DesireeK schreef:@my_precious: op de school waar mijn zoontje zit werd heel hard opgetreden tegen pesten.. Met de nadruk op Werd.. ik heb het laatst zelf gezien dat ze net doen alsof ze het niet zien.. beetje triest..
Ik moet het echt niet zien dat kinderen om wat voor reden dan ook gepest worden, dan zeg ik er (tegenwoordig met gevaar voor eigen leven) echt wat van..
dat is bij ons dus ook zo erg dat ze doen alsof ze niks zien..
ik had van de week zelfs bij mijn dochter van 4 in de klas, dat ik tegen de juf zij dat een jochie steeds aan haar zat en dat ze het in de gaten moest houden.. in draai me om, om weg te lopen en dat jochie van 5 pakte mij gewoon tussen mijn billen en kneep een paar keer..
ik pakte hem met mijn hand bij zijn kinnetje en zij dit mag je nooit meer doen he dit hoort niet en ben je nog veel te jong voor.. dat jochie zegt gewoon: ik versta je niet ik versta alleen mijn eigen taal..
ik zeg tegen de ju wat er gebeurde, stond met mijn rug naar haar toe en ze zag het niet eens.. zegt ze ik zal het in de gaten houden.
ik zeg luister mijn dochter van 4 gaat alleen naar de wc als dat jochie nog 1 keer in de wc is met haar en tussen haar benen zit dan zwaait er wat voor jullie en voor de school..
enige reactie was ik zal het in de gaten houden.. echt schandalig.
bij mijn zoon in de klas zitten echte etterbakken die ik regelmatig toegesproken heb, maar ze hebben gewoon schijt aan je en die zijn dan 8 a 9 jaar oud.
en de ouders? op school zeggen ze het mag niet maar thuis leren ze hun kinderen andere dingen..
ik probeer mijn kinderen goed op te voeden, maar nu zit mijn zoon op kickboxen zodat hij zich kon gaan weren omdat er letterlijk mishandeling plaatst vond.. sinds dat hij er een goede paar heeft uitgedeeld laten ze hem een beetje met rust.
toch denk ik dat een hoop van die pestkoppen te maken heeft met opvoeding van de ouders en de situatie thuis bij ouders hoor..