2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:46

melody7 schreef:
Ik snap sowieso nooit wat er in iemands hoofd om kan gaan bij een familie drama; je gezin uitmoorden, hoe diep ben je weg voor je zoiets doet, dat moet een omgeving toch aan zien komen? maar dat is dus blijkbaar niet zo... echt verschrikkelijk hoor!

Dat zie je niet aankomen :n
Bij iemand die gewoon vaak somber is of depressief denk je echt niet gelijk aan familiedrama's, want er zijn tegenwoordig veel mensen depressief die gelukkig voor het meerendeel dat soort dingen niet doen. En er lopen heel veel mensen met een vrolijk masker rond die diep van binnen enorm lijden.

Speculeren over wat iemand denkt voor zelfmoord is niet doenbaar als je zelf helder bent, zo iemand zit al zo diep.

Ik hoop dat de kindjes veilig bij kennissen of vrienden zijn overgebracht. Het lijkt me voor de moeder ook moeilijk, tegelijk een rouwverwerkingsproces en woedend zijn omdat de kinderen nu onvindbaar zijn.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:46

enomis123 schreef:
IvankBacardi"
[quote="melody7 schreef:
maar het kan toch eigenlijk niet dat die jongetjes nog ergens rondlopen maar niet gezien zijn of ergens aangebeld hebben? iemand zou ze dan toch gezien moeten hebben, tenzij iemand ze in huis heeft en niks laat weten?...

ja dat zou ook nog kunne maar waarom zou je dat doen als vader wil je toch t beste voor je kinders..
echt verschrikkelijk dit,
Misschien was hij zo ziek dat hij daar niet meer helder over na kon denken.[/quote]

Ik snap sowieso nooit wat er in iemands hoofd om kan gaan bij een familie drama; je gezin uitmoorden, hoe diep ben je weg voor je zoiets doet, dat moet een omgeving toch aan zien komen? maar dat is dus blijkbaar niet zo... echt verschrikkelijk hoor![/quote]

mijn man heeft ook zelf een einde aan zijn leven gemaakt, was psychotisch geworden, dus ik weet wat het met een mens kan doen,
Wij hadden een goede verstandhouding, maar deze mensen waren gescheiden, en hij had de kinderen bij zich, dit kan haast niet anders zijn dan wraak op zijn ex nemen, en de kinderen zijn hier t slachtoffer van... ik hoop dat hij ze ergens levend heeft achter gelaten, bijvoorbeeld in bossen in
Belgie ofzo, en dat hij ze niet heeft vermoord... maar ik vrees het ergste...[/quote]

zelfmoord snap ik maar al te goed, maar je kinderen erbij betrekken niet... sowieso andere erbij betrekken niet, die keuze maak je voor jezelf maar om dan je kinderen mee te nemen... dáár kan ik echt niet bij! (als het om te treiteren is, laten we dat maar hopen dan lopen ze waarschijnlijk wel nog ergens rond!)

Urielle

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:54

Ik geloof niks van dat treiterverhaal. De mensen die ik ken die zelfmoordpogingen deden zaten daar al veel te diep voor. Die waren zo depri dat de rest van de wereld voor hen kon ontploffen, of niet, dat interesseerde ze dan ook weer geen zak :+

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:56

Ik heb vanmorgen om 8 uur een amber alert ontvangen... (Weet niet of dat ook per provincie anders is.. Ik woon in N-Limburg)

En waarom vader zelfmoord pleegt weten we niet, en kunnen we ook niet weten... We kunnen niet in iemand zijn hoofd kijken, dus daar kunnen we ook geen oordeel overgeven... Zelfmoord is en blijft gewoon kei hard banketstaaf tegenover de nabestaanden....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:58

Speculeren over de reden tot zelfmoord lijkt me nu ook niet erg handig. Het belangrijkste is dat de kids snel gevonden worden.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:02

Niet handig, maar het heeft ook totaal geen nut..... Bij geen elke zelfmoord....

