Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nou het lijkt me ook een enorme schok als blijkt dat jouw man en vader van jouw kinderen dit op zijn geweten heeft. Dan heb je het gevoel met een vreemde te hebben geleefd al die jaren lijkt me.
Samen naar het nieuws gekeken, samen er over gepraat misschien wel... en dan blijkt hij de moordenaar te zijn... Vreselijk. Ook voor de kinderen.
anneliesdj schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zijn vrouw in al die jaren nooit wat gemerkt of vermoed heeft. Maar wie weet wist ze het al een tijdje maar wilde ze dat hij zich zelf aangaf?
Je weet het niet, we zullen het ook nooit weten denk ik.
Cayenne schreef:anneliesdj schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zijn vrouw in al die jaren nooit wat gemerkt of vermoed heeft. Maar wie weet wist ze het al een tijdje maar wilde ze dat hij zich zelf aangaf?
Dat zijn allemaal speculaties en niet relevant denk ik.
Bovendien kunnen mensen iets heel goed verborgen houden helaas.
anneliesdj schreef:Suzanne F. schreef:Nou het lijkt me ook een enorme schok als blijkt dat jouw man en vader van jouw kinderen dit op zijn geweten heeft. Dan heb je het gevoel met een vreemde te hebben geleefd al die jaren lijkt me.
Samen naar het nieuws gekeken, samen er over gepraat misschien wel... en dan blijkt hij de moordenaar te zijn... Vreselijk. Ook voor de kinderen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zijn vrouw in al die jaren nooit wat gemerkt of vermoed heeft. Maar wie weet wist ze het al een tijdje maar wilde ze dat hij zich zelf aangaf?
Wanted2003 schreef:Karuna, je weet helemaal niets.. Jouw post is pure speculatie.
Edit: Daarnaast zijn er voorbeelden waarbij iemand met zijn 'volle verstand' iemand vermoord en meewerkt, denk maar eens aan de directeur van het Gelredome die zijn vrouw heeft vermoord.