KellyDV schreef:
Ik vind dat er niet echt veel duidelijk wordt, alleen dat ze veel meldingen hebben binnen gehad. Zegt niks over hoe de situatie nu is en hoe het met het diertje zit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:jorika1986 schreef:Moeder gelijk een paar flinke meppen in haar gezicht verkopen met een honkbalknuppel...
Kijken of ze dan nog kan lachen.
Hier word ik nou gewoon een beetje droevig van.
Zoiets wens je niemand toe.
rapido schreef:Dat vind ik soms dus het rottige van FB namelijk dat ik in die paar jaar dat ik er op zit ongelofelijk veel dierenleed voorbij heb zien komen aan foto's en filmpjes dan in mijn hele verdere leven!
Bizar gewoon!
Fiffill schreef:rapido schreef:Dat vind ik soms dus het rottige van FB namelijk dat ik in die paar jaar dat ik er op zit ongelofelijk veel dierenleed voorbij heb zien komen aan foto's en filmpjes dan in mijn hele verdere leven!
Bizar gewoon!
Dat ligt dan toch echt aan je vrienden. Je kan ook aanvinken dat je die post(s) niet wil zien. Of ze ontvrienden natuurlijk.
Fiffill schreef:Zoals ik al zei: dan ligt het aan je vrienden. Ik zie gelukkig dit soort dingen nooit voorbij komen en als ik iemand toevoeg die dingen post die ik niet hoef te zien, gaat 'ie eruit. Of gewoon aangeven dat je die posts niet wil zienof alle posts van die persoon verbergen... kan allemaal.
Lianne007 schreef:Ik wil daar wel even langs om de dieren weg te halen, en dan zal ik die moeder eens even her opvoeden en dan maar met harde hand. In nederland kun je maar doen wat je wil met dieren, soft beleid hier om beroerd van te worden en dit wekt zoveel woede bij me op