Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dominique_96 schreef:Het probleem is alleen dat het schijnbaar een interview was van 2 uur lang, waar uiteindelijk maar 5 minuten van zijn terug te zien. Logisch dat ze de sensationele stukken eruit halen en zou dus graag het volledige interview willen zien/horen.
geerke schreef:Dominique_96 schreef:Het probleem is alleen dat het schijnbaar een interview was van 2 uur lang, waar uiteindelijk maar 5 minuten van zijn terug te zien. Logisch dat ze de sensationele stukken eruit halen en zou dus graag het volledige interview willen zien/horen.
komt er in die twee uur dan wel een zinnig woord uit?Dat lijkt mij toch heel sterk
maximuss schreef:Hitler onderbouwde ook alles, hij heeft zelfs een volledig boek geschreven...![]()
Is het daardoor minder fout?
Team_Sublime schreef:die van 2 uur staat niet online als video wel in schrift dacht ik. er is echter wel een filmpje van 10 minuten waarin hij sommige uitspraken in onderbouwd.
verder dat hij het lachend vertelt is natuurlijk ook een uiting van niet weten wat je er mee aan moet. ( ook een deel van zijn autisme)
ik ken persoon in kwestie niet heel goed ( zeg ik er eerlijk bij ) maar vele mensen die ik ken gaan met hem om en ondervinden geen problemen of what so ever van hem.
zijn beste vriend is zelfs ook gewoon een jood.
verder ga ik niet al te ver in discussie. ik wil alleen zeggen hiermee dat ik het zo jammer vind dat mensen blijkbaar zo'n jongen kennen na een filmpje van 5 minuten en niet het hele verhaal kennen.
er is een mail uit naar de redactie van het progamma, om alles online te zetten en/of te verbeteren aangezien die arme jongen hier nu ontzettend last van ondervind.
ik blijf zeggen, ben ik het er mee eens ? absoluut niet in de meeste dingen,. maar ik begrijp hem wel in zijn keuzes
Team_Sublime schreef:die van 2 uur staat niet online als video wel in schrift dacht ik. er is echter wel een filmpje van 10 minuten waarin hij sommige uitspraken in onderbouwd.
verder dat hij het lachend vertelt is natuurlijk ook een uiting van niet weten wat je er mee aan moet. ( ook een deel van zijn autisme)
ik ken persoon in kwestie niet heel goed ( zeg ik er eerlijk bij ) maar vele mensen die ik ken gaan met hem om en ondervinden geen problemen of what so ever van hem.
zijn beste vriend is zelfs ook gewoon een jood.
verder ga ik niet al te ver in discussie. ik wil alleen zeggen hiermee dat ik het zo jammer vind dat mensen blijkbaar zo'n jongen kennen na een filmpje van 5 minuten en niet het hele verhaal kennen.
er is een mail uit naar de redactie van het progamma, om alles online te zetten en/of te verbeteren aangezien die arme jongen hier nu ontzettend last van ondervind.
ik blijf zeggen, ben ik het er mee eens ? absoluut niet in de meeste dingen,. maar ik begrijp hem wel in zijn keuzes
Citaat:Maar als hij een vuurwapen had gehad, en 'm daarmee door z'n voorhoofd had geschoten, had je het dus ook niet zielig gevonden? Omdat ie dat toevallig bij zich had?
Als hij een hamer had gehad en die knul daarmee z'n hersens had ingeslagen waardoor die zou overlijden, had je dat ook niet zielig gevonden, want hij had het nou eenmaal bij zich en het was een pestkop?
Hmmm.. Je hebt terug aanvallen, en je hebt iemand lichamelijk beschadigen. Ik snap best dat iemand een pestkop terugpakt, maar doe dat met woorden en niet met een mes.
Bhriseis schreef:Mja, dat van dat snijden kan natuurlijk niemand goedkeuren. Ik vind het vooral erg dat hij er zelf de ernst niet va
Bhriseis schreef:Ja dat snap ik wel King, dat hij als zwaar gepeste tiener, zonder fantastisch rolmodel thuis, en met autisme gewoon zwaar over de schreef is gegaan. Kan gebeuren, veronderstel ik. Maar ik vind het wel erg creepy dat hij niet inziet dat iemand inkerven met een mes echt wel een stapje verder gaat dan een pestkop een mep te verkopen. Jammer dat hij daarvoor geen begeleiding krijgt?
Ik had overigens eerst alle reacties gelezen en was niet bekend met het filmpje of de uitzending. Ik had dan ook een satanistisch monster verwacht die zichzelf kandidaat stelde als een toekomstig Marc Dutroux-figuur (puur en alleen op basis van de posts hier dus). Maar eigenlijk zie ik alleen iemand die net zijn traumatische puberjaren achter de rug heeft, en daardoor heel erg 'damaged' is.
Of hij uitgroeit tot een psychopaat, dat weet ik natuurlijk niet.