Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KozieZ schreef:Bij ons krijgen ze dan in ieder geval een zeer vertekend beeld van wat wij kopen. Shop alleen bij de AH als er goede aanbiedingen in de folder staan en met verjaardagen/feestdagen. Heel af en toe tussendoor![]()
Bij ons dan op nummer 1 chips/bier/knakworstjes of zo
Vind die handscanner ook ideaal! Meteen alles goed in de kratten en eerst al onderin de kinderwagen. Super handig.
anneliesdj schreef:Ik heb de oude ook geregistreerd dus de nieuwe ook.
Als het stervensdruk is in de winkel, wil ik namelijk wel graag gebruik maken van zo'n handscanner, dat scheelt je een kwartier wachten bij de kassa.
Dat is de voornaamste reden, bij de oude heb ik getwijfeld maar uiteindelijk toch geregistreerd bij de komst van de handscanners.
Daarnaast krijg je ook extra persoonlijke korting, producten die je vaak koopt gaan dan standaard voor jou iets korting geven, alleen maar leuk toch.
En wat intresseert het mij dat ze weten wat ik koop? Als je daar bang voor moet zijn kun je beter anoniem internetten want daar laat je een heel spoor van gegevens achter (niet alleen wat je eet) wat voor iedereen te achterhalen is, niet alleen voor AH personeel.
Keet schreef:Ik ben er nog niet overuit of ik hem activeer. Tot die tijd gewoon anoniem.
Bij onze AH's mogen de cassieres de winkelkaart/code niet meer gebruikendus moet je aan andere mensen vragen of ze er een hebben. Zo irritant he!
Boras schreef:anneliesdj schreef:Ik heb de oude ook geregistreerd dus de nieuwe ook.
Als het stervensdruk is in de winkel, wil ik namelijk wel graag gebruik maken van zo'n handscanner, dat scheelt je een kwartier wachten bij de kassa.
Dat is de voornaamste reden, bij de oude heb ik getwijfeld maar uiteindelijk toch geregistreerd bij de komst van de handscanners.
Daarnaast krijg je ook extra persoonlijke korting, producten die je vaak koopt gaan dan standaard voor jou iets korting geven, alleen maar leuk toch.
En wat intresseert het mij dat ze weten wat ik koop? Als je daar bang voor moet zijn kun je beter anoniem internetten want daar laat je een heel spoor van gegevens achter (niet alleen wat je eet) wat voor iedereen te achterhalen is, niet alleen voor AH personeel.
Annelies, om gebruik te kunnen maken van de zelfscanservice hoeft de bonuskaart niet geregistreerd te worden volgens de site van ah.
anneliesdj schreef:Boras schreef:
Annelies, om gebruik te kunnen maken van de zelfscanservice hoeft de bonuskaart niet geregistreerd te worden volgens de site van ah.
Wat er op de site staat weet ik niet, maar toen hier de handscanners kwamen heb ik het geprobeerd en is me meerdere keren verteld dat ze het niet doen omdat de kaart niet geregistreerd was. Maar misschien is dat inmiddels veranderd.
Horse_xx schreef:Ik heb hem al geactiveerd. Kreeg meteen een mail met 25% korting op de wijnenZelf gebruik ik um helemaal niet, maar mijn moeder wel.
Szan schreef:Vjestagirl schreef:Weet je wat het is, er zijn zo veel dingen die 'zouden moeten gebeuren'. Ik heb laatst n super interessant artikel gelezen over privacy, zal eens zien of ik het terug kan vinden.
Toevallig een artikel op De Correspondent?
https://decorrespondent.nl/209/nee-je-h ... 4-ab2d5fc2