Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Die van 180 euro is 10 vierkante meter! Dat is nog kleiner dan de stal van mijn paard!!! En de huur van een stal voor mijn paard was met voeren zelfs net zo duur. Wat een geld!
Citaat:Heb in een bedrijf gewerkt, waar geen Nederlander meer wilde werken en er dus op buitenlanders werd overgestapt. 't Werk moet toch gedaan worden.
randalinpony schreef:Citaat:Heb in een bedrijf gewerkt, waar geen Nederlander meer wilde werken en er dus op buitenlanders werd overgestapt. 't Werk moet toch gedaan worden.
Maar waarom wilde er dan geen Nederlander meer werken?
Ik blijf me dat afvragen, ik ken namelijk zat mensen die vies, smerig, zwaar werk doen en daar helemaal geen klachten over hebben.
Maar die mensen werken wel onder zodanige omstandigheden dat hun persoonlijke veiligheid geen gevaar loopt, en krijgen fatsoenlijk betaald.
Citaat:Een bakje champignons kost bij de winkel 79ct. Als de kweker dat kreeg, dan kon ie het salaris van een Nederlander makkelijk betalen. Helaas zitten die prijzen veel lager! Dus dan moet je op een gegeven moment ook kijken naar de loonkosten, om de kostprijs per kilo te drukken.
Citaat:Veel mensen die nooit zelf ondernemer zijn geweest kunnen nogal bot zijn naar hun baas toe, omdat ze niet verder kunnen kijken dan hun salarisstrook en hun werktijden.