Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Urrielle, waarom denk jij dat het iets sexueels is? Ik vind het eerder behoorlijk à-sexueel eigenlijk....
Esplendido schreef:Mijn zoontje was een flesweigeraar. Als ik niet in het openbaar had kunnen voeden dan was ik het eerste jaar aan huis gekluisterd geweest. Mijn dochter wil wel de fles maar ik ging echt niet eerst afkolven en dan later in een fles doen en de melk weer op moeten warmen terwijl ik melk op perfecte temperatuur bij me heb omdat anderen mensen bv geven aanstotend vinden. Mijn dochter is nu drie als zij wil drinken krijgt ze het ook in het openbaar.
Urielle schreef:Waarom zou je apart moeten gaan zitten Krissis, het kind moet eten/drinken. Het is een heel gewoon natuurlijk gebeuren. PUNT.
Met andermans bekrompen ideeën of seksuele frustraties heb ik als moeder nooit geen zaken gehad. Als iemand het storend vindt kijkt ie maar lekker de andere kant op. Het is nou niet dat je iets seksueel provocerends doet door je kind te voeden, dat is in de gedachten van de ander.
KimD schreef:Iris, dat filmpje.![]()
![]()
Ik vind het absurt dat er mensen zijn die vinden dat een vrouw toestemming moet vragen, zo leg je toch juist nadruk op het geen wat je gaat doen?
"Mag ik u even storen?"
-"Natuurlijk."
"Heeft u er problemen mee als ik mijn kind de borst geef nu?"
-"Uiteraard niet mevrouw, gaat uw gang."
Ondertussen heb je zes andere tafels erop geattendeerd dat je de borst gaat geven want die heb het gesprek mee gekregen. Juist dan vind ik het belachelijk....
Mallow schreef:De 'zoogtijd' van een menskind ligt tussen de 2 en 7 jaar (!!!!!). Nog een voorbeeld van iets wat wij door alle media en heisa om hoe je er uit hoort te zien en hoe je hoort te doen uit het oog zijn verloren.
Ik ben bang dat daar (bewust of onbewust) de zere plek ligt bij veel mensen.
nine1987 schreef:Nogmaals, iedereen moet doen wat hem of haar zelf goeddunkt.. Maar zorg dat anderen er geen last van hebben.. Nogmaals, het is 2014 en er zijn veel dingen mogelijk..
Ik ben niet tegen borstvoeding an sich.. Maar ik hoef gewoon niet mee te genieten..
benangelique schreef:Ik stap eruit. De vraagstelling heb ik beantwoord en daar gaat het om.
Urielle schreef:Nee hoor, het zal me ook mijn reet roesten wat mensen ervan vinden. Maar als mijn kinderen honger hadden, kregen ze eten. Dan ging ik ze echt niet laten hongerlijden, of dat nu in een winkelcentrum was of in het zwembad.
Vjestagirl schreef:Wat ik oprecht niet snap is dat je als moeder niet even simpel een sjaal of doek meeneemt en die subtiel over jou en je kindje heen drapeert? Geen afleiding voor je kind, andere mensen kunnen geen aanstoot meer aan je nemen al zouden ze het willen, en jij kunt toch lekker blijven zitten waar je zit.
Vjestagirl schreef:Wat ik oprecht niet snap is dat je als moeder niet even simpel een sjaal of doek meeneemt en die subtiel over jou en je kindje heen drapeert? Geen afleiding voor je kind, andere mensen kunnen geen aanstoot meer aan je nemen al zouden ze het willen, en jij kunt toch lekker blijven zitten waar je zit.
nine1987 schreef:Nee, naar ik mag er wel tegenaan kijken.. Wordt mij niks gevraagd.. Ik heb het maar goed te vinden..