Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Nederland et mogen misschien graag in discussie gaan maar ik zie niet in wat daar respecloos aan.
pandour4evuh schreef:Waar ik me erg aan kan ergeren is roltrap gedrag
Gewoon midden op de roltrap gaan staan om vooral niemand erlangs te laten gaan.
Marie111 schreef:pandour4evuh schreef:Waar ik me erg aan kan ergeren is roltrap gedrag
Gewoon midden op de roltrap gaan staan om vooral niemand erlangs te laten gaan.
Oh?? Daar heb dus nog nooit van gehoord. Ik sta dus ook - aan de verkeerde kant - stil op een roltrap. Ik zal iemand die er op loopt er natuurlijk wel langs laten.
Van wie had ik dat moeten leren? Niet van mijn ouders, want die weten het ook niet.
Trouwens het loopt immers helemaal niet lekker op een roltrap? Treden zijn veel te hoog.
Maar nu ik dit weet er proberen rekening mee te houden, weer wat geleerd.
AmyII schreef:En het gedrag van mensen op de snelweg. Tsjah. Soms vraag ik me af waar dezen en genen hun rijbewijs gehaald hebben en wat ze ervoor hebben moeten doen.
Maar dat geeft mij nog steeds niet het
Bovendien erger ik me meer aan de bestuurders die met een grote luxe (vaak nieuwe) auto de weg domineren. Die denken ècht dat ze alles zijn en gunnen degene met een kleinere (en minder nieuwe) auto het licht niet in de ogen.
Waardoor ze weer gevaarlijke situaties creëren voor henzelf en voor de weggebruikers om hun heen.
Ik vind echt dat dit land mag leren onthaasten. Het is geen zonde als je je gewoon aan de snelheidslimiet houdt. (Is bovendien in veel gevallen ook beter voor je portemonnee.)
Marie111 schreef:Nog even over de roltrappen. Ik kom uit het "hoge noorden" en daar heb je niet zoveel roltrappen. En eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit iemand op zien lopen. Verder reis ik eigenlijk nooit met de trein.
Ook vind ik roltrappen dus best wel eng om op te lopen, het beweegt en de treden zijn onhandig hoog. Hoe doen mensen dat met tassen in hun hand?
Furrow schreef:Wat me ook opvalt in België is het slechte management van de wegwerkzaamheden. Ik kan hier makkelijk twee maanden een afgesloten weg passeren.
Toen ik in Noorwegen was, werd de aanleg van een snelweg zo vlot aangepakt. Misschien was dat net een uitzondering maar hier zie ik bijna nooit iemand werken...