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:05

Zelfmoord dat doen mensen die geestelijk uitzichtloos lijden.
Heeft niets te maken met een wraak actie.
Op een gegeven moment word alles somber en donker en als je hulp vraagt en dat niet serieus word genomen dan kan het heel slecht aflopen.
Of deze man hulp heeft gevraagd weet ik natuurlijk niet.
Maar als dat moment is gekomen dan weet je nooit hoe zo iemand gaat handelen uitweg zoekt etc.
Ik heb het zelf in mijn nabijheid meegemaakt helaas.
Vind het allen nogal vreemd dat hij de dag ervoor nog gewoon heeft getankt en gepind.
Dat de kinderen niet te vinden zijn is ook vreemd iemand die geestelijk ziek is gaat ze echt niet verstoppen.
Ik weet het niet maar heb er een raar gevoel over.
Ik hoop zo dat ze snel gevonden worden het houd me echt bezig.
Laatst bijgewerkt door lady62 op 08-05-13 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:05

Het lijkt mij op 1 of andere manier zo stug dat het zelfmoord is(zo'n gevoel heb ik hoor!)
Ik vind dit echt een vreemd verhaal!

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:06

Jij hebt een gevoel dat hij vermoord is ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:07

Mijn gevoel zegt dat de vader de kinderen iets heeft aangedaan (met if zonder voorbedachte rade), en daarna spijt heeft gekregen.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:07

Alle verhalen zijn raar, als je maar een deel ervan weet......
Een verhaal klopt pas, als je het heel verhaal kent....

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:08

Lente schreef:
Mijn gevoel zegt dat de vader de kinderen iets heeft aangedaan (met if zonder voorbedachte rade), en daarna spijt heeft gekregen.

denk ik ook, dat gebeurt meestal bij dit soort drama's, heel verdrietig

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:08

Is het eigenlijk al bekend wat hij in Beek deed...? Dat is ook niet bepaald om de hoek...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:09

Mayling27 schreef:

en dat hoeven wij niet te weten, wij zijn geen familie.....

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:09

Hoor net op de radio dat ze over de grens zijn gegaan..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:11

Lente schreef:

Of om moeders een hak te zetten... zo heeft mijn ex ook zijn stiefzoontje vermoord en vervolgens een mislukte zelfmoordpoging gedaan

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:14

Miepie77 schreef:
Mayling27 schreef:

en dat hoeven wij niet te weten, wij zijn geen familie.....

Nee dat weet ik... Maar mensen zeggen hier.. Vind het maar een vreemd verhaal..
Leg alleen uit dat een verhaal altijd vreemd is als je het verhaal niet helemaal kent....!!

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:14

Waarom zou hij zelfmoord gepleegd hebben, is het niet gewoon een ander misdrijf ?
Echt heel erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:15

Zunzuncito schreef:
Ja idd, jammer dat de auto blijkbaar niet op de beelden te zien is geweest. Je hoopt dan maar dat iemand ze heeft zien rijden. Maar ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat een getuige zich meldt en iets heeft gezien wat misschien niet "out of the ordinairy" was op het moment dat iets of iemand je passeert.
@melody7 daar hoop je dan toch op, dat ze ergens zitten. Wat moet je ook anders.

Het is een hyundai getz en die staat in doorn.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/986707# ... E.facebook

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:15

Ik geloof zeker dat er aan zijn kant een ''begrijpelijk'' verhaal zit.
Het is alleen niet aan ons om dat te moeten weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:21

Jeetje Quellian! :oo

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:25

Echt verschrikkelijk! Ik hoop dat er snel (goed) nieuws komt over de jongetjes.. :(:)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:35

ik duim mee.....

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:52

ik ook !

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:57

Pff heftig weer zeg! Ik heb het gedeeld op fb en hou mn ogen open, alhoewel ik niet verwacht dat ze hier in de omgeving zullen zijn.

Wat ik alleen niet snap, hoe weten ze dat de vader zelfmoord gepleegd heeft en het geen ongeluk/moord is geweest?