Mogelijke bom aanslagen in Boston

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Mogelijke bom aanslagen in Boston

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 01:06

Fox News heeft het erover dat het een 8 jarig meisje is

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 01:26

Pff heel heftig weer...
Deze foto gaat nu rond op twitter
In link ivm bloed

Er staat bij dat het meisje op de grond dood is, en de jongen was haar vriend.
Wat daar van waar is weten we niet, maar desondanks een hele trieste maar prachtige foto...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 01:30

Ze hebben het nu weer over een jongetje van 8. Naja, t zal wel. Er zijn iig wel al meer dan 120 gewonden.

Foto is idd triest, maar ergens ook prachtig te gelijk.. Brr...

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 02:13

Floor_x schreef:
Pff heel heftig weer...
In link ivm bloed

Wat daar van waar is weten we niet, maar desondanks een hele trieste maar prachtige foto...

Nou ik zag een andere foto waar ze zeker weten leefde maar of ze het gehaald heeft weet ik niet, ik hoop het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 02:17

Floor_x schreef:
Pff heel heftig weer...
In link ivm bloed

Kan gewoon een wildvreemde zijn.. :=

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 04:15

Waarom heb ik zo het vermoeden dat het weer een false flag attack is? Er is eerder zie dag een tweet geplaatst door de boston explosievendienst dat er "gespeeld" ging worden bij de bibliotheek. Paar uur later ineens hier een explosie. Ben bang dat we te maken hebben met een false flag attack om weer groen licht te krijgen om een ander de schuld te geven en aan te vallen...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 05:42

Volgens mijn moeder is er bevestigd dat dat bij de bibliotheek niks te maken zou hebben met de andere 2 explosies. Maar goed, ook dan zou het me niks verbazen als het gewoon een cover up is om iemand anders de schuld te geven...

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 06:52

franka75 schreef:
xNK schreef:
Jeetje, heftig man!
Maar als de 1e bom afgegaan is in een hotel, dan moet er een kamer geboekt zijn en anders is er toch filmmateriaal?
Ik vraag me wel af wat die man op het dak doet op die foto die op Twitter rondgaat

Bij een marathon word altijd gefilmd en uitgezonden

Dat begrijp ik, maar er moet iemand dat explosief in het gebouw hebben gelegd, ik neem aan dat een beetje hotel beveiligingscameras hebben

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:00

Babeth schreef:
Waarom heb ik zo het vermoeden dat het weer een false flag attack is? Er is eerder zie dag een tweet geplaatst door de boston explosievendienst dat er "gespeeld" ging worden bij de bibliotheek. Paar uur later ineens hier een explosie. Ben bang dat we te maken hebben met een false flag attack om weer groen licht te krijgen om een ander de schuld te geven en aan te vallen...

Dat vind ik nogal een beschuldiging!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:21

Electra63 schreef:
Babeth schreef:

En een behoorlijke complottheorie. Die komen altijd na een dergelijke aanslag maar dit is wel heel erg snel....

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:29

En net alsof ze dat dan van te voren ff via Twitter bekend maken. Tuurlijk :(:) .

Vreselijk wat er gebeurd is, echt gruwelijk :( .

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:53

PussInBoots schreef:
Electra63 schreef:

En een behoorlijke complottheorie. Die komen altijd na een dergelijke aanslag maar dit is wel heel erg snel....

Ik zeg alleen dat het een gevoel is, niet dat het werkelijk zo is.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:00

Desteney_ schreef:
Gaat rond dat ze denken dat Al qaida de schuldige is, maar bij mij schoot gelijk Noord-Korea in m'n hoofd. !

My god, er ontploffen bommen en meteen hebben al qaida of Noord Korea het gedaan. Mochten deze het geweest zijn hadden die het echt wel 'beter' aangepakt.

