Monstertruck in publiek Haaksbergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Monstertruck in publiek Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:32

Dat is toch wat ik zeg?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:34

Als je meegenomen wordt voor verhoor ben je aangehouden. Op het nieuws zeiden ze gearresteerd.
Door het zo op twitter te zetten lijkt hij alleen schuldig voor mensen die niet weten dat het standaard is.

Niet groter maken dan het is

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:35

Wat een verschrikkelijke beelden, wat kan het ineens zo erg mis gaan ;(

Die auto's maken zulke sprongen en vangen zulke klappen en krachten op, dat ze niet zelden stuk gaan.
Hoe goed die dingen ook onderhouden worden, er kan iets afbreken wat bij wijze van spreken net vervangen is voor nieuw materiaal.
En dan kan zo'n ding ineens onbestuurbaar zijn.

Jaren terug ging het in Mexico ook mis, dat was een enorm terrein vergeleken met dit plein en toch stuiterde die ook vol het publiek in.

Sterkte voor iedereen die er direct of indirect bij betrokken is.

Edit: op 1 van de filmpjes zie je dat de voorwielen niet draaien maar het ding toch het publiek in raast.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:40

Citaat:
Over het algemeen is speculeren niet gewenst op bokt, dus laat het achterwege.

Afschuwelijke ramp dit. Prutsmuts, wat een mazzel hebben jullie gehad!

Lekker generaliserend weer, bokt staat vol met speculatie en daar is helemaal niks mis mee.

Ik vind het sowieso enge dingen, die trucks. De manier waarop ze stuiteren en doen...ik was er als kind al bang voor. Trouwens, niet om olie op het vuur te gooien maar ik kan alleen maar vinden dat een aanhouding juist een ander woord is voor arrestatie. Echter hoeft arrestatie niet meteen te betekenen dat iemand schuldig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:43

Ik hoorde het van mijn moeder.. Verschrikkelijk zeg :(

mijn medeleven gaat ook uit naar vrienden/familie van overleden en de bestuurder. Die zal dit ook voor altijd op het netvlies hebben :(:)

Hopelijk herstellen alle gewonden.

Michellette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:45

De bestuurder kan aanspraak maken op een gesprek met een advocaat voor het verhoor, dat is een recht als iemand is aangehouden en in dit geval erg prettig voor de bestuurder, krijgt hij advies en bijstand! Dus aanhouden heeft daardoor ook voordelen voor de aangehoudene.

Dit ongeval kent (evenals alle ongevallen) alleen maar verliezers!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:48

Ook al kan er een schuldige worden aangewezen, je krijgt er niemand mee terug en mensen zijn niet in één keer van hun verwondingen af, helaas. Het is meer dat er schadevergoedingen achteraan komen, en terecht. Als er iemand in een gezin wegvalt heeft dat vaak grote financiele consequenties. Verdriet is even heftig maar dan hoeft er niet ook nog, naast alle gemis, voor gezorgd te worden dat je financieel in een diep gat valt.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:50

Het is verschrikkelijk dit ongeluk :(:)
Ik wou op het moment net naar huis gaan, moest nog even me jas ophalen bij een vriendin.
het was een grote chaos, ik wist nog niet wat er gebeurd was tot ik appje kreeg van vriendin van mij die daar was.
Verschrikkelijk...

Mijn gedachten gaan uit naar alle betrokkenen/familie en vrienden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:51

In principe is de chauffeur de eerste "schuldige" als bestuurder van het voertuig wat een dodelijk ongeval veroorzaakt heeft. Dit betekend niet dat hij ook schuldig is, dat gaat het onderzoek uitwijzen.
Omdat hij eerste "schuldige" is wordt hij aangehouden (gearresteerd maar dat heeft een negatieve lading vind ik) voor verhoor tbv het onderzoek.
Het is heel belangrijk voor het onderzoek te weten wat de beleving van de chauffeur was.

