Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:N0a schreef:Volgens KNMI moeten we het allemaal met een korreltje zout nemen :+
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/horror ... oorspellen
Oh, dat artikel gaat over 2011.. toen waren ze er dus al mee bezig en was het exact hetzelfde bericht![]()
Did you do that on purpose or....
loveskiara schreef:@Focussed
Volgens mijn geheugen was er t/m april/mei dit jaar ook nog sneeuw te zien. Natuurlijk met sneeuwloze tussenposes, maar het sneeuwen kwam later dan januari nog om de hoek kijken. Dat weet ik toch wel bijna zeker
pluklief schreef:Balou_k schreef:[quote="Mayflower_">>
Ach dit roepen ze elk jaar.Als we 3 dagen al - 10 en er ligt een laagje sneeuw van 5 cm hebben dan spreken ze al van een horrorwinter.
[/quote>>>
Ik weet niet of jij vorige winter in Nederland was? Toch van december tot maart regelmatig sneeuw gehad hier, dat waren dan ook geen lagen van 5 cm maar gerust 20/30 cm..
Nou vorig jaar kan ik niet echt een horror winter noemen, gewoon eindelijk eens een winter ipv dat laffe gedoe met regenZe roepen het wel echt ieder jaar, maar wie weet krijgen ze dit jaar gelijk. Maar ja -25, hebben we dat vorig jaar ook niet een keer gehaald?
hotchocolat schreef:SAKKIA schreef:Ik doe trouwens niet aan winterbandenDe meeste ongelukken worden veroorzaakt door de gekken die denken dat ze met winterbanden net zo kunnen rijden als normaal.....
Zonder winterbanden kom ik nergens heen, bovendien is het niet voor niets verplicht (in Duitsland)
Wij hebben ze er nog niet onder, maar dat gaat niet lang meer duren. De eerste (natte) sneeuw is hier al gevallen.
hotchocolat schreef:SAKKIA schreef:Ik doe trouwens niet aan winterbandenDe meeste ongelukken worden veroorzaakt door de gekken die denken dat ze met winterbanden net zo kunnen rijden als normaal.....
Zonder winterbanden kom ik nergens heen, bovendien is het niet voor niets verplicht (in Duitsland)
Wij hebben ze er nog niet onder, maar dat gaat niet lang meer duren. De eerste (natte) sneeuw is hier al gevallen.
Ayasha schreef:En voorzichtig zijn met winterbanden is natuurlijk onmogelijk... Vind het een bijzonder domme redenering van Sakkia
Focussed schreef:loveskiara schreef:@Focussed
Volgens mijn geheugen was er t/m april/mei dit jaar ook nog sneeuw te zien. Natuurlijk met sneeuwloze tussenposes, maar het sneeuwen kwam later dan januari nog om de hoek kijken. Dat weet ik toch wel bijna zeker
Ik kan het me niet echt herinneren, en zat wel echt op sneeuw te wachten om te fotograferen. Ik heb iig voor het laatst eind januari in de sneeuw gefotografeerd.
NatasjavE schreef:Boompje1985 schreef:Vroegah had je echte winters dit van de afgelopen jaren is niks in vergelijking met de winters van 20 jaar geleden (toen hadden we standaard een witte kerst)... kom maar op zou ik zeggen eerst zien dan geloven
Wat vind jij vroeger? Want ik kan me die heerlijke winters nog herrinneren dat we wel wat vorst hadden maar zeker niet wekenlang sneeuw zoals vorig jaar. De kou viel wel mee overigens.
Als het een winter is zoals afgelopen jaar dan krijgt dit bericht wat mij betreft gelijk....bah wat duurde de winter lang.
Op zich lekker wat sneeuw vind ik wel leuk hoor. Maar niet zo'n lange periode please.