Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbels schreef:Ik bedoelde meer dat ik niet zomaar ergens in een restaurant een broodje kan eten. Dan kun je het natuurlijk wel navragen, maar de meeste mensen snappen niet dat er in een simpel broodje al pinda kan zitten.
Bij de mac kun je makkelijk zien of je er wel/niet tegen kunt en dan weet je ook gelijk of je te maken hebt met evt kruisallergieën
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd waar mensen met een pinda-allergie nog meer eten
switt schreef:Debbels schreef:Ik bedoelde meer dat ik niet zomaar ergens in een restaurant een broodje kan eten. Dan kun je het natuurlijk wel navragen, maar de meeste mensen snappen niet dat er in een simpel broodje al pinda kan zitten.
Bij de mac kun je makkelijk zien of je er wel/niet tegen kunt en dan weet je ook gelijk of je te maken hebt met evt kruisallergieën
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd waar mensen met een pinda-allergie nog meer eten
Waar niet? Ik ben wel een paar keer weg gegaan uit een restaurant omdat ze me niet konden garanderen dat er geen pinda's in zaten. Maar eigenlijk eet ik voor de rest overal. Heb wel altijd medicijnen en een epipen bij me maar het gaat eigenlijk altijd goed...de keren dat ik op de seh belandde waren stomme ongelukje (zoenen met iemand die pinda's op had :p)
Skittlez schreef:bij ons staat er : ''BINNEKORT TERUG! MCWRAP SATE WEGENS SUCCES UITVERKOCHT!!
?
Delphi schreef:Als die wrap uit het assortiment is gehaald puur uit respect voor de nabestaanden, zoals in het stukje stond, dan vind ik deze tekst een beetje ongepast: ''wegens succes uitverkocht''.
Had de wrap er dan gewoon ingelaten....