Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:rapido schreef:Ja dat bont verhaal kent iedereen nu wel en echt bont is dan ook niet te koop bij bijv een WE fashion, of de H&M...
Het gaat hier over wol waar velen (volgens jullie naïef en hypocriet volk!) de afkomst niet van weten of denken het van een geit of schaap geschoren werd!
Ik heb overigens net een petitie getekend tegen het koken van levende hondjes in china!
Weet dat ze daar op gevreten worden maar geen idee dat de beestjes zo aan hun eind worden gebracht. Zeker ook naïef??
Dat vind ik idd behoorlijk naief en hypocriet.. je weet toch wel waar je kleding van gemaakt wordt voordat je het koopt? Vooral bij dierlijke materialen zou ik persoonlijk eerst nakijken hoe en wat als ik dit niet weet ofwel mijn twijfels erover heb..
En nee, ik heb de wijsheid jiet in pacht en weet dus ook niet alles wat op deze verziekte aardkloot gebeurt.. maar ik heb wel een flinke dosis nuchter verstand..
En internet op mijn telefoon... ook niet onbelangrijk..
magda_90 schreef:Magrathea schreef:Nou, dat hoeft niet zo te zijn hoor... Iet als foie gras is op geen enkele manier goed te praten
Of ik slaap al of jij moet je spelling nakijken, maar wat bedoel je daar nu mee?
En ik praat niets goed?
Magrathea schreef:Yes, dat snap ik (zie een post ergens in dit topic over enkele Nederlandse dames die konijnen hebben om te scheren en truien van te maken). Maar het schijnt dus ook weer dat alles op één hoop gegooid wordt.
Dus, je kunt niet garanderen dat je níét bijdraagt aan de slechte omstandigheden van angorakonijnen. Tot die tijd dus niet doen