Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:Jezus TS. Waarom eet je eigenlijk? Je poept het toch weer uit?Iedereen heeft een andere (levens)behoefte.
En het geld beter besteden? Weet jij hoe goed dit voor de economie is? Maak je druk om wat anders
Idd, ik maak me er niet druk om. Wij halen dus ook wat vuurwerk, vind het ook saai als er niks is, vind het erg leuk zelfs. Knallers hoeven om mij niet, alleen siervuurwerk.
Musiess schreef:ik 'hoorde' dat ze mensen die schade oplopen (door zichzelf, niet door vuurwerk wat naar je toe eggooit ect. word)door eerder of illigaal afgestoken vuurwerk niet geholpen worden in het ziekenhuis. Je heb van die grapjassen die hun eigen bommen maken, verlies je je oog? Je wacht maar tot alle andere geholpen zijn of je loopt het risico nietmeer geholpen te worden.
, blijven de kruitdampen hangen en heb ik moeite met ademhalen
nee bedankt...
Ieder in zijn waarde laten.. Mensen hebben er voor gespaard en zullen vuurwerk misschien wel leuker of net zo leuk als vakantie vinden.

purny schreef:het zal mij serieus een worst wezen dat er tijdens de crisis nog geld aan vuurwerk uitgegeven word. Het is niet mijn geld duss
Ik vind vuurwerk altijd zoiets doms. Oh wat leven we in crisis, maar inmiddels wordt er aan miljoenen euro's de lucht in geknald. En vraag je aan mensen om een briefje van 10,- in de fik te steken, dan kijken ze je aan of je gek bent. Terwijl het eigenlijk op hetzelfde neerkomt...