Amber Alert: dertienjarige jongen vermist!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:48

Jolliegirl schreef:
ElenaJuna schreef:

Vreemd dan dat het dan wel al werd omgeroepen in de school en mijn vriendinnen het al wisten voordat het op het nieuws was ;)

Dan vrees ik dat er in de school iets fout is gegaan in de communicatie.
Dit mag namelijk niet gebeuren officieel...

Maakt verder ook niet uit. :)

Alsof ze op het zelfde moment wanneer ze de familie/nabestaande/andere betrokkenen spreken er een pers bericht uit gooien :=

Wat een vreselijk nieuws zeg :n sterkte voor de nabestaande.

Snorretje

Re: Amber Alert: dertienjarige jongen vermist!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:53

Het is nu op Nederland 1...

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:58

Mri, ik vond het ook al zo opmerkelijk dat ze het over 'bos' hebben. Als het al 50 meter breed is, ik zat eerder aan 20 te denken. Ik zou het meer een groenstrook noemen.

Hoe dan ook, het blijft een verschrikkelijk iets. Mijn nichtje is beste vriendinnen met zijn zusje en ze zijn er allemaal kapot van.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:25

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:37

Hoorde het net bij hart van nederland..... kan er niet over uit als het waar is.... arme knul, arme familie -O-

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:40

het lijkt wel een soort hype te worden,zelfmoord op z'on jonge leeftijd. |(
Geen goede zaak :( ...daar moet toch iets aan gedaan worden ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:42

geerke schreef:

En hoe vaker het in het nieuws komt hoe vaker het gaat gebeuren vrees ik, net als familiedrama's..

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:47

Ik denk niet dat het zelfmoord is..

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:53

Ik hoor net op het nieuws dat het toch waarschijnlijk zelfmoord is. Had ik niet verwacht, ik ging eerlijk gezegd uit van een misdrijf. Zeer trieste zaak :(

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:58

dees_daan schreef:
geerke schreef:

En hoe vaker het in het nieuws komt hoe vaker het gaat gebeuren vrees ik, net als familiedrama's..

Denk eerlijk gezegd niet dat dat zo werkt.
Meer met de (harde) maatschappij waarin wij leven.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:35

De politie heeft sterke aanwijzingen dat het zelfmoord is.. Ik kan me dat niet voorstellen.. maar ze zijn er dus nog steeds niet zeker van.. Ze hebben niet voor niet vandaag weer onderzoek gedaan.
Wat moet die jongen allemaal wel niet doorgemaakt hebben als het wel zelfmoord zou zijn??? Pffff dan heeft die jongen om het even grof te zeggen wel een vreselijk K*T leven gehad, en dat al in dat korte leven wat hij had :(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:49

Ik kan me niet voorstellen dat hij echt zelfmoord heeft gepleegd, sowieso is zelfmoord taboe binnen de meeste religies, en ga je dan direct naar hell. Dus mocht hij écht een einde aan zijn eigen leven hebben gemaakt... Poeh... Dan zal dat wel echt een hele goede reden hebben... Al met al maakt het niet uit hoe het gebeurd is, de jongen is niet meer en zijn familie en vrienden zitten nu zonder hem en moeten daar de rest van hun leven mee leven. Ik vind het zo onbegrijpelijk... wat een pijn zal iedereen hebben en een leegte...

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:56

vind het zo erg he en zielig voor dat jochie.. ik heb zelf ook kinderen en op de school van mijn zoon wordt enorm gepest en de school doet er zo weinig aan...
zit ook sterk te twijfelen om mijn kinderen naar een andere school te doen.. om dit soort problemen dus te voorkomen.. moet er niet aan denken dat mijn zoon of dochter aan zelfmoord denken en het ook uitvoeren..

krijg al een brok in mijn keel als ik eraan denk..
heel veel ouders op deze school denken ook dat de directeur altijd alles wil sussen omdat het een gemengde school is en hij bang is voor boze ouders..

maarja wat is een goede school tegenwoordig, echt overal wordt veel gepest.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:05

