Die liggen al klaar als mensen menen dat er iets staat te gebeuren..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Het is toch al eens eerder gebeurd? Te vroeg een necrologie geplaatst (weet alleen niet meer bij wie)
LisaLuna schreef:Maar wat ik niet snap is waaaaarom hebben ze die band als het niet waar is?
lieveli schreef:Cer schreef:Het is toch al eens eerder gebeurd? Te vroeg een necrologie geplaatst (weet alleen niet meer bij wie)
Het gebeurt wel vaker.
Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen gaan speculeren wat er precies aan de hand is met Friso en waarom Mabel hem niet laat sterven. Dat zijn persoonlijke zaken van mensen en waarom interesseert het iemand iets?
verootjoo schreef:IndianLady schreef:De suggestie dat hij beademd wordt komt mede door de RVD die zich verspraken toen het over het vervoer ging van Oostenrijk naar Engeland.
Vliegtuig met de mogelijkheid tot beademing
Ja, daar worden alle kritieke patienten in vervoerd. Bovendien veranderd er hoog in de lucht de luchtdruk zodat zwakke patienten dan minder goed kunnen ademen en dat ms nodig hebben. Maar Friso wordt bij mijn weten niet beademd, en over het algemeen kun je een patient max een week beademen.
lieveli schreef:Cer schreef:Het is toch al eens eerder gebeurd? Te vroeg een necrologie geplaatst (weet alleen niet meer bij wie)
Het gebeurt wel vaker.
Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen gaan speculeren wat er precies aan de hand is met Friso en waarom Mabel hem niet laat sterven. Dat zijn persoonlijke zaken van mensen en waarom interesseert het iemand iets?