Zender meldt dood Johan Friso *update: niet overleden, p4*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:21

Hoe komt het denk je dat als er bekende mensen overlijden al die een uur durende docu's over hun leven al zo snel de ether ingeslingerd worden? :P
Die liggen al klaar als mensen menen dat er iets staat te gebeuren..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:21

Het is toch al eens eerder gebeurd? Te vroeg een necrologie geplaatst (weet alleen niet meer bij wie)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:27

Cer schreef:
Het is toch al eens eerder gebeurd? Te vroeg een necrologie geplaatst (weet alleen niet meer bij wie)

Het gebeurt wel vaker.

Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen gaan speculeren wat er precies aan de hand is met Friso en waarom Mabel hem niet laat sterven. Dat zijn persoonlijke zaken van mensen en waarom interesseert het iemand iets?

Dreamy

Re: Zender meldt dood Johan Friso *update: niet overleden, p4*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:31

Pfoe, wat een fout := Vrij ernstig.
@ lieveli; ik snap het ook niet :n

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:36

Van de koningin en andere belangrijke mensen ligt ook al gewoon een band klaar hoor :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:36

LisaLuna schreef:
Maar wat ik niet snap is waaaaarom hebben ze die band als het niet waar is? :=

Die hebben alle tv en radiozenders allang klaar. Ook van mensen die nu nog kerngezond zijn. Hoe denk je dat al die dingen zo snel op de radio en tv te horen zijn :D Op het moment dat hij in coma kwam is iedereen dat al gaan maken. Bij alle belangrijke mensen ligt zoiets al klaar. Als Bea morgen overlijdt, heb je 's avonds ook al allerlei documentaires over haar leven. Die worden echt niet pas op die dag gemaakt.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 00:54

lieveli schreef:
Cer schreef:

Het gebeurt wel vaker.

Ik snap alleen niet zo goed waarom mensen gaan speculeren wat er precies aan de hand is met Friso en waarom Mabel hem niet laat sterven. Dat zijn persoonlijke zaken van mensen en waarom interesseert het iemand iets?

Het interesseert me wel maar dat speculeren snap ik ook niet..
Je kan er echt niks over oordelen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 10:47

verootjoo schreef:
IndianLady schreef:
De suggestie dat hij beademd wordt komt mede door de RVD die zich verspraken toen het over het vervoer ging van Oostenrijk naar Engeland.
Vliegtuig met de mogelijkheid tot beademing

Ja, daar worden alle kritieke patienten in vervoerd. Bovendien veranderd er hoog in de lucht de luchtdruk zodat zwakke patienten dan minder goed kunnen ademen en dat ms nodig hebben. Maar Friso wordt bij mijn weten niet beademd, en over het algemeen kun je een patient max een week beademen.

Max. 1 week beademen? nee hoor veel langer.Mijn dochter lag in een kunstmatige coma en lag 1 maand aan de beademing.

verootjoo

Re: Zender meldt dood Johan Friso *update: niet overleden, p4*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:56

Ik zeg ook over het algemeen. Meestal doen ze het niet langer, maar in sommige gevallen kiezen ze ervoor om na een week over te gaan op non-invasieve beademing.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 22:21

lieveli schreef:
Cer schreef:

Het gebeurt wel vaker.

Ik denk dat het mensen iets interesseert omdat bij ons allang de stekker eruit was getrokken als we alleen gaan kijken naar het nieuws wat wij hebben gehoord via de tv,kranten etc.
Ik snap dat als mensen er het geld voor hebben ze alles uit de kast trekken.