Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Ik vraag het me af.. je hebt echt vrouwen die er vraag naar hebben, zonder eetstoornis. En deze vele aandacht van de media is dan ook niet goed.
Zet maat xxxxl dan ook aan tot dikker worden?
.
xMendy schreef:Bhriseis schreef:@ Mendy, dus Aziatische vrouwen of tengere vrouwen moeten dan maar op EBay kledij shoppen?
Zeg ik dat?Nee. Alleen om aan te geven dat er veel meer kleding te krijgen is in kleinere maatjes dan wij misschien denken omdat we het niet/minder te zien krijgen in NL.
Degenen die roepen dat dunnere vrouwen geen leuke kleding mogen dragen, waar halen jullie dat vandaan? Niemand die dat zegt toch?Wat een onzin.
Cayenne schreef:EskeGirl schreef:Ik vraag het me af.. je hebt echt vrouwen die er vraag naar hebben, zonder eetstoornis. En deze vele aandacht van de media is dan ook niet goed.
Zet maat xxxxl dan ook aan tot dikker worden?
.
Dat lijkt me niet, want in die modeblaadjes en op tv zie je zelden dames met een maatje meer.
ietjelover schreef:Nee maar tegenwoordig word een maatje meer als normaal gezien. Vrouwen met vormen zijn toch veel mooier als die dunne botjes.
Op facebook zie ik het dagelijks voorbij komen, fotos van vrouwen die echt wel wat overgewicht hebben en dat word tegenwoordig mooi en gezond gevonden.
xSwanHeart schreef:ietjelover schreef:Nee maar tegenwoordig word een maatje meer als normaal gezien. Vrouwen met vormen zijn toch veel mooier als die dunne botjes.
Op facebook zie ik het dagelijks voorbij komen, fotos van vrouwen die echt wel wat overgewicht hebben en dat word tegenwoordig mooi en gezond gevonden.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Iedere vrouw heeft nu eenmaal een andere lichaamsvorm, en iedere vrouw komt ook op een andere manier aan. Er zijn vrouwen die van nature moeilijk aankomen, en altijd 'dun' zullen blijven. Er zijn ook vrouwen die makkelijker aankomen, en dus sneller richting 'curvy' gaan. Allemaal prima, uiteindelijk is het ook de vorm die het beste bij je lichaam past.
Ik ben van mening dat iedere gezonde vrouw mooi is, af dat nu een slanke of iets stevigere vrouw is. Denk eerlijk gezegd dat de meeste mannen er net zo over denken. (Het is biologisch gezien ook niet logisch om op ongezonde vrouwen te vallen. Daar kan je niet goed mee voortplanten.)
Ayasha schreef:kwita schreef:ik had ooit een collega met maat xs, als je zag wat die at...zoveel, slagroom dieeten en andere aankom producten ook uit de apotheek vreselijk vond ze het. En die was al eng mager....
ik wil echt niet weten hoe weinig of een xxs persoon weegt, en zo erg dat daar nu ook kleren voor zijn!
dit is weer een pro anna aktie! het zou verboden moeten worden.
Die wegen 45kg wat een prima gewicht is voor iemand van 1.52m.
Jemig, zo overtrokken zou je maar eens in een topic over xxxl moeten reageren!
Ayasha schreef:ja want vrouwen met vormen zijn voor echte mannen, botten zijn voor de honden.![]()
Prachtig als je op die manier je zelfwaarde hoog moet houden...
Johanna59 schreef:Zou het nu echt voor de consument zijn bedacht, of gewoon omdat er op deze manier weer een gat in de markt is gevonden. Die zich ruimschoots zal betalen.
xSwanHeart schreef:Johanna59 schreef:Zou het nu echt voor de consument zijn bedacht, of gewoon omdat er op deze manier weer een gat in de markt is gevonden. Die zich ruimschoots zal betalen.
Natuurlijk doet dit bedrijf 't niet omdat ze zo vriendelijk zijnIeder bedrijf maakt keuzes om geld te verdienen. Dat er geld in te verdienen valt, geeft overigens wel aan dat er dus vraag is naar deze maat.
kwita schreef:voor elke vraag is er n markt.... maar zou er een grote vraag voor zijn, en hoe gezond is de doelgroep vraag ik me dan echt wel af?
Ayasha schreef:Eh meer dan je zou denken maar goed. Het is "eigen" aan de mens om de eigen verantwoordelijkheid op de maatschappij af te schuiven. (eetstoornissen = alleen de maatschappij zijn schuld en maatje XXXS is uitzonderlijk dus uitspugen die handel want oei, er zou er maar eens eentje een eetstoornis van krijgen.)
Dus ranke lichaamsbouw; leer maar naaien.En liefst; kom niet buiten want iemand met aanleg tot een eetstoornis zou maar eens ideeën of moeilijkheden krijgen van jouw rankheid..