde. Is dat al bekend?

Xivura

Getsie, ik hoor het net. Krijg er meteen een heel naar gevoel bij..

flyfly

Er lopen nog altijd meer gekken los dan dat er vast zitten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:41

Ik vermoed dat ze de hele programmering op 1 en 2 nu aangepast hebben. Dat zijn toch de zenders met de meeste live beelden. 3 heeft dat minder.

Ik zit een beetje flabbergasted voor de tv..

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:41

Vreselijk, wordt steeds gekker en komt allemaal steeds dichterbij!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:42

Zal vast nog wel even duren, ze zullen het pand eerst waarschijnlijk nog volledig willen controleren voor ze de medewerkers er weer in laten.

Peperkroket

Ik zie iets op Twitter over een brief die het personeel gekregen zou hebben van de man. Ik kan niet goed lezen wat erin staat.

Anoniem

Een vriendin vertelde het mij.. Verschrikkelijk :n

Anoniem

rtl 4 loopt ook iets uit.

Celiien

Voor degene die het kijken: WIDM wordt niet uitgezonden :n

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:43

Celiien schreef:

Op mijn wall waren er meer mensen die zich daar druk over maakten dan over wat er überhaupt aan de hand was. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:44

vind ik niet gek dat dat programma niet uitgezonden wordt...laat die mensen eerst eens tot rust komen van wat hun is overkomen....

Loeky01

verootjoo schreef:
Kom op; je wil realistisch blijven, maar komt met zo'n wild west fantasie. Ik schoot serieus in de lach toen ik het las. Als je realistisch wilt blijven, blijf dan bij de feiten ;)
Er lopen nog altijd meer gekken rond dan er vast zitten, maar dat wil niet zeggen dat iedereen een gijzeling gaat plegen bij het journaal of een moslimterrorist is. Daar zijn er gelukkig maar relatief weinig van. En wat zouden die bij het journaal moeten doen :?

Ik vraag me überhaupt af wat hij met de zendtijd wilde. Is dat al bekend?

Dat het niet in NL wordt uitgezonden wil niet zeggen dat het er niet is :). Er is niks wild-west aan. Misschien een verkeerde zinsopbouw. Dat eerder. Ik blijf bij feiten, maar die worden niet overal getoond. Dat is de macht van de media. En wat hij bij het journaal moet, wat zou hij er niet moeten. Daar ben ik nieuwsgierig naar. Veel mensen kijken het journaal, zo bereik je heel veel mensen ;). Ik vraag me eerder af waarom je in de lach schiet, want dit is realiteit. Maargoed, daar zullen wel meningsverschillen in liggen.
Nee het kan prima een Nederlandse man zijn hoor, je hoort me absoluut niet acuut zeggen dat het om een Moslim zou moeten gaan. Maar je krijgt er wel zo'n naar onderbuikgevoel bij. Althans, ik wel.

_Annika

.
Laatst bijgewerkt door _Annika op 29-01-15 21:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:45

Lianne schreef:
Heftig zeg.... dat sommige mensen het raar vinden dat er paniekreacties en doemscenarios optreden hier in dit topic is denk ik niet gek na wat er de laatste maanden allemaal gebeurt is. Of leven julli op een andere planeet waar dit soort dingen alleen in een crime scene tv programma voorkomt....

´Ik krijg er een naar gevoel bij´: Zeg dan gewoon: Ik hoop dat het niet iets is wat betrekking heeft op Parijs oid. Het klinkt nogal dramatisch en is vooral leuk om later te zeggen: zie je wel. Paniekzaaierij vind ik dat.

Jou opmerking moest ik een beetje om lachten. Kom op..men lijdt het meest door het lijden dat men vreest. Er zijn een heleboel gevaarlijke mensen in de wereld. Ook in Nederland. Daar heb je geen moslimextremist voor nodig. :)
Laatst bijgewerkt door Sunnda op 29-01-15 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

kevertje04

Ik vind het een beetje verontrustend dat sommigen zich drukker maken om WIDM dan wat er gebeurd is -O-

Marit

Ik vind het inderdaad niet zo'n gekke gedachte van Jikkeee. Denk je eens in, stel het is IS. STEL. Het enige wat zij willen is paniek zaaien. Nou, live iemand gijzelen, grotere paniek krijg je niet hoor. Heel Nederland volledig over de zeik als dat zou gebeuren.

Zeg niet dat het nu zo is, zeer waarschijnlijk niet. Maar een domme gedachte vind ik het niet.

Miesemuisje

volgens tweet van npo komt het alleen later!

zit eerst te wachten op nieuws over wat er is gebeurd.. hopelijk geen gewonden!

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Dit zou de brief zijn die aan de medewerkers is gegeven door de man met pistool
Afbeelding

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:46

_Annika schreef:
Celiien schreef:

Niet?! -O-
Loopt het niet gewoon uit?

Zie de liveblog nu.nl.. Logisch ook want heel het gebouw is ontruimd, niemand gaat nu even naar binnen om het juiste bandje erin te doen bij wijze van.
Achja, hebben we een week langer widm :') kan me er niet druk om maken!

__laura

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Reclame doet het!

Unique6

YES WEER BEELD EN GELUID!