Fiffil: respect voor je!
Ik deel je verbazing dat de meest seksistische nonsens in dit topic van vrouwen komt.....
xxCYNNxx:
Citaat:
Nou, eh.... nee. Bekijk het maar. Ik ga niet míjn vrijheid, waar ik gewoon recht op heb, laten inperken door halve gare idioten. Ik ben 's nachts over straat geweest, in mijn eentje. Op de fiets, door het centrum van Amersfoort. Op vrijdagavond. Omdat ik mijn werk nu eenmaal moest doen, en ik werkte in de thuiszorg.
Ik heb, ook 's nachts, het recht om mij te bevinden in de openbare ruimte waar en wanneer ik wil, en het is ook nog mijn keus hoe ik me daarbij aankleed. Ik heb daar recht op, en niemand mag mij dat recht ontzeggen. Een gestolen fiets is niet minder gestolen als hij niet op slot stond. Een verkrachting is niet minder een verkrachting als het 's nachts in het centrum gebeurt.
xxCYNNxx schreef:oh nee?? Dus jij houdt je deuren open als je bv boodschappen gaat doen of s'nachts als je op bed ligt? Jij doet nooit je auto/fiets op slot? Als je naar een club/restaurant gaat laat je je waardevolle spullen in je jas in de garderobe zitten? Jij plaatst prive foto's open en bloot?
Als je op alles nee hebt geantwoord (en ik mag hopen dat dat zo is) dan pas jij je wel degelijk aan aan de rotzakken in de wereld. Net zoals ieder ander die niet wil dat zijn/haar spullen gestolen worden
Ken je de term nuance, of nuanceverschil? Zoek het eens op, kun je nog wat van leren ook 
Ik hoop serieus dat je begrijpt dat er een verschil is tussen het één en het ander.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-09-14 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt