Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaFuego schreef:Jis_ schreef:[
it take's a whole village to raise a child........kots gerust nog even verder.
and a crazy man on a bike.
funnyhorses schreef:Ik denk dat die man zich gewoon niet even door een paar snottebellen de les liet lezen,misschien werd ie ook wel voor van alles uitgemaakt en deden ze erg respectloos.
Dan gaan mijn handen ook jeuken hoor maar ik zou dan de docenten hebben aangesproken en zeker geen kids hebben geslagen.
Maar tjeeeeemig tegenwoordig moet je wel veel van de jeugd pikken hoor (doe ik dus niet) want bij het minste of geringste ben je de l*l en mag je je verantwoorden als je zo'n superpuber even wijst waar ie heen moet hahaha
Kwanyin schreef:Ik snap echt helemaal niet dat de meerderheid er vanuit gaat dat die kinderen wel vervelende etterbakken zijn geweest die iemand bewust niet wilde doorlaten en de fietser een arme man die na wat bijna lijkt jarenlang gepest te worden op de fiets eindelijk moegetergd isWaar in hemelsnaam is dat nu weer te vinden?
Ik lees dat het gaat over een groep in colonne met begeleiding van docenten.
En als ik gewoon heel nuchter aan mijn lagere schooltijd terugdenk, wil dat zeggen dat wij netjes per twee achter elkaar aanreden, volledig comform van de verkeersregels. Als er geen fietspad is moet je op de openbare weg rijden, en als er veel tegenverkeer is steek je ook als naderende fietser niet gemakkelijk voorbij. Ook niet als iedereen netjes even achter elkaar gaat rijden om iemand door te laten, wat ook niet altijd even schitterend en vlot zou lukken als je met een grote groep bent. En als ik de idioten in het verkeer tegenwoordig bezie, zie ik dat de kans ook héél groot is dat er helemaal geen etterende pubers waren waar vanuit blijkt te gaan, maar een gefrustreerde man die een groep scholieren die zich aan de regels hield gewoon niet voorbij kon steken omdat ze met veel te veel waren.
Ik ga de boer met de tractor toch ook niet verrot slaan omdat ik er weer eens een kwartier achter heb moeten hangen terwijl ik zoveel haast had?
Of is in Nederland het schoolgezag echt zo meer verloederd dan in België dat jonge scholieren onder begeleiding niet eens netjes kunnen fietsen naast elkaar? Hier is er alleszinds geen denken aan asociaal gedrag, een docent zorgt er hier heus wel voor dat er geen zes naast elkaar iedere voorbijganger liggen uit te schelden.
Kwanyin schreef:Of is in Nederland het schoolgezag echt zo meer verloederd dan in België dat jonge scholieren onder begeleiding niet eens netjes kunnen fietsen naast elkaar? Hier is er alleszinds geen denken aan asociaal gedrag, een docent zorgt er hier heus wel voor dat er geen zes naast elkaar iedere voorbijganger liggen uit te schelden.