Kijk dit filmpje en zie live de zelfmoord van dit meisje.
moest je eerst een code ingeven, heb ik dus niet gedaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Fiffill schreef:Ik kan nooit lachen om mensen die ernstig letsel op lopenzoiets wens je niemand toe.
Licht er voor mij maar totaal aan wat er gebeurt en hoe ze het verdient hebben
[edit] Lachen is misschien een groot woord, maar ik vind het zeker níet erg en heb ook geen medelijden...
Marjoow schreef:Knoffer schreef:Maar Marjoow, dat heeft dan toch niets met humor te maken?
Lees daarom mijn edit evenLachen is een groot woord, maar als ik zie dat bijvoorbeeld een jongen een dier ernstig mishandeld, en daarna zelf een aantal flinke meppen krijgt. Nee dan vind ik dat totaal niet erg
Jolliegirl schreef:Een slager die bijvoorbeeld met zn arm in een gehaktmolen terrechtgekomen is dat zijn smerige dingen...
Maar dan ben ik weer zo nuchter om te denken : Steek je arm er dan ook niet in...
peacehorses schreef:Jolliegirl schreef:Een slager die bijvoorbeeld met zn arm in een gehaktmolen terrechtgekomen is dat zijn smerige dingen...
Maar dan ben ik weer zo nuchter om te denken : Steek je arm er dan ook niet in...
ik snap niet dat mensen dat überhaupt nog gelovenT is een slechte meat grinder als er nog volledige vingers aan de andere kant uitkomen, en je moet wel heel hard doorgedrukt hebben he. Ik zou m'n arm terugtrekken als hij in zo'n machine terecht komt, zou nou niet denken om 'm tot m'n elleboog erin te proppen.
Verder de Dnepropetrovsk maniacs heb ik ook wel van gehoord. Ik vind het fascinerend, maar niet iets om om te lachen of om stoer mee te doen. Maar ik kijk ook graag documentaires over seriemoordenaars, vind het zo interessant wat er in hun hoofd omgaat en wat ze maakt hoe ze zijn.
Maar persoonlijk kan ik al niet eens kijken naar iemand die z'n arm breekt op een filmpje, laat staan alle andere (toch best traumatiserende) dingen die ik langs heb zien komen op internet. Ik kijk wel graag op snopes bij de fauxtos, daar staat ook bij of het echt of nep is.
bamsy schreef:Betreft dat filmpje wat op facebook rondgaat met die code, ik zie nu bij een aantal vrienden deze cijfers dan in mijn nieuwsoverzicht komen, wat dus betekend dat ze het filmpje hebben willen zien.
Lukka schreef:Eén van de meest walgelijke dingen die ik ooit eens heb gezien was een filmpje waarin een paar schaars geklede dames met stiletto hakken de schedels van kittens verpulverden door erop te gaan staan. Ben toen serieus over m'n nek gegaan en heb er nachten van wakker gelegen.
Moonsparkle schreef:Is t niet zo dat door t mechanisme die arm verder in zo'n machine gaat?
Frederieke_ schreef:ik vind het heel erg en kan er ook niet naar kijken, ik hoorde laatst van iemand dat hij een filmpje had gevonden op dumpert van een man uit rusland waarbij zijn hoofd levend werd gevilt met een scalpelik word er nu al helemaal onpasselijk van, en kan écht niet bedenken waarom je in godsnaam naar zoiets zou willen kijken....