Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:Ik denk serieus dat ik mij ga afvragen waarom iemand zoveel poedersuiker of bloem in dozen op het strand heeft staan
IMJ schreef:En wat als je er wel mee in contact bent geweest? Ik kan er over oordelen en doe het dus ook graag..
Domme dingen zeggen op internet is gewoon echt niet handig. Maar ooit zal je je dat realiseren, als je meer leert kennen van deze mensen, meer gaat zien achter de schermen en meer ziet wat eea veroorzaakt
chevax schreef:Maar xSlvna: als je in cocaïne handelt, ben je ook fout. Welke excuses je er ook voor bedenkt, je bent dan gewoon hartstikke fout. Of je nu uit een slecht milieu komt, of je uit een goed milieu komt, je bent dan gewoon niet te ontkennen enorm fout.
Maar jij hebt dus mensen in je vriendenkring die voor grote bedragen in hard drugs handelen en hier met je over praten?
*edit* je vindt het grof om dealers fout te noemen. Wat vind je er van dat dat een criminele activiteit is?
Zoolgangster schreef:Het zullen best aardige en gulle mensen zijn in dat circuit, maar ik reken er niet op dat ze dat ook nog zijn, als iemand hun spul verkoopt... Iets zegt me dat ze daar niet zo blij mee zullen zijn.
xSlvna schreef:liespower94 schreef:Ik denk serieus dat ik mij ga afvragen waarom iemand zoveel poedersuiker of bloem in dozen op het strand heeft staan
Gehoord dat ze achtervolgd werden, het snel gedumpt? Beter €900.000 mislopen dat jarenlang vast zitten en géén geld maken.
Nogmaals ik heb geen namen genoemd, denk niet dat mijn baas op xslvna gaat googlen.
romyloverrr schreef:xSlvna schreef:Gehoord dat ze achtervolgd werden, het snel gedumpt? Beter €900.000 mislopen dat jarenlang vast zitten en géén geld maken.
Nogmaals ik heb geen namen genoemd, denk niet dat mijn baas op xslvna gaat googlen.
ik vind het eerlijkgezegd ook niet zo slim.
sommige bokkers weten misschien ook je adres enz.
bokt is minder annoniem dan je denkt geloof ik
ook daar eerst wel dingen in je profiel stonden waar je al veel info uit kon halen
ik zou het aangeven , brrr , de gedachte om met zo'n mensen om te gaan alleen al
IMJ schreef:roxxxiejjj schreef:Mensen zijn uit zichzelf niet slecht, geen baby wordt slecht geboren. Mensen worden "slecht" gemaakt door opvoeding of gebrek aan middelen zodra zij voor zichzelf moeten zorgen. Zij zullen, vaak uit wanhoop of omdat het "makkelijk" is, het donkere circuit sneller ingaan dan mensen die alles voor elkaar hebben. Maar dat maakt ze niet meteen slechte mensen of mensen waar je je voor moet schamen als je er mee omgaat.
Ik vind persoonlijk overmatig alcohol gebruik ook not done, genoeg mensen die het doen, en het is eigenlijk normaal en juist "raar" als je niets drinkt. Terwijl alcohol net als drugs er ook voor zorgt dat iemand zichzelf niet meer is. Eigenlijk vind ik het allemaal een pot nat, maar het maakt niet iemand meteen een slecht mens waar je je voor moet schamen...
Er zijn wel degelijk mensen die slecht geboren worden maar dat is een heel andere discussie en aandoening..
Als iemand zijn geld verdient aan het 'de vernieling in helpen van anderen' ben je in mijn ogen geen geweldig mens.. Hoef je niet trots terug te kijken op een geweldig leven..
Ooit ernstig verslaafden in je directe omgeving gehad?
Ooit een baby met afkickverschijnselen gezien?
Nee, als je daar aan mee wil werken, ben je echt niet zo'n geweldig vriendleijk mens..
_Lorette_ schreef:Ik weet voor 99% zeker dat ik het niet eens op zou merken.En anders zou ik het pakketje nooit oppakken/openmaken. Het zou maar zo een grap kunnen zijn van iemand. Is het geen grap, dan wil ik er helemaal niets mee te maken hebben. Dan zou ik hooguit de politie bellen en mijn vermoeden uitspreken. Ik ga in geen geval met zo'n pakket sjouwen.
![]()
Verkopen zou ik nooit durven. Ik weet zeker dat ze me betrappen, dat ik te maken krijg met boze dealers of dat een koper mij te grazen neemt, omdat het toch poedersuiker bleek te zijn.
xSlvna schreef:Ik snap ook dat het niet zo verstandig is om alles op internet te gooien, maar gezien nooit namen he hebben gegeven...
Ik doe het niet om stoer te doen, maar omdat ik het grof vind zulke mensen direct fout te noemen, of te zeggen dat je je zou schamen voor zulke mensen in je vriendenkring/omgeving.