Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:volgens mij begrijp niemand hier hoe ons partijenstelsel werkt....er kan nooit 1 partij aan de macht komen namelijk
Geryon schreef:Gadverdamme jullie zijn juist se racisten. Om zo te praten over de pvv kiezers, bah.
Bambolina schreef:Geryon schreef:Gadverdamme jullie zijn juist se racisten. Om zo te praten over de pvv kiezers, bah.
De definitie van het woord 'racisme' is weer helemaal zoek. Alsof je aan de buitenkant aan iemand kan zien of diegene PVV'er isbehalve dat ze vaak gezichten trekken alsof iemand poep onder hun neus schuift
![]()
![]()
![]()
nee sorry, je hebt gelijk, je mag iemand niet beoordelen op hun politieke voorkeuren. wel op het napraten van een geblondeerde chimpansee ok nee sorry nu stop ik
Kirsha schreef:Ongelooflijk wat een hypocrisie in dit topicMensen roepen dat Geert Wilders discrimineert en een hele bevolkingsgroep wegzet en ondertussen wel PVV-stemmers de grond in boren. Hoe dubbel wil je het hebben.
Kirsha schreef:Mag je vinden. Ik zeg niet dat iedereen zo reageert, maar ik vind er inderdaad voornamelijk op de eerste pagina een aantal reacties tussen zitten waaruit wel blijkt dat er vaak maar wat geroepen wordt. Je zal ongetwijfeld een groep mensen hebben die door bijvoorbeeld de zwartepieten-discussie meteen naar een andere partij (in dit geval de PVV) overholt, maar het gaat mij te ver om PVV-kiezers weg te zetten als laagopgeleid o.i.d.
RoodZonnetje schreef:NikkiTazz schreef:Kom anders even een weekje in Gouda wonen, dan snap je waarom die zetels weer stijgen
Heb ik meer dan de helft van mijn leven gewoond. En nu tot volle tevredenheid tegen Schilderswijk Den Haag aanHeerlijk al die exotische groenten en fruit
Anoniem schreef:ingedebruijn schreef:Ach ik stemde al pvv voordat het land verder de verrotting in ging. Onder de huidige partijen is het niet beter geworden. Ik sta achter hem zolang hij niet gaat gillen dat we mensen moeten vermoorden.
Niemand zegt ooit dat hij mensen gaat vermoorden, maar het gebeurt wel. Heb jij ooit iemand een genocide horen aankondigen?
Nounou, dit vind ik wel een hele rare en zware verkapte beschuldiging naar zijn kant.