Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floor_x schreef:Pff heel heftig weer...
Deze foto gaat nu rond op twitter
In link ivm bloed
Er staat bij dat het meisje op de grond dood is, en de jongen was haar vriend.
Wat daar van waar is weten we niet, maar desondanks een hele trieste maar prachtige foto...
Floor_x schreef:Pff heel heftig weer...
In link ivm bloed
Wat daar van waar is weten we niet, maar desondanks een hele trieste maar prachtige foto...
franka75 schreef:xNK schreef:Jeetje, heftig man!
Maar als de 1e bom afgegaan is in een hotel, dan moet er een kamer geboekt zijn en anders is er toch filmmateriaal?
Ik vraag me wel af wat die man op het dak doet op die foto die op Twitter rondgaat
Bij een marathon word altijd gefilmd en uitgezonden
Babeth schreef:Waarom heb ik zo het vermoeden dat het weer een false flag attack is? Er is eerder zie dag een tweet geplaatst door de boston explosievendienst dat er "gespeeld" ging worden bij de bibliotheek. Paar uur later ineens hier een explosie. Ben bang dat we te maken hebben met een false flag attack om weer groen licht te krijgen om een ander de schuld te geven en aan te vallen...
Electra63 schreef:Babeth schreef:Waarom heb ik zo het vermoeden dat het weer een false flag attack is? Er is eerder zie dag een tweet geplaatst door de boston explosievendienst dat er "gespeeld" ging worden bij de bibliotheek. Paar uur later ineens hier een explosie. Ben bang dat we te maken hebben met een false flag attack om weer groen licht te krijgen om een ander de schuld te geven en aan te vallen...
Dat vind ik nogal een beschuldiging!
Desteney_ schreef:Gaat rond dat ze denken dat Al qaida de schuldige is, maar bij mij schoot gelijk Noord-Korea in m'n hoofd. !
Anthea schreef:Floor_x schreef:Pff heel heftig weer...
In link ivm bloed
Kan gewoon een wildvreemde zijn..
Babeth schreef:http://csglobe.com/official-story-unrav ... n-bombing/
Interessant artikel. Let op, ik zeg niet dat het waar is, maar het is heel interessant.