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:59

poh heftig.heel veel sterkte voor de nabestaande

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 20:01

Ik hoop gewoon dat het inderdaad een fout was in de truck, en niet dat er alcohol in het spel was oid. Zal vast niet zo zijn maar dat zou het wel nog zuurder maken voor nabestaanden..
Natuurlijk ook veel sterkte voor de bestuurder, dat wil niemand hebben gedaan :(

Edit: ik verbaas me er oprecht over dat de filmpjes op het nieuws (weliswaar zonder geluid) worden laten zien. Gewoon op tv in het journaal. Vind ik erg respectloos :(
Laatst bijgewerkt door MerleSimone op 28-09-14 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:05

Hier een filmpje van iemand in het publiek die meer geluk had. (heb alleen OP gelezen)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:10

Vreselijk ongeluk. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

HeikeJarig
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:12

Inderdaad. Er zijn hier alleen verliezers.

y12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:12

veel vrienden en familie waren er kijken, wij zouden eerst ook meegaan maar gelukkig hadden wij wat met de paarden! de gewonden/doden kennen wij niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:19

Erg....
Heel veel sterkte voor de nabestaande.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:25

Lavien schreef:
Hier een filmpje van iemand in het publiek die meer geluk had. (heb alleen OP gelezen)

[ Video ]

Bah, dit vind ik echt een heel heftig en schokkend filmpje :n

Ik hoorde het vanavond.. Schrok er echt van. Mijn oom was met zijn zoon vandaag ook naar zo'n monstertruck show, maar dan in het Gelredome ergens veilig bovenin. Moet er niet aan denken dat zij daar achter zo'n dranghekje hadden gestaan..

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 21:13

Wat erg dat dit is gebeurd, veel sterkte aan de gewonden en nabestaanden.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 21:22

Rubber_Duck schreef:
Ik hoop gewoon dat het inderdaad een fout was in de truck, en niet dat er alcohol in het spel was oid. Zal vast niet zo zijn maar dat zou het wel nog zuurder maken voor nabestaanden..
Natuurlijk ook veel sterkte voor de bestuurder, dat wil niemand hebben gedaan :(

Edit: ik verbaas me er oprecht over dat de filmpjes op het nieuws (weliswaar zonder geluid) worden laten zien. Gewoon op tv in het journaal. Vind ik erg respectloos :(

Vind je die opmerking niet vreemd?je maakt hier zelf een topic over en plaatst het filmpje.
Het komt toch ook enig sensatiebelust over hoor.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 21:51

beatje schreef:
Rubber_Duck schreef:

Vind je die opmerking niet vreemd?je maakt hier zelf een topic over en plaatst het filmpje.

Heb je ook gelezen wat ik er bij gezet heb? En mijn andere posts?
Ik kom met een informatief topic voor sommigen die dit nog niet wisten en wilde de bron er bij zetten. DAAROM staat er in mijn beginpost dat de filmpjes schokkend zijn, want dat vind ik zelf ook. Geef jij mij even een link zonder beelden? ;)

En daarbij: die filmpjes in de link kun je zelf beslissen of je ze bekijkt, ala je het nieuws kijkt heb je vrijwel geen keuze.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:07

beatje schreef:

Heb je ook gelezen wat ik er bij gezet heb? En mijn andere posts?
Ik kom met een informatief topic voor sommigen die dit nog niet wisten en wilde de bron er bij zetten. DAAROM staat er in mijn beginpost dat de filmpjes schokkend zijn, want dat vind ik zelf ook. Geef jij mij even een link zonder beelden? ;)

En daarbij: die filmpjes in de link kun je zelf beslissen of je ze bekijkt, ala je het nieuws kijkt heb je vrijwel geen keuze.[/quote]
Ik vind je berichten heel sensationeel overkomen, als je het allemaal zo schokkend vond had je het zonder link ook kunnen plaatsen.Helaas kunnen ze in het journaal nog geen link plaatsen en zo schokkend dat mensen nachtmerrie's er van hebben was het nu ook weer niet.
Het is vooral een heel naar ongeluk voor alle betrokkenen.
Als je dit al schokkend vind moet je maar geen journaal meer kijken.
en zo informatief is je topic niet ,er was niet naast te kijken of te horen je hoort en ziet het overal.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:08

Wat een ontzettend tragische einde aan een dag die gewoon leuk had moeten zijn...
Heel veel sterkte aan alle betrokkenen van gewonden of overledenen... echt bizar dit..

Zat in de auto na relaxt dagje uit toen ik het op de radio hoorde, die mensen dachten ook lekker uit te zijn....

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:13

Wat verschrikkelijk en wat onbegrijpelijk.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:18

Wauw.. Mijn berichten sensationeel.. Mij doet het wat. Feit dat jij het 'nou ook weer niet zo erg vind' zegt genoeg vind ik.
Maar prima. Ik ben in gedachten bij de mensen voor wie dit wél een zwarte dag is en uit dit topic trek ik me terug ;)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:26

Ik vind je wel mee vallen Rubberduck. Wat een discussie :7 }:0