Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:38

Geryon schreef:
En ja, het hoort inderdaad niet want mensen kunnen zich niet voortplanten met dieren en die seksuele drang horen zij dus ook niet te voelen.? :')

laat homo's dit maar niet lezen ...

Miracle_

liedje89 schreef:
Miracle_ schreef:
Juist, omdat zijn zaakje kleiner is dan een arm, mag het ineens wel? 8)7 Bah, in wat voor wereld leven we tegenwoordig, alles mag en kan maar. :r Ik walg hier echt van, serieus.

Als het voor geld is ipv plezier mag het ineens wel, dat is pas raar :x

Dat zie je mij nergens zeggen :) Ik keur dat ook totaal niet goed, maar ja, wie ben ik?

liedje89 schreef:
Als je daar zoveel twijfels over hebt waarom sta je dan niet bij de KI farm te protesteren????

Beetje onzinnige vergelijking, maar, heeft dat zin denk je?

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 23:38

Cer schreef:
SmartBH schreef:
seks met voorwerpen, ..) ze staan niks voor niks onder mentale ziektebeelden ! :s doe eens normaal zeg!

Is dat ook strafbaar?

Dus als je seksuele handelingen doet met voorwerpen.
Vibrator, dildo en ander seks voorwerpen is strafbaar ?

Junip

Marjoow schreef:
Junip schreef:

Dan zou ik het niet goedkeuren, want dan is de kans groot dat ie er later mentale problemen mee krijgt

Dus als het een kind van twee is wat het zich later niet meer kan herinneren mag het?
Ik vind de manier van denken niet helemaal logisch

Nogmaals: Mensen verschillen van dieren. In talloze opzichten ;)[/quote]

Dat snap ik, daar zeg ik ook niets over.
Het gaat erom dat je een grens moet trekken.
Als je je leuter zomaar in een paard mag stoppen, omdat hij het niet erg vindt. Waarom dan niet aan het piemeltje van twee jarige.
Die vindt het toch ook niet erg?

Mensen hebben grenzen nodig. Natuurlijk zullen de meeste vaders zo iets nooit doen. Maar de regels die gemaakt zijn in Nederland zijn er niet voor niets.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:39

Mistral_Bink schreef:
De manier hoe jullie Vjesta durven af te branden, dat vindt ik nog het ergste!
Ik ben er TEGEN om seks te hebben met dieren, maar om zo op iemand te reageren die gewoon heel netjes en goed kan omschrijven hoe zei het ziet/vindt, dat vind ik pas iets om kots misselijk van te worden! Er zullen meer mensen zijn die denken GOH ja misschien heeft Vjesta wel gelijk, maar door deze reacties zullen ze daar niet snel over uit komen!

Dáár ben ik het mee eens. Wat ik ook denk.

Maar Geryon, als het niet kan leiden tot voortplanten hoor je het niet te voelen.. En homoseksualiteit dan?

Marjo

Och jongens als jullie zo blijven doen houd ik er mee op hoor. Bestaan er geen cursussen discussiëren bij de LOI ofzo? Mijn hemel...

BlueStar

Ik vindt de vergelijking baby/kind of dier ook niet opgaan. 2 totaal verschillende disscusies.

Jammer dat in het vele posten een hoop dingen verloren gaan. Ik vraag me dus serieus af of mensen dieren gebruiken met of zonder condoom? Als het zonder is lopen beide toch kans op ziektes?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:40

vuurneon

Ik ga geen discussie aan over kindermisbruik VS bestialiteit.

Vjestagirl

tamary schreef:
Vee en huisdieren worden juist gefokt op tolerantie en meegaandheid, de lastpakken, agressievelingen en dieren die verder niet voldeden aan selectiekriteria zijn al heel wat eeuwen de pan in gegaan ipv er mee door te fokken.

DA werkt ook nog eens een stuk hygiënischer dan een ventje die last heeft van zijn hormonen. Ook SOA's/infecties vallen wat mij betreft onder schade/pijn trouwens.

Daarnaast is aan andermans dieren komen gewoon ernstig fout, als het goed is leert ieder kind al vrij snel hoe het zit met mijn en dijn en dat je afrasteringen en hekken dient te respecteren. Sex is geen excuus om dat te negeren.

Mee eens. SOA's en infecties zijn ook schade en pijn. Maar zolang daar geen sprake van is...

En jij hebt het nu weer over andermans dieren, terwijl ik het heb over eigen dieren. Groot verschil.

