Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Idd en alles daarvoor , je kan zo moeilijk de gehele oceaan schrobben gaan
Century schreef:gohya schreef:Echt knap van die piloot om dat vliegtuig daar veilig te laten landen!
Wat ik me wel afvraag eigenlijk,hoe krijgen ze dat vliegtuig daar ooit weer weg? zouden ze hem moeten slopen?
Als ik me goed herinner hebben ze dit specifieke vliegtuig weer op kunnen laten stijgen.
JoopC schreef:En stel dat zoiets gruwelijk misgaat? Ze halen toch eerst wel alle passagiers op of iets dergelijks? Met een boot?
Century schreef:JoopC schreef:En stel dat zoiets gruwelijk misgaat? Ze halen toch eerst wel alle passagiers op of iets dergelijks? Met een boot?
Ja hoor, ze hebben iedereen van het vliegtuig gehaald en hebben het vliegtuig later pas 'opgehaald'. Ik weet zo niet meer of het vliegtuig zonder brandstof was komen te zitten, maar volgens mij was er technisch gezien niet zoveel mis mee; daarom konden ze er weer mee opstijgen.
dito schreef:ff offtopic: jeetje lees net dat er weer een vliegtuig in de problemen zit omdat onderstel niet uitgaat die is nu rondje aan het vliegen boven Engeland om lichter te worden, ambulances etc staan al klaar omdat ze uitgaan van een ongewone landing. Het is wat nu in de vliegwereld...
Douraque schreef:In Londen is inderdaad een vliegtuig (747) van Virgin aan circuleren. Was net opgestegen en onderweg naar Las Vegas. Enkel voor landingstel is uit, de andere drie gingen niet uit. Hij is aan het rond circuleren om zoveel mogelijk brandstof te lozen en gaat dan een bijzondere landing maken volgens de Twitter account van Virgin. Brandweer ed staan paraat
Kirsha schreef:Als ik een stomme vraag mag stellen, hoe komen ze daar dan achter, dat het niet goed werkt bedoel ik? Ze waren toch nog onderweg, dan gaat het landingsgestel toch ook niet uit? Gaat er dan een alarm af ofzo?
x_Kaat_x schreef:Er is toch iets vreemds aan de hand met die vliegtuigen hoor....
van de radar verdwijnen in deze tijd? dat gebeurt niet zomaar!
zelfs moest het vliegtuig in problemen komen gaat het daarom niet van de radar af.. alleen als het terplekke in de lucht explodeerd,toch?![]()
ik blijf het maar raar vinden al dat gedoe! Hoop dat ze het toch vinden!