Filmpjes met gruwelijke 'moorden/zelfmoorden'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:54

ik heb deze week een filmpje voorbij zien komen;

Kijk dit filmpje en zie live de zelfmoord van dit meisje.

moest je eerst een code ingeven, heb ik dus niet gedaan. :evaw:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:55

Marjoow schreef:
Fiffill schreef:
Ik kan nooit lachen om mensen die ernstig letsel op lopen :n zoiets wens je niemand toe.

Licht er voor mij maar totaal aan wat er gebeurt en hoe ze het verdient hebben :)

[edit] Lachen is misschien een groot woord, maar ik vind het zeker níet erg en heb ook geen medelijden...

Tussen geen medelijden hebben en erom lachen zit een heel groot verschil imo :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:56

LibertyHorse: Dat is volgens mij ook een virus, stond op Facebook ;)

Ja ik vind het interessant om te zien wat een menselijk lichaam soms allemaal kan hebben... Of wat er gebeurd als je dit doet. Ja klinkt raar misschien...
Maar als je soms ziet in wat voor staat sommige personen zijn en tóch overleven, ja dat vind ik best interessant/indrukwekkend.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:57

Ik snap niet waarom zulke filmpjes uberhaupt op internet gezet mogen worden, een website hoort zoiets toch te verwijderen?

Knoffer

Re: Filmpjes met gruwelijke 'moorden/zelfmoorden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:58

Maar Marjoow, dat heeft dan toch niets met humor te maken?

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:59

Ohw ja, extra goed dat ik dat niet heb ingevuld ^

Vind het ook verschrikkelijk dat je daar nog om gaat lachen!?
Maar vind het ook wel dom dat je dat van jezelf gaat filmen en ergens op youtube snel plaatst als je net op sterven ligt.
Dat slaat nergens op.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:01

Knoffer schreef:

Lees daarom mijn edit even ;) Lachen is een groot woord, maar als ik zie dat bijvoorbeeld een jongen een dier ernstig mishandeld, en daarna zelf een aantal flinke meppen krijgt. Nee dan vind ik dat totaal niet erg ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:02

DebGizmo schreef:
Ik snap niet waarom zulke filmpjes uberhaupt op internet gezet mogen worden, een website hoort zoiets toch te verwijderen?

Niet als een website daar speciaal voor is... er zijn rare dingen te vinden op internet :+

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:08

Marjoow schreef:
Knoffer schreef:

Lees daarom mijn edit even ;) Lachen is een groot woord, maar als ik zie dat bijvoorbeeld een jongen een dier ernstig mishandeld, en daarna zelf een aantal flinke meppen krijgt. Nee dan vind ik dat totaal niet erg ;)

Ic, je had het eerst wel over lachen, maar je kunt er dus nooit om lachen?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:15

Jolliegirl schreef:
Een slager die bijvoorbeeld met zn arm in een gehaktmolen terrechtgekomen is dat zijn smerige dingen...
Maar dan ben ik weer zo nuchter om te denken : Steek je arm er dan ook niet in... :=

ik snap niet dat mensen dat überhaupt nog geloven :') T is een slechte meat grinder als er nog volledige vingers aan de andere kant uitkomen, en je moet wel heel hard doorgedrukt hebben he. Ik zou m'n arm terugtrekken als hij in zo'n machine terecht komt, zou nou niet denken om 'm tot m'n elleboog erin te proppen.

Verder de Dnepropetrovsk maniacs heb ik ook wel van gehoord. Ik vind het fascinerend, maar niet iets om om te lachen of om stoer mee te doen. Maar ik kijk ook graag documentaires over seriemoordenaars, vind het zo interessant wat er in hun hoofd omgaat en wat ze maakt hoe ze zijn.
Maar persoonlijk kan ik al niet eens kijken naar iemand die z'n arm breekt op een filmpje, laat staan alle andere (toch best traumatiserende) dingen die ik langs heb zien komen op internet. Ik kijk wel graag op snopes bij de fauxtos, daar staat ook bij of het echt of nep is.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:31

Betreft dat filmpje wat op facebook rondgaat met die code, ik zie nu bij een aantal vrienden deze cijfers dan in mijn nieuwsoverzicht komen, wat dus betekend dat ze het filmpje hebben willen zien.

Jullie ook opgevallen??

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:33

Ik kan ook echt niet tegen filmpjes waarin mensen en/of dieren op gruwelijke wijze worden vermoord.
Eén van de meest walgelijke dingen die ik ooit eens heb gezien was een filmpje waarin een paar schaars geklede dames met stiletto hakken de schedels van kittens verpulverden door erop te gaan staan. Ben toen serieus over m'n nek gegaan en heb er nachten van wakker gelegen. :r
Horrorfilms en -games vind ik leuk, spannend maar wel op een leuke manier. Maar levende dingen écht pijn doen, daar kan ik zó woest om worden. :n

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:36

peacehorses schreef:
Jolliegirl schreef:
Een slager die bijvoorbeeld met zn arm in een gehaktmolen terrechtgekomen is dat zijn smerige dingen...
Maar dan ben ik weer zo nuchter om te denken : Steek je arm er dan ook niet in... :=

ik snap niet dat mensen dat überhaupt nog geloven :') T is een slechte meat grinder als er nog volledige vingers aan de andere kant uitkomen, en je moet wel heel hard doorgedrukt hebben he. Ik zou m'n arm terugtrekken als hij in zo'n machine terecht komt, zou nou niet denken om 'm tot m'n elleboog erin te proppen.

