Pion schreef:LindyH schreef:Ik moet ook altijd een beetje grinniken om dames die 'zo gelukkig zijn met hun mannetje'. Kan me dan haast niet beheersen om een cynische opmerking te maken.
Ik krijg zelfs de neiging om, als de man van zo'n vrouw mij benadert, om er dan maar op in te gaan. Niet vanwege die man, maar om die vrouw eens even een reality check te geven en van haar roze wolk te schoppen. Maar ik doe het niet hoor. Ik hang de moraalridder wel weer uit.
Oh dus aangeven dat je gelukkig bent in een relatie is not done? Dan heb ik een reality check nodig?
Oke sorry, dan ga ik vanaf nu ongelukkig zijn en er vanuit gaan dat mijn vriend vreemd gaat want daar word ik wel gelukkig van.
Ik vind het juist hilarisch dat sommige mensen dat niet kunnen geloven. En sneu ook, want schijnbaar hebben ze het nooit kunnen vinden/maken met hun partner.
Wij zijn zo'n verschrikkelijk klef stel en hebben alles kwa werk zo ingedeeld dat we bijna altijd bij elkaar zijn. Smerig he

En nu krijgen we een kindje en zijn we alleen maar dichter bij elkaar gekomen.
Er zijn inderdaad veel mannen die rond wippen en flirten, maar er zijn ook heel veel mensen die niet aan hun relatie werken. Toch bestaat dat echt wel, al zal het zeldzaam zijn

Betekent overigens niet dat wij anderen niet aantrekkelijk vinden! We zijn gewoon mensen natuurlijk.