Noukie schreef:Mijn hockeyteam werd vroeger door 2 vaders gecoacht. Als de twee vaders elkaar niet alles wensten wat los en vast zat omdat de meest favoriete positie naar de 'verkeerde' dochter ging, trokken de dames zelf elkaar wel de haren uit.,...
Is hockey dan een slechte sport?
Ik breng erg veel uur door op en rond het voetbalveld, en ben het helemaal eens dat er gestoorde idioten rondlopen. Maar die mensen hebben ook niets met voetbal te maken, waar je die ook neerzet, het zijn gestoorde idioten.
En Pipo, ik snap wat je zegt hoor. Er ís veel rotzooi. Er is ook héél veel moois. En ik kan echt zeggen, ik voel me 200% veilig bij eigenlijk alle wedstrijden waar ik kom.
hmm, wat ik eigenlijk wil zeggen: ik baal ervan dat er bij voetbal gewoon een groep idioten rondloopt die echt niet snappen dat wat zij doen niets met voetbal te maken heeft, waardoor die hele sport er bijzonder slecht op staat, terwijl er ook zóveel goede dingen zijn en er ook heel veel wel echt leuk is, zowel op amateur als op prof niveau. Al het goede valt bijna weg in de ellende
Helemaal mee eens. Jammer dat hierdoor het voetbal zelf weer in een kwaad daglicht komt te staan. Het is niet de sport die geweldadig is maar sommige mafketels die het weer voor de goede verpesten. En helaas heeft nu deze meneer het met zijn leven moeten bekopen. Ik hoop echt dat ze goed gestraft worden.
Voetbal is de grootste sport in Nederland. Dan is het ook niet gek dat er meer incidenten gebeuren dan in bijvoorbeeld de paardensport. Ik ben ieder weekend op het voetbalveld te vinden en ja er komt weleens wat gescheld voor, maar echt geweld heb ik zelden meegemaakt. Ik voel me net als Noukie gewoon veilig terwijl ik echt niet zo'n grote held ben.