Geryon schreef:En ja, het hoort inderdaad niet want mensen kunnen zich niet voortplanten met dieren en die seksuele drang horen zij dus ook niet te voelen.?
laat homo's dit maar niet lezen ...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:Miracle_ schreef:Juist, omdat zijn zaakje kleiner is dan een arm, mag het ineens wel?Bah, in wat voor wereld leven we tegenwoordig, alles mag en kan maar.
Ik walg hier echt van, serieus.
Als het voor geld is ipv plezier mag het ineens wel, dat is pas raar
liedje89 schreef:Als je daar zoveel twijfels over hebt waarom sta je dan niet bij de KI farm te protesteren????
Marjoow schreef:Junip schreef:
Dan zou ik het niet goedkeuren, want dan is de kans groot dat ie er later mentale problemen mee krijgt
Dus als het een kind van twee is wat het zich later niet meer kan herinneren mag het?
Ik vind de manier van denken niet helemaal logisch
Mistral_Bink schreef:De manier hoe jullie Vjesta durven af te branden, dat vindt ik nog het ergste!
Ik ben er TEGEN om seks te hebben met dieren, maar om zo op iemand te reageren die gewoon heel netjes en goed kan omschrijven hoe zei het ziet/vindt, dat vind ik pas iets om kots misselijk van te worden! Er zullen meer mensen zijn die denken GOH ja misschien heeft Vjesta wel gelijk, maar door deze reacties zullen ze daar niet snel over uit komen!
tamary schreef:Vee en huisdieren worden juist gefokt op tolerantie en meegaandheid, de lastpakken, agressievelingen en dieren die verder niet voldeden aan selectiekriteria zijn al heel wat eeuwen de pan in gegaan ipv er mee door te fokken.
DA werkt ook nog eens een stuk hygiënischer dan een ventje die last heeft van zijn hormonen. Ook SOA's/infecties vallen wat mij betreft onder schade/pijn trouwens.
Daarnaast is aan andermans dieren komen gewoon ernstig fout, als het goed is leert ieder kind al vrij snel hoe het zit met mijn en dijn en dat je afrasteringen en hekken dient te respecteren. Sex is geen excuus om dat te negeren.
Junip schreef:Marjoow schreef:Nogmaals: Mensen verschillen van dieren. In talloze opzichten
Dat snap ik, daar zeg ik ook niets over.
Het gaat erom dat je een grens moet trekken.
Als je je leuter zomaar in een paard mag stoppen, omdat hij het niet erg vindt. Waarom dan niet aan het piemeltje van twee jarige.
Die vindt het toch ook niet erg?
Mensen hebben grenzen nodig. Natuurlijk zullen de meeste vaders zo iets nooit doen. Maar de regels die gemaakt zijn in Nederland zijn er niet voor niets.
Mistral_Bink schreef:De manier hoe jullie Vjesta durven af te branden, dat vindt ik nog het ergste!
Ik ben er TEGEN om seks te hebben met dieren, maar om zo op iemand te reageren die gewoon heel netjes en goed kan omschrijven hoe zei het ziet/vindt, dat vind ik pas iets om kots misselijk van te worden! Er zullen meer mensen zijn die denken GOH ja misschien heeft Vjesta wel gelijk, maar door deze reacties zullen ze daar niet snel over uit komen!
BaileyMix schreef:Mistral_Bink schreef:De manier hoe jullie Vjesta durven af te branden, dat vindt ik nog het ergste!
Joh doe gewoon, Vjesta heeft prima zélf een mondje gekregen hoor. Zo heftig zijn de reacties nou ook weer niet. En die mensen zullen er hopleijk gewoon niet al te veel zijn. Misschien een paar perverselingen die nu straks naar Vjesta gaan PB'en of ze een eker langs mogen komen bij haar paard... Maar verder...
BaileyMix schreef:Mistral_Bink schreef:De manier hoe jullie Vjesta durven af te branden, dat vindt ik nog het ergste!
Joh doe gewoon, Vjesta heeft prima zélf een mondje gekregen hoor. Zo heftig zijn de reacties nou ook weer niet. En die mensen zullen er hopleijk gewoon niet al te veel zijn. Misschien een paar perverselingen die nu straks naar Vjesta gaan PB'en of ze een eker langs mogen komen bij haar paard... Maar verder...
Vjestagirl schreef:vuurneon schreef:Ik vind Vjestagirl prima reageren vanuit haar ratio![]()
Mijn emotie zeg; gatver, maar ook mijn ratio zegt; zolang het om eigen dieren gaat, dier er geen leed van heeft (de arm van de dierenarts is heftiger wat dat betreft), waarom niet? Blijkbaar hebben mensen die behoefte en ja ze doen het toch wel. Ik vind dat ze van mijn dieren af moeten blijven; is mijn eigendom.
Mensen en dieren zijn niet met elkaar te vergelijken, dus daar ga ik niet eens op in.
Mijn emotie zegt net zo goed gadverdamme. En als ik ooit iemand betrap bij mijn merrie dan heeft diegene een groot probleem. Niet omdat ik denk dat mijn merrie er last van heeft, maar omdat ik er last van heb, mentaal. Mijn merrie is mijn meisje, en die is geen lustobject.
Maar als iemand anders zijn eigen merrie wel ziet als lustobject: succes. Ik hoef het niet te zien of te weten, maar hee, ik heb er geen last van, het dier heeft er geen last van...
SmartBH schreef:Sorry maar sommige mensen hun reacties gaan er bij mij gewoon niet in :s hoe kan je nu seks met een dier goedkeuren ? Het valt niks voor niks onder seksuele disfuncties ?! :s als dit een normale seksuele drang zou zijn zou dit inderdaad wettig zijn ! Maar deze drang is onnatuurlijk net zoals andere vormen van seksuele disfuncties (pedofilie, seks met voorwerpen, ..) ze staan niks voor niks onder mentale ziektebeelden ! :s doe eens normaal zeg!
MariekeB schreef:Yep teteltee, dat filmpje ken ik ook hahaha...werd er niet bepaald warm van, maar ach.. Als anderen dat wel leuk vinden.
En het heeft echt niets te maken met kindermisbruik... ( tenzij je op veulentjes valt)
Miracle_ schreef:liedje89 schreef:Als je daar zoveel twijfels over hebt waarom sta je dan niet bij de KI farm te protesteren????
Beetje onzinnige vergelijking, maar, heeft dat zin denk je?
PLK schreef:Jakkes wat een rare berichten hier, maar ok er lopen meer gekken vrij rond dan er tbs hebben. Voor de mensen die denken dat als t dier niet schopt of bijt t oke is; onze dieren moeten wel eens pijnlijke medische behandelingen ondergaan bv rotstraal ofzo en trappen me dan echt niet de stal uit omdat ze braaf zijn en me vertrouwen. Dat het pijn doet en niet leuk is lijkt me logisch. Daarbij, als iemand zn leuter in een paard stopt, kan het paard besmet raken met allerlei menselijke bacteriën met vervelende gevolgen. Nooit opgevallen dat de da zijn armen ontsmet en handschoenen draagt bij opvoelen? En de paardentandarts doet dat ook. Dus snel ophouden met deze flauwekulpraat, of ben je een beetje aan het rellen??!