Verder de Dnepropetrovsk maniacs heb ik ook wel van gehoord. Ik vind het fascinerend, maar niet iets om om te lachen of om stoer mee te doen. Maar ik kijk ook graag documentaires over seriemoordenaars, vind het zo interessant wat er in hun hoofd omgaat en wat ze maakt hoe ze zijn.
Maar persoonlijk kan ik al niet eens kijken naar iemand die z'n arm breekt op een filmpje, laat staan alle andere (toch best traumatiserende) dingen die ik langs heb zien komen op internet. Ik kijk wel graag op snopes bij de fauxtos, daar staat ook bij of het echt of nep is.

Is t niet zo dat door t mechanisme die arm verder in zon machine gaat?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:37

bamsy schreef:
Betreft dat filmpje wat op facebook rondgaat met die code, ik zie nu bij een aantal vrienden deze cijfers dan in mijn nieuwsoverzicht komen, wat dus betekend dat ze het filmpje hebben willen zien.

nee, dat betekent waarschijnlijk dat ze erop geklikt hebben en dan verspreidt het zich. Ze hoeven het niet gekeken te hebben, ik vermoed ook dat er niks te zien is. Mensen verdienen hun geld met dat soort linkjes.

Lukka schreef:
Eén van de meest walgelijke dingen die ik ooit eens heb gezien was een filmpje waarin een paar schaars geklede dames met stiletto hakken de schedels van kittens verpulverden door erop te gaan staan. Ben toen serieus over m'n nek gegaan en heb er nachten van wakker gelegen. :r

Dat heb ik ook gezien, maar dan een fotoserie. De beelden kwamen ook direct weer terug toen ik dit topic zag. Vreselijk...

Moonsparkle schreef:
Is t niet zo dat door t mechanisme die arm verder in zo'n machine gaat?

persoonlijk trek ik al terug zodra ik het tegen m'n vingers voel komen. Vind het erg knap als je je hand er tot je elleboog in kunt laten gaan hoor, een stukje vinger kwijtraken kan best gebeuren zo maar je halve arm? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:37

ik vind het heel erg en kan er ook niet naar kijken, ik hoorde laatst van iemand dat hij een filmpje had gevonden op dumpert van een man uit rusland waarbij zijn hoofd levend werd gevilt met een scalpel :r ik word er nu al helemaal onpasselijk van, en kan écht niet bedenken waarom je in godsnaam naar zoiets zou willen kijken....

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:40

Frederieke_ schreef:
ik vind het heel erg en kan er ook niet naar kijken, ik hoorde laatst van iemand dat hij een filmpje had gevonden op dumpert van een man uit rusland waarbij zijn hoofd levend werd gevilt met een scalpel :r ik word er nu al helemaal onpasselijk van, en kan écht niet bedenken waarom je in godsnaam naar zoiets zou willen kijken....

Kan me niet voorstellen dat dat op dumpert staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:43

ergens anders kan ook, weet het niet precies meer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:46

ik heb net dat opgezocht van die kittens, walgelijk.... die vrouw zou ik serieus als ze voor me zou staan kei en KEI hard meppen met die stomme stiletto's, die moeten ze echt opsluiten....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:51

Misschien is het verstandiger niet al te veel in detail te treden met het omschrijven van de filmpjes ?
Krijg er zelf al helemaal de kriebels van, laat staan de eventuele jongere mee-lezertjes ...

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:53

wellicht even een [!]-tje in de titel van het topic zetten? Kids kunnen zelf ook wel zien dat ze niet in dit topic horen aan de titel lijkt me, anders kun je alles wel gaan censureren voor eventuele jonge meelezers.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:55

blughh niet normaal... bij ons in de klas keken ze altijd naar scheurijzer :( gruwelijke foto's van ongelukken enzo :(

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:58

Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen zoiets leuk kunnen vinden.
Mensen die omkomen in een verschrikkelijk ongeluk, nabestaanden hebben groot verdriet, lachen joh! :(

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:59

ik heb helemaal niet zo'n klas gehad, viel me alles mee. Wel vrienden die dat helemaal cool vonden, nog cooler vonden ze het dat ik er daadwerkelijk niet van kon slapen. Maar bij ons in de klas is er ooit een keer 1 filmpje rondgegaan over een man die z'n nek brak, en daar zaten zelfs de stoertjes met witte gezichtjes en grote ogen naar te kijken.. erger dan dat is 't nooit geweest.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:11

Wellicht de details in het engels?
Ik noem maar wat.

Iemand zei seriemoordenaars fascinerend te vinden. Ik volg zelf ook erg veel; ik wil weten wáárom, wat drijft hun, waarom prese dat persoon?
Maar bovenal het waarom.

Van de week toevallig ol de tv een docu gekeken over een knakker die een vriendin had die 25jr jonger was. Samen gingen ze op jacht naar meisjes, voor hem. Zij "ruimde de slachtoffers uit de weg".
Wat opvallend is is dat vooral bij de vriendin voor en na de moord zoveel veranderd in haar gezicht. Dat meisje had totaal geen warmte meer in haar ogen na de moorden. Compleet koud... heel eng omdat te zien.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:20

dat heb ik ook zitten kijken op TlC was dat... ik kijk dat soort programmas om de zelfde rede als jij :)