Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:45

Als je dat weet, waarom scheer je dan alsnog alle moslims over 1 kam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:46

Ojajoh schreef:
Blue_Eyes schreef:

Vertel eens, want ik heb dat filmpje nou al drie keer bekeken en hij zegt toch echt 'Marokkanen' zonder toevoegingen. Dus de doelgroep: Marokkanen. Zonder verdere nuancering.

criminele marokannen….criminele…..

In dit filmpje is het toch echt Marokkanen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:47

Emmaa_ schreef:
Ik heb aangifte tegen hem gedaan vanmiddag...

:')

sorry,maar moet ik wel een beetje om lachen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:50

Ojajoh schreef:
Blue_Eyes schreef:
Vertel eens, want ik heb dat filmpje nou al drie keer bekeken en hij zegt toch echt 'Marokkanen' zonder toevoegingen. Dus de doelgroep: Marokkanen. Zonder verdere nuancering.

criminele marokannen….criminele…..

Dat zegt hij op die video van die bijeenkomst van gisteravond toch echt heel nadrukkelijk NIET.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:50

Emmaa_ schreef:

jammer dat je alleen hoort wat je horen wil

hij heeft namelijk een interview gegeven waarin hij het uitlegt

minder imigratie, en meer emigratie van criminele marokkanen
het is niet dat hij geen marokkanen meer in het land wil hebben. hij wil wel heel duidelijk een onderscheid maken in de marokannen groep zelf. dus alleen de goede hier houden, en binnen laten en alle rotte appels een schop onder hun hol! En terecht! Ik ben een geboren amsterdammer, en heb een hele gedeelte van mn stad naar de kl*te zien gaan door dat soort gasten!

Blue_Eyes

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:51

Kan wel wezen dat hij het daarna weer zogenaamd genuanceerd heeft. Dat zei hij gisteravond dus NIET op die bijeenkomst en je maakt mij niet wijs dat dat per ongeluk was. Achter alles wat die man zegt, zit een communicatiestrateeg. Hier ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:51

Ojajoh schreef:
Emmaa_ schreef:

jammer dat je alleen hoort wat je horen wil

hij heeft namelijk een interview gegeven waarin hij het uitlegt

minder imigratie, en meer emigratie van criminele marokkanen
het is niet dat hij geen marokkanen meer in het land wil hebben. hij wil wel heel duidelijk een onderscheid maken in de marokannen groep zelf. dus alleen de goede hier houden, en binnen laten en alle rotte appels een schop onder hun hol! En terecht! Ik ben een geboren amsterdammer, en heb een hele gedeelte van mn stad naar de kl*te zien gaan door dat soort gasten!

En aan de andere kant zie ik het land en onze vredelievende cultuur kapot gaan door PVV-types.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:55

Emmaa_ je gaat je toch niet verlagen tot over 1 kam scheren van een hele groep?

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:58

Ik moet zeggen. Z'n tekst vind ik nog niet zo erg.
Maar die clip 8)7

Ik snap het niet, ga er dan boven staan. Ik bedoel ik ben het totaal niet eens met 'Geertje' . Not even close.
Maar deze rapper maakt het alleen maar erger op deze manier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:58

Vala schreef:

Nee, ik verlaag me nergens toch. Mensen die PVV stemmen zijn het eens met Geert Wilders lijkt mij toch? Dat zijn toch de mensen die de Marokkanen eruit willen hebben? Waarom zou iemand anders PVV stemmen....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:00

Emmaa_ schreef:
En aan de andere kant zie ik het land en onze vredelievende cultuur kapot gaan door PVV-types.

nee hoor, dat ik niet meer zo vredelievend ben komt door die gasten zelf….. dat was ik al en toen kwam ineens Pim fortuin in beeld, en later Wilders…
Ik heb overigens niks tegen mensen die zich aanpassen. Maar ik ken helaas de lelijke kant van de medaille
en dat is niet van 1 ervaring

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:01

Emmaa_ schreef:
Vala schreef:

Nee, ik verlaag me nergens toch. Mensen die PVV stemmen zijn het eens met Geert Wilders lijkt mij toch? Dat zijn toch de mensen die de Marokkanen eruit willen hebben? Waarom zou iemand anders PVV stemmen....

criminele marokkanen…..

dus je scheert het wel allemaal over 1 kam

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:02

Ojajoh : wil je daarmee zeggen dat je alleen tegen criminele Marokkanen bent? of gewoon criminelen in het algemeen? Of criminele buitenlanders.
Waar is je grens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:02

Ojajoh schreef:
Emmaa_ schreef:

criminele marokkanen…..

dus je scheert het wel allemaal over 1 kam

Voor de honderdduizendste keer, Wilders noemde in zijn speech geen criminele Marokkanen, maar Marokkanen in het algemeen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:05

Ik vind dit filmpje ronduit belachelijk, in mijn ogen kun je zoiets gewoon niet maken.

