'60 procent jongeren gebruikt xtc tijdens uitgaan'Dan denk ik echt, waar gaat het heen met deze wereld .. En dan heb je de coma zuipende, wietrokende jongeren er nog niet bij geteld. Dat zijn er ook niet weinig. Het verbaasd me echt hoe makkelijk er over drugs/alcohol gedaan word, hoeveel bewijs is er inmiddels wel niet dat het slecht is? Ik zat laatst met een vriendin aan de koffie (jaja, ook slecht

) en die vertelde dat haar dochter voor het eerst uit was geweest, op haar 14e (prima opzich, in de kinderdisco) .. Nou ze kwam om 3 uur dronken thuis met een joint in der zak. En mijn vriendin (haar moeder) vertelde het alsof het de normaalste zaak van de wereld was, tja dat hoord bij het uitgaans leven. Het lijkt wel steeds normaler te worden, indrinken bij je ouders thuis, je klem zuupen, jointje erbij, 4 jongers per avond zoenen .. Ik ga ook nog uit, dus ik zie nog wel eens wat
Ik vraag me af, was dit vroeger ook al zo? Heb ik het toen nooit zo erg opgemerkt en ligd het aan mij? Of is het echt wat van deze tijd? En de ouders hier, hoe gaan jullie hier mee om? Dat lijkt me ook lastig namenlijk ..
60% jongeren gebruikt xtc tijdens uitgaan; Bron
http://www.nu.nl/binnenland/3643774/60- ... map=%5B%5Dedit;
Ik wil trouwens echt niet alle jongeren over 1 kam scheren, tuurlijk zijn er ook genoeg mensen die gewoon gezellig op stap zijn en wat drankjes drinken zonder dat het 'te erg' wordt. Deed ik ook vroeger. En ja, ik ben ook wel eens over mijn grens gegaan, maar niet met xtc en die dingen