Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Blue_Eyes schreef:Vertel eens, want ik heb dat filmpje nou al drie keer bekeken en hij zegt toch echt 'Marokkanen' zonder toevoegingen. Dus de doelgroep: Marokkanen. Zonder verdere nuancering.
criminele marokannen….criminele…..
Emmaa_ schreef:In dit filmpje is het toch echt Marokkanen.
Ojajoh schreef:Emmaa_ schreef:In dit filmpje is het toch echt Marokkanen.
jammer dat je alleen hoort wat je horen wil
hij heeft namelijk een interview gegeven waarin hij het uitlegt
minder imigratie, en meer emigratie van criminele marokkanen
het is niet dat hij geen marokkanen meer in het land wil hebben. hij wil wel heel duidelijk een onderscheid maken in de marokannen groep zelf. dus alleen de goede hier houden, en binnen laten en alle rotte appels een schop onder hun hol! En terecht! Ik ben een geboren amsterdammer, en heb een hele gedeelte van mn stad naar de kl*te zien gaan door dat soort gasten!
Emmaa_ schreef:En aan de andere kant zie ik het land en onze vredelievende cultuur kapot gaan door PVV-types.
Emmaa_ schreef:Vala schreef:Emmaa_ je gaat je toch niet verlagen tot over 1 kam scheren van een hele groep?
Nee, ik verlaag me nergens toch. Mensen die PVV stemmen zijn het eens met Geert Wilders lijkt mij toch? Dat zijn toch de mensen die de Marokkanen eruit willen hebben? Waarom zou iemand anders PVV stemmen....
Ojajoh schreef:Emmaa_ schreef:Nee, ik verlaag me nergens toch. Mensen die PVV stemmen zijn het eens met Geert Wilders lijkt mij toch? Dat zijn toch de mensen die de Marokkanen eruit willen hebben? Waarom zou iemand anders PVV stemmen....
criminele marokkanen…..
dus je scheert het wel allemaal over 1 kam
Mi_Esperanza schreef:Ojajoh : wil je daarmee zeggen dat je alleen tegen criminele Marokkanen bent? of gewoon criminelen in het algemeen? Of criminele buitenlanders.
Waar is je grens?
Emmaa_ schreef:Vala schreef:Emmaa_ je gaat je toch niet verlagen tot over 1 kam scheren van een hele groep?
Nee, ik verlaag me nergens toch. Mensen die PVV stemmen zijn het eens met Geert Wilders lijkt mij toch? Dat zijn toch de mensen die de Marokkanen eruit willen hebben? Waarom zou iemand anders PVV stemmen....
Emmaa_ schreef:Voor de honderdduizendste keer, Wilders noemde in zijn speech geen criminele Marokkanen, maar Marokkanen in het algemeen.
Ojajoh schreef:Emmaa_ schreef:Voor de honderdduizendste keer, Wilders noemde in zijn speech geen criminele Marokkanen, maar Marokkanen in het algemeen.
http://nos.nl/video/625554-wilders-dit- ... ingen.html
Ojajoh schreef:Mi_Esperanza schreef:Ojajoh : wil je daarmee zeggen dat je alleen tegen criminele Marokkanen bent? of gewoon criminelen in het algemeen? Of criminele buitenlanders.
Waar is je grens?
ik ben tegen alle criminelen,maar ik heb wel net even een beetje meer tegenhang naar de criminele buitenlander
vooral als ze hun respectloze stukje uit hun cultuur erbij gaan halen en vertikken om hier de gebruiken te accepteren
jammer dat nederland te makkelijk is, ook wat betreft dubbele nationaliteit en het doorsluizen van geld naar het buitenland
en ik heb nog wel een hele waslijst met waarom ik zo er tegen ben, denk en wat ik er van vind, maar dan ga ik ook erg offtopic, ben ik erg lang bezig en gaan we een waarschijnlijk ellendig lange discussie voeren
Emmaa_ schreef:Ik stem bewust D66, onder andere omdat zij als één van de weinige Nederlandse partijen aangeven dat zij gewoon níet gaan regeren met PVV.
Mi_Esperanza schreef:Discussie kunnen we inderdaad beter niet aangaan![]()
Ik vind het gewoon zo rot voor alle buitenlanders die over een kam geschoren worden weetje. het is zo'n klein percentage dat het 'verpest' voor de rest.
Goede dingen hoor je niet, negatieve komt altijd in het nieuws, en dat vind ik gewoon zo krom