Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Alarm_wlkp schreef:zap schreef:Was jij er bij? Heb jij een ander filmpje gezien? Gewoon aangeblaft? Alleen snuffelen? Tja, als we gaan verdraaien wat er te zien is op het filmpje.....
Ik heb het zelfde filmpje gezien, en zeg wat ik zie, als jullie allemaal willen zien dat de hond bijt dan hallucineren jullie....
Ik verdraai niks om in discussie te kunnen gaan, ik word hier zo woest om...
Tijd terug een filmpje over iemand met Duitse herders, beesten worden bekogeld met stenen, vallen aan en dan is het de baas hun fout?!
xSlvna schreef:Nogmaals, mag de man niet staan kijken? Als ik met mijn hond loop en er is een overval ga ik ook op afstand staan kijken, zonder te denken 'Maar ik heb een pitbull, geen boomer, dus ik loop maar door'
xSlvna schreef:Ja daar wordt altijd vanuit gegaan, dat de agenten nooit wat fout doen (net zoals die hier in Nederland hihi). Ik zie hem niks verkeerds doen, jij wel? Hij staat te ijsberen, opzoek naar een beter zicht op het huis, hangt in de 5 minuten film niemand de kont uit. Hadden ze hem toch al eerder gearresteerd hè?
Als de hond dan in de auto zit te blaffen kun je hem, behalve in Amerika, beter eruit halen om te laten zien wat er is waardoor die rustig is en niemand ten laste is. De man is ook niemand ten laste, loopt achter de auto's door, mag dat ook al niet meer?
_Mondy_ schreef:Ik denk dat het alleen maar zo'n hoop bizarre reacties heeft omdat het een agent is, en die kunnen nooit wat goed doen. Waas het een voorbijganger geweest die de hond een fatale rotschop had gegeven omdat de hond naar hem toe vloog hadden de reacties wel geweest in de trant van wat die man en hond daar toe zoeken hadden ed.
Jolandaa_ schreef:maar baaslief heeft zelf ervoor gekozen om ergens te zijn waar hij niet moet zijn .
Citaat:- hij had zijn andere wapens moeten gebruiken : Welke ? In een splitsecond moest hij kiezen tussen de middelen die hij had om voor zijn eigen veiligheid maar ook die van anderen.
Citaat:- hij had beter moeten schieten: makkelijk praten van mensen die miss hooguit op de kermis een keer schieten (niet slecht bedoeld, wil alleen aantonen dat de meerderheid dus niet weet wat er bij komt kijken)
Citaat:- Hij maar dood moet : hij mag geen hond doodschieten want dat is zielig maar die agent mag wel dood, bahbah wat een hypocriet gedoe... Heel makkelijk om iemand achter je laptop dood te wensen, maar doe je t zomaar of is het gewoon een populaire grote mond. (en ja dat vind ik ervan)
Citaat:- hij had de hond moeten vangen en niet zo groot moeten zijn : hij heeft de hond proberen te vangen, niet elke agent is bekend met het wel en wee van het hoe benaderen van een hond, en daarbij een opgevoede hond zal niet zomaar aanvallen (wat deze hond dus wel deed, naar voren springen met de bek open en helemaal gericht op de agent is aanvallen) als iemand groot is.
Citaat:- De eigenaar even de hond laten pakken: daarmee het risico dat de eigenaar gebeten wordt, de hond zich niet laat pakken en uit paniek wegrent (en een angstbijter wellicht tot gevolg aangezien het dier niet weet wat hem overkomt) en sowieso het risico lopen dat de man de hond alsnog ophitst.
Citaat:- hij is op een plek waar de mensen daar aan het werk zijn en waar al een vijandige sfeer hangt. Net als alle anderen ramptoeristen heb je daar helemaal niks te zoeken.
Citaat:- hij heeft de hond aan een uitlooplijn waardoor de hond alle kanten op kan, het tegen de paal aan pissen heeft met dominantie te maken, het afbakenen en hij laat zien dat hij schijt heeft aan zijn eigenaar. Inderdaad onze hond mag niet tegen palen aan staan pissen.
Citaat:- De vent loopt heen en weer te ijsberen met een camera, niet waar de rest staat (als je goed geluisterd had had je kunnen horen wat de reacties waren van de andere mensen, die vonden het ook raar). Hij staat zelfs bijna tussen de wagens van de agenten.
Horse_xx schreef:Verschrikkelijk filmpje!! Al snap ik wel heel goed dat de politie zich aangevallen voelt door die hond. Maar als ze dan schieten laten ze het dan in 1 x goed doen want deze hond lieten ze eerst nog even lijden..
.Citaat:Ja joh, die hond slokt ook binnen 5 tellen de hele menigte (ahum, de groep mannen) op
Citaat:Laat hij nu net degene zijn die er wél voor getraind is, wij niet
Citaat:Wie zonder reden het leven van een ander ontneemt heeft zelf geen recht op leven. Zodra je die persoon dus dood, heb je hem niks afgenomen, hij had tenslotte niet meer het recht op leven. (zo zie ik het)
Citaat:Sorry die vind ik echt grappig, zowat iedere hond, vooral die 'vechthonden' hapt of blaft OM TE WAARSCHUWEN na hetgeen wat hem bang maakt, dat doet mijn overlieve stafford (die trouwens net als de hond van de persoon uit het filmpje aankomt rennen maar stopt zodra ik het commando geef) en dat doet gemiddelde herder, rotweiler, doberman in zo'n situatie. Heb jij ooit een hond weg zien rennen als het enge voorwerp zijn ruimte inkomt? Ik niet. Als je niet weet dat een hond aan kan vallen wanneer hij zich bedreigd voelt (harde geluiden, vreemde omgeving, dreigende houding) is toch ook wat fout, vooral als volwassen agent. Kom op.
Citaat:Ja joh die man zet zijn hond in de auto, als die dat wilde had die dat al vooraf gedaan, evenals wegrennen, hij kon notabene wegRIJDEN met zijn auto voor de politie aankwam.
Citaat:Toch mág hij er komen
Citaat:Dat is net hoe je het aanleert, mijn hond pist waar die wil (buiten dan), behalve als ik nee zeg, heeft die nu schijt aan me? Jij bent grappig
Citaat:Misschien kijken of die het aan de andere kant beter kon zien? Niet zo gekke redenatie bij een ramptoerist die natuurlijk het beste zicht wilt
Citaat:Hij had ook thuis kunnen blijven, hij had zich ook helemaal geen hond kunnen aanschaffen, hij had ook... ja hij had heel veel kunnen doen, ik zou persoonlijk niet verwachten dat mijn hond uit het raam zou springen.
zap schreef:Horse_xx schreef:Verschrikkelijk filmpje!! Al snap ik wel heel goed dat de politie zich aangevallen voelt door die hond. Maar als ze dan schieten laten ze het dan in 1 x goed doen want deze hond lieten ze eerst nog even lijden..
Natuurlijk schiet de agent expres mis.... Was heus zijn bedoeling niet om het dier te laten lijden.