Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pien28 schreef:In plaats van een link naar het filmpje , heel veel mensen weten nu al wat een vreselijke mishandeling plaats vond, zou het handig zijn om alleen een hele duidelijke foto van de vrouw en de man via de social media te verspreiden. Met een duidelijke tekst waarom zij worden gezocht.
Misschien bevinden deze lui zich niet in Nederland maar in het buitenland.
Pien28 schreef:In plaats van een link naar het filmpje , heel veel mensen weten nu al wat een vreselijke mishandeling plaats vond, zou het handig zijn om alleen een hele duidelijke foto van de vrouw en de man via de social media te verspreiden. Met een duidelijke tekst waarom zij worden gezocht.
Misschien bevinden deze lui zich niet in Nederland maar in het buitenland.
K_im schreef:Ik kwam er niet via een ander topic achter dat dit helaas een hele cultuur is en dat deze dame niet de enige is die dit doet.. http://www.napoleon-ridingcult.com/
Het is toch niet te begrijpen dat ze hier zelf het probleem niet van inzien of niet van in willen zien
PowerReiner schreef:Heb het filmpje gezien, wat een leed moet dat beestje gehad hebben zeg!
Ik heb inderdaad ook gevonden dat deze productiemaatschappij op zoek is naar modellen die kunnen paardrijden voor erotische filmpjes.
Ten eerste: een dikke lelijke vrouw op een shetlander erotiek? welke imbeciel heeft bedacht dat dit erotisch is?
Ten tweede: dit heeft natuurlijk niets met paardrijden te maken, dit is puur leedvermaak.
Voor zover ik begrijp wordt deze pony vaker gebruikt voor dit soort doeleinden, het enige dat ik erover kan zeggen is dat ik hoop dat deze pony inmiddels overleden is, en hem niet meer leed aangedaan kan worden.
En voor iedereen: houd alsjeblieft in de gaten aan wie je je pony verkoopt!!!!
Als ik dat wijf ooit tegen kom sta ik niet voor mezelf in en ben ik tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.
Ninette schreef:ik heb het net op facebook geplaatst!! dat het heel veel gedeeld mag worden zodat heel Nederland ziet wat voor idioot ze is...arme pony herkend niemand de pony ook? vind het zo bizar...mens is echt niet goed en dan al dat gemep met die zweep..... edit...filpmje doorsturen naar de krant en tv...zou dat ook helpen?