Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Ja nouja sommigen zijn niet slim, anderen weer wel. ik vind het voor sommige meiden vooral sneu waarom ze voor dit beroep kiezen.
_San87_ schreef:Gini schreef:Ik wou net zeggen: sommigen romantiseren het wel een beetje. Loop eens over straat en denk bij iedere derde man die je voorbijkomt 'daar zou ik hét mee moeten doen'. Ik denk dat het jobje dan net iets minder aantrekkelijk wordt.De personen die ik ken deden het ook uit absolute noodzaak en zijn er ook mee gestopt de dag dat het niet meer van levensbelang was.
Daar ga je de fout in. Bij vrijwillige prostitutie MOET je namelijk niks.
_San87_ schreef:Ik romantiseer niks, ik zeg alleen dat je best kunt en mag weigeren. En de wereld is natuurlijk niet verdeeld in lelijke mannen en Clark Kent look a likes.
AlexandraM schreef:Ik heb t zelf al vaker aangeboden gekregen terwijl ik er niet naar zoek en ook niet voor in ben...
Snap wel dat t heel verleidelijk is. Als zoon aanbod komt (en geloof me, sommigen willen best veel geld neer tellen) dan denk ik, man kon ik dat maar gewoon. Even snel snel huppa paar honderd euro in de pocket die ik met bijna geen geld echt wel goed kan gebruiken. Maar ik zou t gewoon niet kunnen.
Stukje zelfrespect/eigenwaarden.
Verder moet iedereen vooral zn ding doen als ze er echt plezier in hebben