Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Yonker schreef:Het was al langer bekend hoor dus dat is niet helemaal waar.....
Maar wat denk je met protesteren te bereiken? Heel veeeeeeeeeel mensen hier in het topic vergeten ook dat door ons belastingstelsel wij een goede verzorgingsstaat hebben. Ga protesteren, betaal geen belasting meer, en Nederland valt en gaat faillet. Want ja dat gebeurd dan. Ik vraag me soms wel eens af of mensen wel weten hoe het werkt.
Linkje waaruit blijkt dat dit al langer bekend was?
Protesteren kan prima, de loonbelasting, inkomstenbron van NL BV komt toch wel automatisch binnen.
Of wij dat willen of niet.
Die verzorgingsstaat is helemaal niet zo goed als jij doet voorstellen: iedereen betaalt eraan, maar een degelijke controle ontbreekt.
Weet jij wel hoe het werkt?!?
veerledec schreef:Hier trouwens het bericht van de Belastingdienst, een deel van de 'foutjes' is wel al gerepareerd, maar alleen als je een nieuw verzoek hebt gedaan na 4 februari: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... slag_2014/
MarvanTom schreef:Niemand weet nog welk bedrag er 'bijbetaald' moet worden of verrekend wordt, dus het is zo weer een echte tombola.
NL BV op z'n best...![]()
@ Tallie: dat bericht van die 'kerstbrief' had ik ook gehoord, maar dat is via de NOS dus bevestigd?
Voor veel mensen geen kerst dus...
En in januari komt ook nog de rekening binnen van het eigen risico vd ziektekosten...
Nou.
Veel mensen op verplicht dieet dus voor enkele maanden...
En wat zegt Rutte over deze kwestie: 'vervelend'.
![]()
Nee, zak, voor heel veel mensen desastreus!
Yonker schreef:Ik kopieer je quote nog wel ff
veerledec schreef:Hier trouwens het bericht van de Belastingdienst, een deel van de 'foutjes' is wel al gerepareerd, maar alleen als je een nieuw verzoek hebt gedaan na 4 februari: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... slag_2014/
En ik weet heel goed hoe het werkt, maar wij hebben geen verzorgingsstaat waarbij je niet ozmaar op straat komt? Dat als je ziek wordt er niet voor je gezorgd wordt?
Veel mensen beseffen zich niet in wat voor luxe we leven. En ja we zullen moeten inleveren omdat we gewoon altijd maar meer en meer kregen en dat gaat gewoon niet. En ja dat is zuur en ook ik mopper daar wel eens over, logisch lijkt me. Maar dan besef ik weer dat ik het gewoon heel goed heb als Nederlander.
Lianne007 schreef:Tis altijd een dikke rommel met die belastingdienst geweest, en zolang de regering zn geld maar krijgt. Burgers worden er weer de dupe van. Tis gewoon te zot allemaal tegenwoordig wat je wel niet betaald aan belasting en zorgpremies.
Tis een groot probleem als je zelf geld terug moet krijgen van de belasting, bij mij 3x fout gegaan door rekeningnummers die niet goed in het systeem stonden bij hun. 3 maand lang geen hypotheek teruggave gehad, Sorry ff frustreer momentje
ingedebruijn schreef:Lianne007 schreef:Tis altijd een dikke rommel met die belastingdienst geweest, en zolang de regering zn geld maar krijgt. Burgers worden er weer de dupe van. Tis gewoon te zot allemaal tegenwoordig wat je wel niet betaald aan belasting en zorgpremies.
Tis een groot probleem als je zelf geld terug moet krijgen van de belasting, bij mij 3x fout gegaan door rekeningnummers die niet goed in het systeem stonden bij hun. 3 maand lang geen hypotheek teruggave gehad, Sorry ff frustreer momentje
Ook dat probleem kwam doordat de politiek ineens 2 maanden eerder een systeem er doorheen gedrukt heeft die daardoor niet eerst getest kon worden. Blijft heel slecht maar de bd heeft er alles aan gedaan om dat zsm op de rit te krijgen.