Man slaat scholieren tijdens inhalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:13

Ik denk dat die man zich gewoon niet even door een paar snottebellen de les liet lezen,misschien werd ie ook wel voor van alles uitgemaakt en deden ze erg respectloos.
Dan gaan mijn handen ook jeuken hoor maar ik zou dan de docenten hebben aangesproken en zeker geen kids hebben geslagen.
Maar tjeeeeemig tegenwoordig moet je wel veel van de jeugd pikken hoor (doe ik dus niet) want bij het minste of geringste ben je de l*l en mag je je verantwoorden als je zo'n superpuber even wijst waar ie heen moet hahaha

lidaju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 18:01

:') Vervelen jullie je soms?????

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 18:02

MirandaFuego schreef:
Jis_ schreef:
[
it take's a whole village to raise a child........kots gerust nog even verder.

and a crazy man on a bike. :P

Lol :D

funnyhorses schreef:
Ik denk dat die man zich gewoon niet even door een paar snottebellen de les liet lezen,misschien werd ie ook wel voor van alles uitgemaakt en deden ze erg respectloos.
Dan gaan mijn handen ook jeuken hoor maar ik zou dan de docenten hebben aangesproken en zeker geen kids hebben geslagen.
Maar tjeeeeemig tegenwoordig moet je wel veel van de jeugd pikken hoor (doe ik dus niet) want bij het minste of geringste ben je de l*l en mag je je verantwoorden als je zo'n superpuber even wijst waar ie heen moet hahaha

Er zitten bloedzuigers tussen :j maar inderdaad dan nog hou je je handen gewoon thuis.

Maar voor het zelfde geldt deden deze kinderen niks en is die man geestesziek dus om dan gelijk maar te zeggen die jeugd van tegenwoordig.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 18:08

lidaju schreef:
:') Vervelen jullie je soms?????

Nou nee, totaal niet, ben zelfs aan het Multitasken, druk druk druk dus.

K_im

Re: Man slaat scholieren tijdens inhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 20:07

Wat is dat de laatste tijd! Dit is het derde bericht dat ik in twee dagen tijd lees over mishandeling van fietsers. 1. Vrouw wordt tijdens inhalen van twee andere fietsers aan haar stuur getrokken en komt lelijk ten val, ziekenhuisopname tot gevolg. 2. Fietser wordt aangereden door scooter en vervolgens in elkaar geslagen en geschopt en dan is dit nummer 3. Ik begrijp het echt niet. Dat een verhaal 2 kanten heeft begrijp ik, maar nog steeds niet wat dan de reden is dat er fysiek geweld bij zou komen kijken!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:05

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal onliners verwijderd. Denken jullie eraan dat je in een discussie op de bal speelt en niet op de man? :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:14

Ik snap echt helemaal niet dat de meerderheid er vanuit gaat dat die kinderen wel vervelende etterbakken zijn geweest die iemand bewust niet wilde doorlaten en de fietser een arme man die na wat bijna lijkt jarenlang gepest te worden op de fiets eindelijk moegetergd is :? Waar in hemelsnaam is dat nu weer te vinden?
Ik lees dat het gaat over een groep in colonne met begeleiding van docenten :? .

En als ik gewoon heel nuchter aan mijn lagere schooltijd terugdenk, wil dat zeggen dat wij netjes per twee achter elkaar aanreden, volledig comform van de verkeersregels. Als er geen fietspad is moet je op de openbare weg rijden, en als er veel tegenverkeer is steek je ook als naderende fietser niet gemakkelijk voorbij. Ook niet als iedereen netjes even achter elkaar gaat rijden om iemand door te laten, wat ook niet altijd even schitterend en vlot zou lukken als je met een grote groep bent. En als ik de idioten in het verkeer tegenwoordig bezie, zie ik dat de kans ook héél groot is dat er helemaal geen etterende pubers waren waar vanuit blijkt te gaan, maar een gefrustreerde man die een groep scholieren die zich aan de regels hield gewoon niet voorbij kon steken omdat ze met veel te veel waren.
Ik ga de boer met de tractor toch ook niet verrot slaan omdat ik er weer eens een kwartier achter heb moeten hangen terwijl ik zoveel haast had?

Of is in Nederland het schoolgezag echt zo meer verloederd dan in België dat jonge scholieren onder begeleiding niet eens netjes kunnen fietsen naast elkaar? Hier is er alleszinds geen denken aan asociaal gedrag, een docent zorgt er hier heus wel voor dat er geen zes naast elkaar iedere voorbijganger liggen uit te schelden.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:32

Kwanyin schreef:
Ik snap echt helemaal niet dat de meerderheid er vanuit gaat dat die kinderen wel vervelende etterbakken zijn geweest die iemand bewust niet wilde doorlaten en de fietser een arme man die na wat bijna lijkt jarenlang gepest te worden op de fiets eindelijk moegetergd is :? Waar in hemelsnaam is dat nu weer te vinden?
Ik lees dat het gaat over een groep in colonne met begeleiding van docenten :? .