Heel de wereld in paniek over ontploffingen in Boston, wat uiteraard verschrikkelijk is bij zo'n evenement, terwijl er in het midden oosten dagelijks aanslagen worden gepleegd en doden vallen, zeker nu met verkiezingen in het vooruitzicht. Daar hoor je de hele wereld niet over.
Nu betreft het Amerika en is alles 'in paniek'.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:19

Of de aanslag in Afganistan vandaag, notabene uitgevoerd door Amerika, waarin 12 kinderen om het leven zijn gekomen. Daar hoor je niks van...

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:29

Je bent niet de enige met bedenkingen, Babeth.. het valt natuurlijk nooit te bewijzen en je kan het niet voor waarheid aannemen maar ik vind het helemaal geen vreemde gedachte.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:03

en zolang er niks bekend is, of iets opgeëist is, kunnen die bommen even goed door een binnenlandse mafkees zijn geplaatst...
denk aan Breivik...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:29

Maar wie zegt dat als iets wordt opgeëist, het ook werkelijk zo is ;)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:30

Of een mafkees die toevallig wel belangen heeft om zijn wapens aan us te verkopen, zeker nu het wellicht de US wel uitkomt dat er nu ineens bommen zijn afgegaan na al die provocaties in Korea..
Tis allemaal gruwelijk wat er gebeurt, maar tis ook allemaal wel heel 'toevallig' en dat zet ik er beetje sarcastisch neer..

Voor de slachtoffers van die bommen leef ik mee. Maar ik denk dat er her en der wel vieze politieke spelletjes gespeelt worden..

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:59

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:09

Anthea schreef:
Floor_x schreef:
Pff heel heftig weer...
In link ivm bloed

Kan gewoon een wildvreemde zijn.. :=

Dat staat er toch ook onder, dat we niet weten wat daar van waar is?
Ik vind het gewoon een mooie foto

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:12

Babeth schreef:
http://csglobe.com/official-story-unrav ... n-bombing/
Interessant artikel. Let op, ik zeg niet dat het waar is, maar het is heel interessant.

Complottheorieën zijn altijd interessant om te lezen, maar kwetsend voor nabestaanden van slachtoffers.
Ik ga ervan uit, dat dit of een "gek" is geweest of een groep met een idealistische grondslag (terroristen of wapenlobby) bijvoorbeeld. Ik geloof in onafhankelijke (onderzoeks)journalistiek.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:26

Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen waarom er een link naar Nederland is?
Kan in persberichten wel lezen dat Nederlandse politicus reageren enzo, maar waar komt deze link naar Nederland vandaan? Kan dit nergens terug vinden.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:31

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar waarom zijn complottheorieën kwetsend voor nabestaanden van slachtoffers? Dat maakt toch geen verschil met wat er verder gebeurd is? Er is een bomaanslag gepleegd. Kan van terroristen zijn of door de overheid zelf of of of...

Sowieso denk ik dat er volgens mij heel veel van bovenaf geregeld wordt waar wij niks van weten/te weten mogen komen en dat we dit dus ook nooit te weten zullen komen. Dat zelfs die 'onafhankelijke onderzoeksjournalistiek' de mond gesnoerd wordt door hoger hand. Wat niet automatisch betekent dat ik klakkeloos in alle complottheorieën geloof trouwens, even voor de duidelijkheid :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:34

Ik vind speculeren over een oorzaak sowieso kwetsend.

En ik geloof zeker dat de overheid invloed uitoefent op zaken/journalistiek, maar zelf bommen neerleggen bij een evenement waar doden bij vallen en dan later de journalistiek de mond snoeren, vind ik erg ver gezocht. Speculaties binnen 24 uur.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:37

Ja dat bedoel ik inderdaad. Speculeren, welke kant dan ook op, blijft kwetsend. En onzinnig overigens. Ten eerste omdat er op dit moment verder nog niks bekend is en ten tweede omdat ik 't ten zeerste betwijfel of de echte waarheid ooit wel boven tafel komt. Maar dat is mijn kijk op 't geheel (en dan bedoel ik niet alleen deze situatie) waarvan ik me zeer bewust ben dan niet iedereen die zal delen :P