Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magiccc schreef:Nee dat zeg ik niet. We hebben het hier over moslims en dat zijn vrijwel altijd mensen met een kleurtje. We hebben het niet over nathalietjeb of klaas of piet. Het valt me zo op dat hoe voorzichtig ik mijn zinnen ook formulier, nederlanders vinden altijd wel iets waardoor ik discrimineer . Dat doe ik niet maar dat denken ze dan. Is dat misschien angst? Voor de "pas op wat je zegt anders heb je een kogel tussen je ribben" mentaliteit die nu populair is onder veel moslimjongeren ? Ik hoor geen moslims klagen hoor. Altijd diezelfde nederlanders. En dan beweren zij ook nog dat ik degene ben die bang is voor het onbekende.
xSlvna schreef:Vind het er al te veel, heb er misschien net 10 gezien, maar we wijk er om heen... Zou dr persoonlijk niet willen komen zonder mam's of in het donker, zo verwaarloosd waren de wijken gewoon.
Zie verder hier dat het juist de moslims met Nederlandse nationaliteit zijn, die respectloos zijn, ode aan Allah en denken dat Allah hun helpt bij alles, zelfs als ze een grote mond hebben 'want zij zijn moslim'.
Nee dankje, daardoor gun ik het ook gewoon niet meer. Kort door de bocht, maar de oudere moslims (en ook een deel van de jongeren) zijn ook tevreden als ze thuis bidden.
Soms lijkt het wel iets van macht, kijk wat wij bereiken in een land dat niet van ons is.
Heb zo opzicht niks tegen moslims en 'buitenlanders', dat niet.
En de 'angst' voor hun? Logisch ook, als ik op school zeg 'Ik heb het niet op buitenlanders' komt gelijk een groep gekleurde pubers aan als bosnegers, 'WAT ZEI JE', ja mijn mening gewoon, makkelijk toch?
Althans, nu is het gelukkig niet meer zo, de lagere niveaus zijn naar een ander gebouw verdwenen en nu is het rustig, maar nog...
xSlvna schreef:Vind het er al te veel, heb er misschien net 10 gezien, maar we wijk er om heen... Zou dr persoonlijk niet willen komen zonder mam's of in het donker, zo verwaarloosd waren de wijken gewoon.
Zie verder hier dat het juist de moslims met Nederlandse nationaliteit zijn, die respectloos zijn, ode aan Allah en denken dat Allah hun helpt bij alles, zelfs als ze een grote mond hebben 'want zij zijn moslim'.
Nee dankje, daardoor gun ik het ook gewoon niet meer. Kort door de bocht, maar de oudere moslims (en ook een deel van de jongeren) zijn ook tevreden als ze thuis bidden.
Soms lijkt het wel iets van macht, kijk wat wij bereiken in een land dat niet van ons is.
Magiccc schreef:xSlvna schreef:Vind het er al te veel, heb er misschien net 10 gezien, maar we wijk er om heen... Zou dr persoonlijk niet willen komen zonder mam's of in het donker, zo verwaarloosd waren de wijken gewoon.
Soms lijkt het inderdaad net macht. Vooral die veel te brutale gevaarlijke puberjochies moeten harder aangepakt worden. Soms heb ik echt het idee dat de politie en de overheid bang zijn voor ze. Als je ze hun zin niet geeft plegen ze een aanslag !
Zal ik er nog even nadrukkelijk bij vertellen dat ik niet alle moslims over een kam scheer, aangezien dit een standaard weerwoord is in dergelijke discussies..
Ragdollcat schreef:V
In hun landen willen ze toch ook niet dat er kerken gebouwd worden, er worden zelfs andergelovigen erom vermoord en verstoten..
Magiccc schreef:Heb je weleens opsporing verzocht gezien? Zegt genoeg over wat ze fout doen lijkt me. En ik scheer ze niet over een kam. Natuurlijk zijn er ook goede. Een heleboel zelfs die wel hun best doen om zich aan te passen. Jammer genoeg zijn er ook een hoop berggeiten die hier lekker doorgaan met hun eigen cultuur. En zich niets aantrekken van ons. Heerlijk toch uitkering en kinderbijslag voor alle 10 de kinderen!
Ik zeg geen moskeeën meer en kinderbijslag voor maximaal 3 kinderen.
Als ze zich zo blijven voortplanten nemen ze de wereld over hoor dat zeggen sommige zelf. Eng idee . Staat volgens mij ook in de koran.. dit moet de overheid op geen enkele manier stimuleren!
Oja, en wie zich niet gedraagt gaat terug naar het land van herkomst.
Telpeva schreef:Hij is in het topic al voorbij gekomen maar ik vind hem zo mooi dat ik hem maar herhaal...
Ik heb een hekel aan paarden, er zijn er al genoeg van in Nederland. Georganiseerde bijeenkomsten vind ik al helemaal dikke onzin, je kan toch net zo goed lekker in je eigen huis zitten praten over je beest, of in je eigen tuin er op rijden? Over de stankoverlast, en overlast en gevaar in het verkeer hebben we het dan nog niet eens. Dit is niet mijn mening maar dit zou ZOMAAR een mening van iemand kunnen zijn, en die hoeft ook helemaal niet onzinnig te zijn.
Moskeeën zijn een ver van mijn bed show dus het moet maar ophoepelen, dat is wat ik meen te lezen in veel berichten hier. Maar, als je recht wilt hebben op je eigen clubgebouw, je eigen hobby
IxL schreef:Ik moet zeggen, ik zit op een school waar geen 2 meter ernaast elke dag 5x een moskee staat de bleren. Daar zit je niet op te wachten. Persoonlijk vind ik dat nederland weer een beetje nederland moet worden. Want door de moslims is nederland niet zichzelf meer helaas.
Ik heb verder niets tegen buitenlanders, ben zelf super bevriend met 3 moslim meisjes uit mijn klas, die ook mijn mening weten, en die expres lopen te ouwehoeren met mij als die moskee weer begint te zingen ;p 'goh iris, zullen we mee zingen?'.haha.
edit; die moskee hoor je trouwens alleen in de kantine een beetje, verder in lokalen niet (:
Magiccc schreef:Het zou je nog verbazen hoeveel van die types wel naar een moskee of kerk gaan. Zij kunnen namelijk vergeving vragen aan god of allah en denken dan dat alles weer goed is en ze weer ongestraft van alles kunnen doen.
Verder vind ik niet dat discrimineer. Ik heb een mening en ik houd het vrij netjes.
Nu reageer ik maar niet meer want dit soort topics beginnen me de keel uit te hangen.
Amburtjoz schreef:Nou ben ik geen voorstander van nieuwe moskeeën, maar evenmin van nieuwe kerken. Er zijn in mijn ogen voldoende middelen/gebouwen om je geloof te kunnen uiten. Waarom altijd maar meer en meer en groter en groter, is het nou niet eens gewoon genoeg? Iedereen zijn kerk, ieder zijn ding. Nederland hoeft niet volgebouwd te worden
Rosannee_ schreef:ik ben tegen moskeeën in nederland want als de rollen omgedraaid waren mochten wij daar zeker geen kerken neer zetten, niet eens met ideeën erover beginnen..