En als ik gewoon heel nuchter aan mijn lagere schooltijd terugdenk, wil dat zeggen dat wij netjes per twee achter elkaar aanreden, volledig comform van de verkeersregels. Als er geen fietspad is moet je op de openbare weg rijden, en als er veel tegenverkeer is steek je ook als naderende fietser niet gemakkelijk voorbij. Ook niet als iedereen netjes even achter elkaar gaat rijden om iemand door te laten, wat ook niet altijd even schitterend en vlot zou lukken als je met een grote groep bent. En als ik de idioten in het verkeer tegenwoordig bezie, zie ik dat de kans ook héél groot is dat er helemaal geen etterende pubers waren waar vanuit blijkt te gaan, maar een gefrustreerde man die een groep scholieren die zich aan de regels hield gewoon niet voorbij kon steken omdat ze met veel te veel waren.
Ik ga de boer met de tractor toch ook niet verrot slaan omdat ik er weer eens een kwartier achter heb moeten hangen terwijl ik zoveel haast had?

Of is in Nederland het schoolgezag echt zo meer verloederd dan in België dat jonge scholieren onder begeleiding niet eens netjes kunnen fietsen naast elkaar? Hier is er alleszinds geen denken aan asociaal gedrag, een docent zorgt er hier heus wel voor dat er geen zes naast elkaar iedere voorbijganger liggen uit te schelden.

Mee eens, goed verwoord ook.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:20

Hilli schreef:
Ik heb een aantal onliners verwijderd. Denken jullie eraan dat je in een discussie op de bal speelt en niet op de man? :)[/mod]

Fijn, waarom dan niet de hele boel weg halen, en niet alleen stef haar kots smiley, nou lijkt het alsof ik het tegen koudbloedkim heb.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:03

Kwanyin schreef:

Als ik naar stal ga kom ik 's ochtends op een bepaald uur altijd een groep basisschoolleerlingen tegen die dagelijks onder begeleiding van hun docenten een wandeling buiten maken (of misschien zijn ze onderweg naar een terrein voor gym ofzo, maar ze hebben iig geen haast) en als ik zie wat die snotapen allemaal uitkramen, dat ze durven spugen en me naroepen en gebaren als ik in de auto voorbij kom gereden ZONDER dat de docent er iets van zegt, dan zakt mijn broek er echt van af. (en dat is dus in Belgie, en echt niet in de grote stad ofzo :oo )
En ik zie ze dus heel erg vaak, steeds met een andere begeleider.
Nou ben ik een volwassen en verstandig persoon dus ik negeer ze gewoon, maar o wat zou ik ze graag een keer manieren intimmeren :=

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:29

Ik snap de frustatie met 5 breed fietsende scholieren bijv.
Zelf fiets ik nooit zo$ mocht ik dat wel doen en iemand slaat me dan,doe ik geen aangifte..trap diegene dan gewoon z'n fiets af..
Ja sorry hoor,maar wie slaat kan oiets terug verwachten :d

NeverGiveUp

Re: Man slaat scholieren tijdens inhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 01:04

Waarschijnlijk was dit een vervelende ouwe vent met losse handjes met voordelen over de jeugd van tegenwoordig. (Die opgevoed worden door het tuig van toen)

Er zitten vervelende poedersuiker pubers bij dat is zeker waar, maar niet elke groep jongeren is er gelijk zo eentje.
Misschien waren ze wel een heel klein beetje vervelend door met meerdere naast elkaar te fietsen maar meer verwacht ik ook niet.
De meesten scheien ook wel uit als iemand een goeie schreeuw geeft, als je zover moet gaan dat je moet gaan meppen heb je wel echte die hards te pakken :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 16:34

Hoe de situatie in het betreffende stukje in werkelijkheid is geweest, staat mijns inziens los van het feit dat de man minderjarigen slaat. Wel moet ik zeggen dat de lontjes van ALLE Nederlanders steeds korter worden. We leven onderhand als kippen in een te klein hok en dan ga je dit soort gedrag krijgen. Ik merk het dagelijks op mijn werk, hoe mensen onderling tegen elkaar tekeer gaan terwijl er helemaal niets of weinig aan de hand is. Of als iemand zijn tekst even ietwat anders had geformuleerd er helemaal geen sprake van onenigheid hoeft te zijn. En in het verkeer merk ik het ook: door het eigen tekort aan verkeersinzicht, gaan mensen hun fouten afreageren op anderen. Een simpel, maar welgemeend "Sorry, ik was fout" of "Mijn excuses, ik lette even niet op" is er niet meer bij.
Onlangs nog: een man wilde oversteken op het zebrapad, zijn licht stond daarbij ook nog eens op groen. Ik moest de bocht om en wachtte netjes tot de man was overgestoken. Een auto komt met een rotgang op het zebrapad afrijden en rijdt de man bijna aan. De overstekende man was zo kien om op tijd opzij te springen, maar gaf daarbij wel een dreun op de auto met als boodschap "Hé, let eens op!". De bestuurder van de auto trapte keihard op de rem, sprong uit zijn auto en begon de overstekende man in elkaar te slaan. Schreeuwde hem voor van alles en nog wat uit en sprong weer in de auto om er vervolgens als een gek weer vandoor te rijden. Waar gaat het heen...

Ik moet er nog wel een kanttekening bij zetten: de leerkrachten, maar ook ZEKER de ouders van ALLE kinderen, dienen meer aandacht aan normen en waarden te besteden. Het begint al met "U" zeggen tegen een ouder persoon en met name tegen een leerkracht. Je geeft als leerkracht geen les aan vriendjes en vriendinnetjes. Daarnaast moet er ook een consequentie volgen die indruk maakt, bij het niet opvolgen van regels. Hoe vaak hoor je niet dat leerlingen een strenge leerkracht waarderen, omdat er duidelijkheid is?