Mistral_Bink

Marjoow schreef:
Och jongens als jullie zo blijven doen houd ik er mee op hoor. Bestaan er geen cursussen discussiëren bij de LOI ofzo? Mijn hemel...

Haha die vindt ik wel goed :D

Marjo

Junip schreef:
Marjoow schreef:
Nogmaals: Mensen verschillen van dieren. In talloze opzichten ;)

Dat snap ik, daar zeg ik ook niets over.
Het gaat erom dat je een grens moet trekken.
Als je je leuter zomaar in een paard mag stoppen, omdat hij het niet erg vindt. Waarom dan niet aan het piemeltje van twee jarige.
Die vindt het toch ook niet erg?

Mensen hebben grenzen nodig. Natuurlijk zullen de meeste vaders zo iets nooit doen. Maar de regels die gemaakt zijn in Nederland zijn er niet voor niets.

Omdat die tweejarigen daar véél meer besef aan hebben dan dat paard. Die tweejarigen kunnen daar op latere leeftijd psychische problemen aan overhouden.

Over de SOA's: Ik vraag me af in hoeverre dit zoönosen zijn?
Laatst bijgewerkt door Marjo op 25-11-12 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Mistral_Bink schreef:
Ik ben er TEGEN om seks te hebben met dieren, maar om zo op iemand te reageren die gewoon heel netjes en goed kan omschrijven hoe zei het ziet/vindt, dat vind ik pas iets om kots misselijk van te worden! Er zullen meer mensen zijn die denken GOH ja misschien heeft Vjesta wel gelijk, maar door deze reacties zullen ze daar niet snel over uit komen!

Joh doe gewoon, Vjesta heeft prima zélf een mondje gekregen hoor. Zo heftig zijn de reacties nou ook weer niet. En die mensen zullen er hopleijk gewoon niet al te veel zijn. Misschien een paar perverselingen die nu straks naar Vjesta gaan PB'en of ze een eker langs mogen komen bij haar paard... Maar verder...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:41

Mistral_Bink schreef:
Marjoow schreef:

Haha die vindt ik wel goed :D

Ik geloof dat menig bokker er een stuk wijzer uit zou worden :')

Anoniem

Yep teteltee, dat filmpje ken ik ook hahaha...werd er niet bepaald warm van, maar ach.. Als anderen dat wel leuk vinden.
En het heeft echt niets te maken met kindermisbruik... ( tenzij je op veulentjes valt :D )

my_precious

_O-
BaileyMix schreef:
Mistral_Bink schreef:

Joh doe gewoon, Vjesta heeft prima zélf een mondje gekregen hoor. Zo heftig zijn de reacties nou ook weer niet. En die mensen zullen er hopleijk gewoon niet al te veel zijn. Misschien een paar perverselingen die nu straks naar Vjesta gaan PB'en of ze een eker langs mogen komen bij haar paard... Maar verder...

Vjestagirl

BaileyMix schreef:
Mistral_Bink schreef:

Als ze dat doen dan krijgen ze van mij een cursus begrijpend lezen, omdat ik het duidelijk heb over eigen dieren (dus hun eigen dieren) en niet die van een ander.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:42

Vjestagirl schreef:
vuurneon schreef:
Ik vind Vjestagirl prima reageren vanuit haar ratio :)

Mijn emotie zeg; gatver, maar ook mijn ratio zegt; zolang het om eigen dieren gaat, dier er geen leed van heeft (de arm van de dierenarts is heftiger wat dat betreft), waarom niet? Blijkbaar hebben mensen die behoefte en ja ze doen het toch wel. Ik vind dat ze van mijn dieren af moeten blijven; is mijn eigendom.

Mensen en dieren zijn niet met elkaar te vergelijken, dus daar ga ik niet eens op in.

Mijn emotie zegt net zo goed gadverdamme. En als ik ooit iemand betrap bij mijn merrie dan heeft diegene een groot probleem. Niet omdat ik denk dat mijn merrie er last van heeft, maar omdat ik er last van heb, mentaal. Mijn merrie is mijn meisje, en die is geen lustobject.

Maar als iemand anders zijn eigen merrie wel ziet als lustobject: succes. Ik hoef het niet te zien of te weten, maar hee, ik heb er geen last van, het dier heeft er geen last van...

Maar bij jouw dier mag het niet, want het is geen lustobject. Andermans dier wel dan?
Als jij jouw merrie verkoopt, en ze wordt daar misbruikt, mag het dan wel? Dan is ze niet meer van jou..

k_m

Deze discussie gaat echt mijn petje te boven!? Dat hier zelfs over gediscussieerd moet worden?
Een paard of hond beseft inderdaad niet dat er één of andere vuilaard dingen met ze doet die niet horen en DAT is net het schandalige! Om op het voorbeeld van het jongetje van 5 terug te komen, wanneer hij 5 is kan hij zeggen dat het leuk is omdat hij het dan niet BESEFT. Zo een jongetje krijgt later wel dat besef en daarom is het net misbruik. Maar gewoon omdat een dier dit nooit zo zou kunnen beleven is dit geen misbruik?
Mensen met rare gedachtenkronkels hier als je het mij vraagt, hier schrik ik heel erg van.

PLK

Jakkes wat een rare berichten hier, maar ok er lopen meer gekken vrij rond dan er tbs hebben. Voor de mensen die denken dat als t dier niet schopt of bijt t oke is; onze dieren moeten wel eens pijnlijke medische behandelingen ondergaan bv rotstraal ofzo en trappen me dan echt niet de stal uit omdat ze braaf zijn en me vertrouwen. Dat het pijn doet en niet leuk is lijkt me logisch. Daarbij, als iemand zn leuter in een paard stopt, kan het paard besmet raken met allerlei menselijke bacteriën met vervelende gevolgen. Nooit opgevallen dat de da zijn armen ontsmet en handschoenen draagt bij opvoelen? En de paardentandarts doet dat ook. Dus snel ophouden met deze flauwekulpraat, of ben je een beetje aan het rellen??!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:43

SmartBH schreef:
Sorry maar sommige mensen hun reacties gaan er bij mij gewoon niet in :s hoe kan je nu seks met een dier goedkeuren ? Het valt niks voor niks onder seksuele disfuncties ?! :s als dit een normale seksuele drang zou zijn zou dit inderdaad wettig zijn ! Maar deze drang is onnatuurlijk net zoals andere vormen van seksuele disfuncties (pedofilie, seks met voorwerpen, ..) ze staan niks voor niks onder mentale ziektebeelden ! :s doe eens normaal zeg!

Ben ik nu ziek omdat ik een speeltje heb? :+

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:43

MariekeB schreef:
Yep teteltee, dat filmpje ken ik ook hahaha...werd er niet bepaald warm van, maar ach.. Als anderen dat wel leuk vinden.
En het heeft echt niets te maken met kindermisbruik... ( tenzij je op veulentjes valt :D )

Idd, ik heb het ook wel eens zo'n filmpje met een paard gezien. En dat paard had er helemaal niks op tegen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:44

Miracle_ schreef:
liedje89 schreef:
Als je daar zoveel twijfels over hebt waarom sta je dan niet bij de KI farm te protesteren????

Beetje onzinnige vergelijking, maar, heeft dat zin denk je?

Als alle mensen die hier roepen dat het vies en bah is en dat dieren ook seksuele integriteit hebben en dat die ook trauma's hebben na aanranding nu gezellig met een paar borden bij de KI farm zouden gaan staan dan zou dat misschien best indruk maken :Y)

Marjo

PLK schreef:
Jakkes wat een rare berichten hier, maar ok er lopen meer gekken vrij rond dan er tbs hebben. Voor de mensen die denken dat als t dier niet schopt of bijt t oke is; onze dieren moeten wel eens pijnlijke medische behandelingen ondergaan bv rotstraal ofzo en trappen me dan echt niet de stal uit omdat ze braaf zijn en me vertrouwen. Dat het pijn doet en niet leuk is lijkt me logisch. Daarbij, als iemand zn leuter in een paard stopt, kan het paard besmet raken met allerlei menselijke bacteriën met vervelende gevolgen. Nooit opgevallen dat de da zijn armen ontsmet en handschoenen draagt bij opvoelen? En de paardentandarts doet dat ook. Dus snel ophouden met deze flauwekulpraat, of ben je een beetje aan het rellen??!

Er zijn meerdere tekenen voor een dier om aan te geven dat hij/zij het níet leuk vind.
Enne, ik hoop toch dat als jouw paard een zeer pijnlijke behandeling ondergaat dat deze dan een roesje krijgt, of niet ;)

daffene

Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.

Ik kopieer even iets over bestialiteit:
De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.