Wow wat vreselijk. Heel veel sterkte aan de nabestaanden. :(

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:33

@my_precious: op de school waar mijn zoontje zit werd heel hard opgetreden tegen pesten.. Met de nadruk op Werd.. ik heb het laatst zelf gezien dat ze net doen alsof ze het niet zien.. beetje triest..
Ik moet het echt niet zien dat kinderen om wat voor reden dan ook gepest worden, dan zeg ik er (tegenwoordig met gevaar voor eigen leven) echt wat van..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:41

DesireeK schreef:
@my_precious: op de school waar mijn zoontje zit werd heel hard opgetreden tegen pesten.. Met de nadruk op Werd.. ik heb het laatst zelf gezien dat ze net doen alsof ze het niet zien.. beetje triest..
Ik moet het echt niet zien dat kinderen om wat voor reden dan ook gepest worden, dan zeg ik er (tegenwoordig met gevaar voor eigen leven) echt wat van..

dat is bij ons dus ook zo erg dat ze doen alsof ze niks zien..
ik had van de week zelfs bij mijn dochter van 4 in de klas, dat ik tegen de juf zij dat een jochie steeds aan haar zat en dat ze het in de gaten moest houden.. in draai me om, om weg te lopen en dat jochie van 5 pakte mij gewoon tussen mijn billen en kneep een paar keer..
ik pakte hem met mijn hand bij zijn kinnetje en zij dit mag je nooit meer doen he dit hoort niet en ben je nog veel te jong voor.. dat jochie zegt gewoon: ik versta je niet ik versta alleen mijn eigen taal..
ik zeg tegen de ju wat er gebeurde, stond met mijn rug naar haar toe en ze zag het niet eens.. zegt ze ik zal het in de gaten houden.
ik zeg luister mijn dochter van 4 gaat alleen naar de wc als dat jochie nog 1 keer in de wc is met haar en tussen haar benen zit dan zwaait er wat voor jullie en voor de school..

enige reactie was ik zal het in de gaten houden.. echt schandalig.
bij mijn zoon in de klas zitten echte etterbakken die ik regelmatig toegesproken heb, maar ze hebben gewoon schijt aan je en die zijn dan 8 a 9 jaar oud.
en de ouders? op school zeggen ze het mag niet maar thuis leren ze hun kinderen andere dingen..

ik probeer mijn kinderen goed op te voeden, maar nu zit mijn zoon op kickboxen zodat hij zich kon gaan weren omdat er letterlijk mishandeling plaatst vond.. sinds dat hij er een goede paar heeft uitgedeeld laten ze hem een beetje met rust.

toch denk ik dat een hoop van die pestkoppen te maken heeft met opvoeding van de ouders en de situatie thuis bij ouders hoor..

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:52

Pfff vreselijk zeg.. 5 jaar oud :(
Ik ben het helemaal met je eens hoor. de opvoeding ligt bij de ouders.. maar de school heeft ook een hele grote invloed op kinderen. Scholen kunnen ook de ouders inlichten over het gedrag van de kinderen.

Het is toch bizar dat je je zoontje op kickboxen moet doen om het pesten tegen te gaan??

en het ik zal het in de gaten houden ken ik maar al te goed.. mijn kleine meid gaat volgend school jaar ook naar school maar die zal ik hele goed instructies geven ;)

dan zijn er mensen die zeggen: de tijden veranderen.. Ja en dus?? moet je dan kinderen de dood in jagen?? Kom op zeg..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 02:01

ja desireek het gebeurt echt,, ze zeggen op school ook dat kinderen niet terug mogen slaan maar tegen de meester of juf moeten zeggen als er iets gebeurd.. maar als dat gebeurd dan is de enige straf die ze krijgen of binnen zitten in de pauze of ze mogen niet mee gymen.
die van mij leren nu dus gewoon dat ze een flinke rammel terug mogen geven, want mijn kinderen hoeven zich echt niet te laten slaan, door niemand niet.

