zonnebloem18 schreef:Wat een vooroordelen komen hier voorbij.
Ik ging vanaf mijn 16de al niet meer uit en had daar ook zeker geen behoefte aan.
Ik ben nu zwanger, 27 en toos diplomaloos, ik heb niet eens een diploma van een middelbare school.
Maakt dat mij dom? Of heb ik gewoon pech gehad?
Ik ben nog niet verder op reis geweest als Denemarken en Oostenrijk ook niet de behoefte gehad om de hele wereld te zien.
Koopwoning en vast contract ook niet aanwezig, ik ben nog maar 3 jaar met mijn vriend en we zijn niet getrouwd, maakt ons dat straks slechte ouders?
Waren mijn ouders slechte ouders omdat ze beide slechthorend zijn, niets hebben gezien van de wereld en beide werk op laag niveau doen? Ik vind van niet.
Mijn moeder was altijd thuis voor mij, we gingen elke zomer naar de camping en meer liefde dan een kind zich kan wensen.
Vooroordelen heb ik niet, als je mijn post even goed leest.
DezeNaam schreef:Rond 28-30 jaar lijkt mij een goede leeftijd om er aan te beginnen, maar dat zal wel van persoon tot persoon afhangen.
Ik heb ook nergens gezegd dat je dom bent, waar je dat vandaan haalt weet ik niet. Of je of vroeg zwanger wilt zijn is je eigen keuze, maar er zijn mensen die vroeg zwanger zijn en uiteindelijk niet voor hun kind kunnen zorgen, en nee ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn.