Saars schreef:Het is niet zo moeilijk even na te gaan hoe een post kan overkomen...
Ik vind jou niet anders en die vrouw evenmin, want dan zou ik mijzelf en mijn hele vriendenkring zo moeten noemen. Zo bedoelde ik het dus zeker niet!
Ik ben gek op mensen die afwijken van de kleingeestige norm die heerst in onze samenleving, maar ik heb nooit begrepen waarom die mensen elkààr ook nog eens veroordelen.
Misschien was ik wat te snel met oordelen, ik las hier gewoon veel reacties die me deden schrikken.
Eh...... Waarvan wijk ik af
??
papagroom schreef:Ik snap al dat gezever over respect niet zo.
Respect is iets dat je moet verdienen,en niet automatisch krijgt.
Waarom zou je vanwege je geaardheid respect moeten verdienen?
Een andere geaardheid is voor mij geen enkel probleem,en wordt volledig geaccepteerd,,echter respect dwingt dat toch echt niet bij me af.
Hier ben ik het helemaal mee eens
!
Loretta schreef:ShauniBef schreef:Juist ik??? Waarom?? Omdat ik "anders" ben? Net zoals die man??
Als je goed gelezen hebt, staat er ook dat ik het niet zo bedoel.. Ik kan er ook niks aan en dat jij het verkeerd opvat...

Misschien om dat jij weet hoe het voelt om uitgescholden te worden met bepaalde uitdrukkingen tegenover Homo's.
Hoe voel jij je als mensen jou, p*tje, fl*kk*r of iets dergelijks noemen.
Persoonlijk keur ik dergelijke scheldnamen af en daarom gebruik ik ook dergelijke sterretjes.
Waarom zou ik moeten weten hoe het voelt om uitgescholden te worden?? Dat weet ik niet.. Ik ben nooit uitgescholden omdat ik gay ben...
.. En als dat wel zo was, kan mij het interesseren.. Ik ben wie ik ben.. En als iemand mij vies vindt oid, boeiend, ik lig er niet wakker van hoor
.. Ik ben gelukkig zo.