Het werkt in mijn ogen juist averechts.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:06

Emmaa, de PVV heeft nog veel meer in het partijprogramma dan de kwestie over Marokkanen hoor. En om PVV stemmers te beschuldigen van het kapot maken van een land vind ik heel kortzichtig en generaliserend.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:08

Mi_Esperanza schreef:
Ojajoh : wil je daarmee zeggen dat je alleen tegen criminele Marokkanen bent? of gewoon criminelen in het algemeen? Of criminele buitenlanders.
Waar is je grens?

ik ben tegen alle criminelen,maar ik heb wel net even een beetje meer tegenhang naar de criminele buitenlander
vooral als ze hun respectloze stukje uit hun cultuur erbij gaan halen en vertikken om hier de gebruiken te accepteren
jammer dat nederland te makkelijk is, ook wat betreft dubbele nationaliteit en het doorsluizen van geld naar het buitenland

en ik heb nog wel een hele waslijst met waarom ik zo er tegen ben, denk en wat ik er van vind, maar dan ga ik ook erg offtopic, ben ik erg lang bezig en gaan we een waarschijnlijk ellendig lange discussie voeren

Nies_

Emmaa_ schreef:
Vala schreef:

Omdat de PVV ook nog anderen punten op het programma heeft misschien? :') Net als voor iedere partij geldt dat je het niet overal mee eens bent. Sommige zullen inderdaad PVV stemmen omdat ze Marokkanen het liefst zien verdwijnen, anderen zullen dat juist een van de minpunten van de partij vinden.

Ik heb het er sowieso niet zo op als een menigte/achterban met oogklepjes op achter een persoon aanhobbelt, of dat nou Wilders, Rutten, Samson of Sinterklaas is maakt mij weinig uit.

Anoniem

Nou ja, het is wel mijn mening. Ik vind de PVV populistisch en ik vind Geert Wilders echt een ongelofelijke racist. En ik vraag me af of mensen PVV stemmen om het feit dat hij ook andere punten heeft, of omdat hij zo hard roept dat hij de Marokkanen het land uit gaat jagen. Ik stem bewust D66, onder andere omdat zij als één van de weinige Nederlandse partijen aangeven dat zij gewoon níet gaan regeren met PVV.

Ik denk dat deze discussie verder erg nutteloos en ja-nee wordt. Het is niet mijn bedoeling jouw politieke voorkeur te ondermijnen, dus ik zal het hierbij laten :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:10

Ojajoh schreef:
Emmaa_ schreef:
Voor de honderdduizendste keer, Wilders noemde in zijn speech geen criminele Marokkanen, maar Marokkanen in het algemeen.

http://nos.nl/video/625554-wilders-dit- ... ingen.html

Je kan dit interview wel blijven posten maar dit is een interview na zijn speech toch? Ja. Ik refereer hier naar zijn speech. Waarin hij Marokkanen zei, en niet criminele Marokkanen.

Mi_Esperanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:10

Ojajoh schreef:
Mi_Esperanza schreef:
Waar is je grens?

ik ben tegen alle criminelen,maar ik heb wel net even een beetje meer tegenhang naar de criminele buitenlander
vooral als ze hun respectloze stukje uit hun cultuur erbij gaan halen en vertikken om hier de gebruiken te accepteren
jammer dat nederland te makkelijk is, ook wat betreft dubbele nationaliteit en het doorsluizen van geld naar het buitenland

en ik heb nog wel een hele waslijst met waarom ik zo er tegen ben, denk en wat ik er van vind, maar dan ga ik ook erg offtopic, ben ik erg lang bezig en gaan we een waarschijnlijk ellendig lange discussie voeren

Discussie kunnen we inderdaad beter niet aangaan ;)
Ik vind het gewoon zo rot voor alle buitenlanders die over een kam geschoren worden weetje. het is zo'n klein percentage dat het 'verpest' voor de rest.
Goede dingen hoor je niet, negatieve komt altijd in het nieuws, en dat vind ik gewoon zo krom

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:16

Emmaa_ schreef:
Ik stem bewust D66, onder andere omdat zij als één van de weinige Nederlandse partijen aangeven dat zij gewoon níet gaan regeren met PVV.

Het Nederlandse systeem is nu eenmaal zo dat het makkelijk voor kan komen dat een partij met een andere partij moet regeren die lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is hun werk. Daar worden ze voor betaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:19

D66 geeft anders duidelijk aan dat ze bijvoorbeeld in Den Haag absoluut weigeren te regeren met PVV. Ik snap helemaal prima dat ze dat niet echt voor het zeggen hebben, en dat ze eigenlijk wel zullen moeten.. Maar het feit dat ze zich ertegen afzetten vind ik al heel wat. In tegenstelling tot een Rutte die de uitspraken van Wilders afschuwelijk noemt maar twee seconden later zegt dat hij wel een coalitie met hem zou vormen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:20

Mi_Esperanza schreef:
Discussie kunnen we inderdaad beter niet aangaan ;)
Ik vind het gewoon zo rot voor alle buitenlanders die over een kam geschoren worden weetje. het is zo'n klein percentage dat het 'verpest' voor de rest.
Goede dingen hoor je niet, negatieve komt altijd in het nieuws, en dat vind ik gewoon zo krom

Nou zo klein is dat (iig hier) niet hoor……
9 van de 10 keer kan je op je vingers natellen van welke afkomst ze zijn als er wat gebeurd is

en ik zelf praat niet alleen over het nieuws maar zeker ook gebasseerd op eigen ervaring die niet eens op 2 handen te tellen zijn