gummie schreef:We hebben ook geen snoepje uit de koektrommel gejat, of een stukje kauwgom onder een schoolbankje geplakt. We hebben gewoon gestemd.
Er zijn kamerleden die in de brievenbus van de buurman plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vala schreef:Nou je moet ze de kost geven die stemmen op het poppetje ipv de standpunten!
En zolang het gros van NL blijft volhouden dat de PVV extremistisch is zal het onbegrip blijven.
Wendy schreef:Maar de PVV is toch ook gewoon extremistisch? Net zoals de SGP bijvoorbeeld ook extremistisch is. Maar zo lang ze zich aan de regels houden, en er mensen op stemmen, hebben ze bestaansrecht. Simpel zat.
Vala schreef:Nou je moet ze de kost geven die stemmen op het poppetje ipv de standpunten!
En zolang het gros van NL blijft volhouden dat de PVV extremistisch is zal het onbegrip blijven.
Shadow0 schreef:Wendy schreef:Maar de PVV is toch ook gewoon extremistisch? Net zoals de SGP bijvoorbeeld ook extremistisch is. Maar zo lang ze zich aan de regels houden, en er mensen op stemmen, hebben ze bestaansrecht. Simpel zat.
Ze hebben inderdaad democratisch gezien bestaansrecht. Tegelijkertijd vind ik het wel een groot probleem dat er zoveel mensen achter zulke ondemocratische partijen staan. (Het grote dilemma van democratie in het algemeen...)
Suzanne F. schreef:Oh die Samsom heeft wel wat hoor. Vooral als hij zo tijdens die debatten bezig is, heeft hij best wat sexy's over zich.
Als ik moest kiezen tussen de lijsttrekkers met wie ik een beschuitje ga eten, dan wel Samsom hoor.
K_im schreef:Renske Leijten van de SP
Roemer lijkt mij zeker gezellig, maar vind hem niet goed debatteren..