Diablo schreef:_San87_ schreef:Ik weet nog wel dat ik heel lang heel boos ben geweest op mijn ouders toen ze me vertelden dat Sinterklaas niet bestond. En dat ik daardoor ook heel recalcitrant ben gaan liegen, want zij deden het immers ook
.
Oh echt? Dus jij loog omdat je ouders logen over Sinterklaas?
Ik herinner me nog dat ik het een geweldig feest vond en ik vond het natuurlijk jammer toen ik er achter kwam dat het niet echt was, maar ik heb geen moment gedacht dat liegen daardoor oké was.
Mijn drie dochters zijn inmiddels te oud voor Sinterklaas, maar ook wij hebben ze jaren lang voorgelogen en achteraf vonden ze het net zo geweldig als ik vroeger vond. En ik heb er geen leugenaars aan over gehouden. Wel leuke herinneringen.
Jup. Overduidelijk, omdat ik er als bijdehand poedersuiker meteen achteraan zei dat het niet erg was dat ik loog omdat zij ook over sinterklaas gelogen hadden. Daarna kwam de waarheid er gewoon achteraan.
Ik vind het gewoon hypocriet. Maar goed, ik heb er verder geen last van of zo, hoor. Vind het Sinterklaasfeest sowieso geen klap aan.