Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:elke inwoner? grapje zeker? mijn paps en mams krijgen dat echt niet hoor![]()
die werken echt keihard en dan banketstaaf ze dit
Winged schreef:prugelpiet schreef:elke inwoner? grapje zeker? mijn paps en mams krijgen dat echt niet hoor![]()
die werken echt keihard en dan banketstaaf ze ditBericht is niet waar hoor, het is een vergelijkend bericht
(door de economische crisis die nu speelt zijn er mensen die vinden dat Griekenland uit de Eurozone moet)
Nederland als Europa,
Drenthe als Griekenland
Winged schreef:prugelpiet schreef:elke inwoner? grapje zeker? mijn paps en mams krijgen dat echt niet hoor![]()
die werken echt keihard en dan banketstaaf ze ditBericht is niet waar hoor, het is een vergelijkend bericht
(door de economische crisis die nu speelt zijn er mensen die vinden dat Griekenland uit de Eurozone moet)
Nederland als Europa,
Drenthe als Griekenland
Winged schreef:Een scenario als het huidige tekende zich voor ieder weldenkend mens al zonneklaar af, op het moment dat Griekenland (en in het kielzog daarvan Spanje en Portugal) tot de monetaire unie werd toegelaten.door de economische crisis die nu speelt zijn er mensen die vinden dat Griekenland uit de Eurozone moet