Jongen overlijdt aan allergisch reactie na eten McWrap Sate

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:30

bij ons staat er : ''BINNEKORT TERUG! MCWRAP SATE WEGENS SUCCES UITVERKOCHT!!
?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:01

Ankie2011 schreef:
Blijft een vreemd verhaal, als je weet allergisch bent voor pinda's ga je toch mee wrap met satésaus bestellen.

De jongen heeft dan ook misschien helemaal geen wrap met satesaus besteld. Er is vrij weinig over bekend wat er nou precies gebeurd is.

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:18

Debbels schreef:
Ik bedoelde meer dat ik niet zomaar ergens in een restaurant een broodje kan eten. Dan kun je het natuurlijk wel navragen, maar de meeste mensen snappen niet dat er in een simpel broodje al pinda kan zitten.

Bij de mac kun je makkelijk zien of je er wel/niet tegen kunt en dan weet je ook gelijk of je te maken hebt met evt kruisallergieën

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd waar mensen met een pinda-allergie nog meer eten :)

Waar niet? Ik ben wel een paar keer weg gegaan uit een restaurant omdat ze me niet konden garanderen dat er geen pinda's in zaten. Maar eigenlijk eet ik voor de rest overal. Heb wel altijd medicijnen en een epipen bij me maar het gaat eigenlijk altijd goed...:) de keren dat ik op de seh belandde waren stomme ongelukje (zoenen met iemand die pinda's op had :p)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:26

switt schreef:
Debbels schreef:
Ik bedoelde meer dat ik niet zomaar ergens in een restaurant een broodje kan eten. Dan kun je het natuurlijk wel navragen, maar de meeste mensen snappen niet dat er in een simpel broodje al pinda kan zitten.

Bij de mac kun je makkelijk zien of je er wel/niet tegen kunt en dan weet je ook gelijk of je te maken hebt met evt kruisallergieën

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd waar mensen met een pinda-allergie nog meer eten :)

Waar niet? Ik ben wel een paar keer weg gegaan uit een restaurant omdat ze me niet konden garanderen dat er geen pinda's in zaten. Maar eigenlijk eet ik voor de rest overal. Heb wel altijd medicijnen en een epipen bij me maar het gaat eigenlijk altijd goed...:) de keren dat ik op de seh belandde waren stomme ongelukje (zoenen met iemand die pinda's op had :p)

Ik ben daar echt veel te bang voor haha..
Vroeger ging ik nog wel eens uiteten, maar het is best vaak gebeurd dat ik iets anders voorgeschoteld kreeg dan besteld, of dat er toch iets in zat waar ik niet tegen kon.
Durf het risico nu dus eigenlijk niet meer te nemen. Op de plek waar we op vakantie gaan heb ik dan wel 2 restaurantjes waar ik durf en kan eten.

En gelukkig heb ik een vriend die (voor mij) oplet wat ie eet, is sowieso erg fijn haha :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:53

Skittlez schreef:
bij ons staat er : ''BINNEKORT TERUG! MCWRAP SATE WEGENS SUCCES UITVERKOCHT!!
?

Dit komt denk ik (ik werk zelf bij mc) omdat de wrap er per direct uit is gehaald. En als dat de enige stickers zijn die je hebt kun je die er het beste even overheen plakken.
Ik vind het heel sneu voor die jongen maar de reactie van de mc ook wel wat heftig, vraag me ook af of de chicken saté nu wel weer terug gaat komen..
De wrap was in ieder geval heel populair en we stellen nu veel mensen teleur omdat we moeten zeggen dat we die niet meer verkopen..

friendlyJarig

Re: Jongen overlijdt aan allergisch reactie na eten McWrap Sate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:03

Dan had ik toch echt het stuk ''binnenkort terug'' er afgeknipt. Nu is dit valse reclame toch?

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:37

friendly schreef:
Dan had ik toch echt het stuk ''binnenkort terug'' er afgeknipt. Nu is dit valse reclame toch?

Dat is waar, misschien hebben ze daar niet zo goed over nagedacht? Bij ons staat er volgens mij "wegens succes uitverkocht" maar niet dat hij weer terug komt.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:41

Als die wrap uit het assortiment is gehaald puur uit respect voor de nabestaanden, zoals in het stukje stond, dan vind ik deze tekst een beetje ongepast: ''wegens succes uitverkocht''.
Had de wrap er dan gewoon ingelaten....

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:51

Delphi schreef:
Als die wrap uit het assortiment is gehaald puur uit respect voor de nabestaanden, zoals in het stukje stond, dan vind ik deze tekst een beetje ongepast: ''wegens succes uitverkocht''.
Had de wrap er dan gewoon ingelaten....

Nou inderdaad dat klinkt wel heel erg krom en hoe moeilijk is het dan om even een een papier op maat te knippen en die er overheen te plakken.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 14:58

Was die wrap nou dus die kleine wrap?
Want ik had nog nooit gehoord van wrap saté

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:00

Als ze nou ook eens wat respect tonen naar de dieren die ze gebruiken voor vlees.. maar dat is natuurlijk een hele andere discussie :j

ik vind het opzich netjes, maar of de familie er echt iets aan heeft weet ik niet...

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:03

tabaflab schreef:

Het was inderdaad de kleine die nu dus uit het assortiment is. Er is alleen nog een grote met honingmosterd.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:06

Isabel_k schreef:
tabaflab schreef:

Het was inderdaad de kleine die nu dus uit het assortiment is. Er is alleen nog een grote met honingmosterd.

En die is dan ook meteen 6,00 of zo -O-

Isabel_k

Re: Jongen overlijdt aan allergisch reactie na eten McWrap Sate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:06

Menu ja :') Niet alleen de wrap!