ik heb het meegemaakt dat mijn zoon om 3 uur met een ouder en zijn zoon mee zou gaan om daar te spelen, ik ging dus naar huis en die ouder zou hem mee nemen.. op het plein speelde ze nog even..
ineens was er ruzie en hielden ze met zijn 3en mijn zoontje vast om hem in elkaar te slaan en schoppen en spugen in zijn gezicht.

de ouder/vader van dat jongetje waar hij zou gaan spelen stond ernaast en zij alleen hey hey jongens even ophouden en ze hadden er schijt aan en gingen gewoon door..

woest dat ik was echt woest, want ik was er niet bij natuurlijk.
de volgende dag ging ik naar school om dat allemaal even aan de directeur uit te leggen.. en sprak intussen stuk voor stuk de jongens ook aan.
1 van de jongens flipte hem helemaal toen ik hem vroeg wat er gebeurd was..
hij riep (9jaar oud)
ik vermoord vieze k... h.. ik maak je dood spuugde en schopte mij en schold me echt uit voor verrotte vis..
ik pikte dit niet dus pakte hem flink bij zijn arm waarop hij nog gekker werd en liep rood aan en de spuug kwam uit zijn mond echt niet normaal.

komt er een moeder aanlopen en trekt hem bij mij weg zodat hij binnen in school kon afkoelen.
zeggen ze dood leuk, ja hij heeft problemen thuis en woede aanvallen enz enz..

ik dacht wat?
zo'n kind hoort niet op deze school die hoort op een speciale school.. die zijn gewoon gevaarlijk.

zo begint het pesten vaak en eindigt het dus zoals met de jongen hierboven ook gebeurd is vrees ik.

sorry beetje lang verhaal.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 02:18

Vreselijk, vreselijk, vreselijk... :n

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 02:25

@my_precious: je hebt een pb ;)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 02:26

DesireeK schreef:
@my_precious: je hebt een pb ;)

okee dankje, ga even lezen

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:01

Ik geloof gewoon niet dat het zelfmoord was. Dus hij was zijn folders aan het lopen en dacht daarna laat ik naar het natuurgebied/bos gaan en zelfmoord plegen. En hoe dan? Heeft die zichzelf gewurgt in het bos? Had ie pistool? Anass was een hele lieve jongen en het adelbert is een goede school en hij is volgens mij ook niet gepest dus, het lijkt me sterk dat het zelfmoord was.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:12

ElenaJuna schreef:
Ik geloof gewoon niet dat het zelfmoord was. Dus hij was zijn folders aan het lopen en dacht daarna laat ik naar het natuurgebied/bos gaan en zelfmoord plegen. En hoe dan? Heeft die zichzelf gewurgt in het bos? Had ie pistool? Anass was een hele lieve jongen en het adelbert is een goede school en hij is volgens mij ook niet gepest dus, het lijkt me sterk dat het zelfmoord was.

De politie gaat er nu vanuit omdat er sterke aanwijzingen voor zijn (kan vanalles zijn, maar dat zien wij niet want wij hebben hem niet gevonden en het gebied ook niet onderzocht). Dat zeggen ze niet voor niets en ze hebben ook niet voor niets nog een tweede keer de plek onderzocht. Hoe ongelofelijk het ook is, dit soort dingen kunnen helaas gebeuren.
En het is heel erg dat hij er niet meer is, wat de doodsoorzaak ook mag zijn..

Ik leef mee met de familie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:14

ElenaJuna schreef:

Misschien heeft hij de folders niet eens gedaan? Als het zelfmoord is dan heeft hij dat iig niet tijdens/na het folders lopen besloten lijkt mij.
Speculeren over hoe hij het gedaan heeft lijkt me niet echt gepast maar er zijn manieren om zonder een pistool zelfmoord te plegen, zeker in een bos..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 10:22

ElenaJuna schreef:

Beetje een vreemde post. Lijkt me dat de politie wel weet waar ze het over hebben en speculeren over de manier is ook niet erg netjes.
Daarnaast is hij volgens zijn klasgenoten wel degelijk gepest.