Rutte:'geen cent meer naar Drenthe'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Re: Rutte:'geen cent meer naar Drenthe'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:07

Mijn opa is een volle drent, ik wou dat ik het kon :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:08

prugelpiet schreef:
elke inwoner? grapje zeker? mijn paps en mams krijgen dat echt niet hoor >;)
die werken echt keihard en dan banketstaaf ze dit :(

:(:) Bericht is niet waar hoor, het is een vergelijkend bericht :) (door de economische crisis die nu speelt zijn er mensen die vinden dat Griekenland uit de Eurozone moet)
Nederland als Europa,
Drenthe als Griekenland

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:53

Winged schreef:
prugelpiet schreef:

:(:) Bericht is niet waar hoor, het is een vergelijkend bericht :) (door de economische crisis die nu speelt zijn er mensen die vinden dat Griekenland uit de Eurozone moet)
Nederland als Europa,
Drenthe als Griekenland

oh gelukkig! dacht al :=

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:55

Winged schreef:
prugelpiet schreef:

Nederland als Europa,
Drenthe als Griekenland

Lief van jou, dat je het zo netjes uitlegd ! +:)+

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:24

Winged schreef:
door de economische crisis die nu speelt zijn er mensen die vinden dat Griekenland uit de Eurozone moet
Een scenario als het huidige tekende zich voor ieder weldenkend mens al zonneklaar af, op het moment dat Griekenland (en in het kielzog daarvan Spanje en Portugal) tot de monetaire unie werd toegelaten.

De eurofiele oligarchen Brussel en Straatsburg hebben zich, in hun door ons betaalde pluchen bestuurszetels, veel te rijk zitten te rekenen en nu het inderdaad fout is gelopen en de lokale economiën in zuidelijk Europa - mede onder invloed van de algehele internationale financiële crisis - eerst met horten en stoten tot stilstand zijn gekomen en nu zelfs hardhollend achteruit gaan, mogen enerzijds wij daarvoor óók nog eens met ons allen de rekening betalen, terwijl anderszijds de inwoners van de betreffende landen - die er zelf verder ook weinig aan kunnen doen - van ellende niet weten van welk geld ze morgen (of misschien zelfs wel vandaag al) de boodschappen en de stroomrekening moeten betalen.

Zonder monetarie unie (of aan de Euro gekoppelde wisselkoers) hadden ze hun lokale munt gewoon kunnen devalueren om hun internationale concurrentiepositie te versterken, dan had de boel daar vast een stuk beter blijven draaien, dan nu het geval is.

Ergo: De grootheidswaanzin van de eurofielen levert alleen maar verliezers op, met uitzondering van de dames en heren EU-bestuurders zelf, want die strijken voor hun wanprestaties jaarlijks meer dan riante salarissen op, aangezien in Brussel echt nog nooit iemand van de Bakellende-norm heeft gehoord.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:03

verootjoo schreef:
Jeee drenthe eruit... En daarna brabant en limburg aan belgie geven *\o/*

serieus... Het is altjd grappig om de reacties te lezen als hier een stuk van de speld komt :D

|( |( |(

De Speld :+:

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:00

Selka schreef:
Dan mag jij niet meer meezingen met Guus Meeuwis :')

Luister toch liever naar Daniel Lohues ;)

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:19

Volgens mij hadden we er in Finland 15 jaar geleden al heel levendige discussies over hoe Brabant en Limburg zich moesten afscheiden van Nederland en Vlaanderen zich maar daarbij moest voegen om de Boergondische republiek op te richten, waar het leven nog leuk en gezellig is. Die discussie is overigens helemaal doodgeslagen toen de PVV opkwam, ik moet er niet aan denken.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 02:28

Ik las net nog op nu.nl dat mensen moeten ophouden over het failisme van de 50+ mensen die straks niet meer kan werken.
Ga lekker zo door Rutte!