Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:blokje schreef:Wij doen wel aan echo's maar idd niet aan abortus doen als het wel mis is.
SGP wil de echo na de abortus termijn,....dan was het bij ons waarschijnlijk te laat geweest.
Met de 20 weekse echo kwamen wij er achyter dat er iets aan de hand was.
blokje schreef:[
Staat hier dat je je talent weg moet gooien? JE kunt er toch wat mee doen? Ik heb het hier er puur over dat vrouwen niet in het ambt mogen.
blokje schreef:Te laat om nog wat te kunnen doen of om abortus te doen?
Wij hebben gewoon een 20 weken echo gedaan. Ik weet van mezelf dat ik het nooit weg zou laten halen.
Van mij mag die echo dus gewoon met 20 weken.
NatasjavE schreef:blokje schreef:[
Staat hier dat je je talent weg moet gooien? JE kunt er toch wat mee doen? Ik heb het hier er puur over dat vrouwen niet in het ambt mogen.
Vrouwen met kinderen zijn doorgaans betere managers dan mannen. Dat managen doe je doorgaans op een kantoor en niet vanuit huis.
Daar zit al een probleempje voor de meeste.
NatasjavE schreef:blokje schreef:Te laat om nog wat te kunnen doen of om abortus te doen?
Wij hebben gewoon een 20 weken echo gedaan. Ik weet van mezelf dat ik het nooit weg zou laten halen.
Van mij mag die echo dus gewoon met 20 weken.
Te laat om het kindje te redden. Mika is gezond maar het had heel erg mis kunnen gaan als ik niet per direct onder zeer scherpe controle kwam te staan en per direct bedrust. Om precies te zijn was het overigens bij mij op 18 weken deze echo.
Citaat:Adoptie door homoparen wordt afgewezen.
blokje schreef:Sunrise, ik denk dat de meeste SPG stemmers heel goed weten wat voor inpact dat voor die mensen heeft.
Ze zullen het zelf nooit ervaren (of niet snel) maar ik kan me heel goed voorstellen hoe het voor een homostel is om geen kids te krijgen. Ik wou zelf ook graag kids en het is voor een homo stel net zo erg als voor een hetro stel wat onvruchtbaar is ofzo. Maar ik ben er ook niet voor om adoptie voor homoparen toe te staan... Puur omdat ik niet voor homoparen ben..
En ik kijk niet alleen maar vanaf de buiten kant ik heb een stage periode bij een homostel in huis gewoond. Hun wisten hoe ik er over dacht maar ik ben niet iemand die het 100x aansnijd. Ze wisten het prima verder gewoon met elkaar samen gewoond. Haat ze niet, zie ze niet als een ziekte ofzo.
Helemaal niet. Alleen ik kan het vanuit mijn geloof niet toestaan.
DaniBanani schreef:Blokje, ik ga je straks wel even pben met een paar vragen, als je dat goed vindt.
Wat betreft ontkenning van de holocaust: ja, van mij mag dat. Ik vind vrijheid van meningsuiting enorm belangrijk. En veel mensen roepen dat, maar als puntje bij paaltje komt zien ze toch liever niet álle meningen geuit. Ik vind het zelf fantastisch dat homostellen mogen trouwen en kinderen mogen adopteren, maar kan nog altijd respect houden voor mensen die daar anders over denken. Dat mijn denkbeeld radicaal anders is dan dat van hen, betekent nog niet automatisch dat 't mijne beter is. Ja, in MIJN ogen is het wel beter; maar in hun ogen schijnbaar niet, en dat is prima.
Ik vind de doodstraf afschuwelijk, maar zolang iemand kan onderbouwen waarom zij voorstander zijn zal ik iemand daarom nooit minder respecteren. We zullen misschien alleen geen vriendjes worden