Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Over het algemeen is speculeren niet gewenst op bokt, dus laat het achterwege.
Afschuwelijke ramp dit. Prutsmuts, wat een mazzel hebben jullie gehad!
Lavien schreef:
Rubber_Duck schreef:Ik hoop gewoon dat het inderdaad een fout was in de truck, en niet dat er alcohol in het spel was oid. Zal vast niet zo zijn maar dat zou het wel nog zuurder maken voor nabestaanden..
Natuurlijk ook veel sterkte voor de bestuurder, dat wil niemand hebben gedaan
Edit: ik verbaas me er oprecht over dat de filmpjes op het nieuws (weliswaar zonder geluid) worden laten zien. Gewoon op tv in het journaal. Vind ik erg respectloos
beatje schreef:Rubber_Duck schreef:Ik hoop gewoon dat het inderdaad een fout was in de truck, en niet dat er alcohol in het spel was oid. Zal vast niet zo zijn maar dat zou het wel nog zuurder maken voor nabestaanden..
Natuurlijk ook veel sterkte voor de bestuurder, dat wil niemand hebben gedaan
Edit: ik verbaas me er oprecht over dat de filmpjes op het nieuws (weliswaar zonder geluid) worden laten zien. Gewoon op tv in het journaal. Vind ik erg respectloos
Vind je die opmerking niet vreemd?je maakt hier zelf een topic over en plaatst het filmpje.
Het komt toch ook enig sensatiebelust over hoor.
beatje schreef:Vind je die opmerking niet vreemd?je maakt hier zelf een topic over en plaatst het filmpje.
Het komt toch ook enig sensatiebelust over hoor.